Je ergernissen van vandaag - Deel 2

• Online bestelling ingeven bij Delhaize: Artikels niet voorradig - controleer winkelmandje of contacteer klantendienst - in winkelmandje geen opmerkingen te bespeuren, klantendienst contacteren - laat maar zo denk ik dan
  • briefje van tandarts - nog steeds nood aan een klevertje om vervolgens in een postbus te droppen waar het vervolgens nog 86 keer moet verwerkt worden
Rode draad: de rol van IT die slecht of niet ingevuld wordt.

Gisteren mijn teen gestoten. Ik voelde niet veel buiten een schaafwonde. Misschien kwam dat ook omdat ik wat zwaar bierkes op had.

Vandaag doet die bij iedere stap wel veel pijn.

Een call voor sollicitatie gepland om 16u.
Ik met mijn laptop naar boven, volle goeie moed want de testen gingen wel goed.
Call was om 15u.. fml

Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op mijn mail. Hopelijk nog herkansing.
Hopelijk volgt een herkansing. Vergissen/vergeten is menselijk.

In het begin kon je bij de "nieuwe" batopin kantoren enkel biljetten van 20 en 50 euro afhalen.
Ondertussen heb ik wel al gemerkt dat er plaatsen zijn waar je wel briefjes met ander waarde kan afhalen.
Maar het zou wel handig zijn om een overzicht te hebben van welke je waar kan afhalen.

• Online bestelling ingeven bij Delhaize: Artikels niet voorradig - controleer winkelmandje of contacteer klantendienst - in winkelmandje geen opmerkingen te bespeuren, klantendienst contacteren - laat maar zo denk ik dan
  • briefje van tandarts - nog steeds nood aan een klevertje om vervolgens in een postbus te droppen waar het vervolgens nog 86 keer moet verwerkt worden
Rode draad: de rol van IT die slecht of niet ingevuld wordt.

tandartsen hebben tot 1 september 2025 om over te stappen op het digitale systeem. De mijne is al overgestapt en dat werkt verrassend goed. Een uurtje na het tandartsbezoek een bevestiging in mijn ebox en 2 dagen later het geld op de rekening. Hier ligt de fout dus niet aan den ITer maar aan de tandarts die nog niet willen investeren heeft, hopelijk is die bij de andere zaken wel mee met de laatste technologieën.

Want als er 1 ding is dat werkgevers graag hebben is het een werknemer die 3 maanden achter de feiten loopt. Hij solliciteert niet als ambtenaar eh. :unsure:
Of hij loopt voor en heeft daarmee een enorme visie op de toekomst? :unsure:

En als ze dat niet geloven, kan hij zeggen dat hij een zomerkindje is.

In het begin kon je bij de "nieuwe" batopin kantoren enkel biljetten van 20 en 50 euro afhalen.
Ondertussen heb ik wel al gemerkt dat er plaatsen zijn waar je wel briefjes met ander waarde kan afhalen.
Maar het zou wel handig zijn om een overzicht te hebben van welke je waar kan afhalen.
Bij de meeste KBC kantoren moet dat wel lukken.

Bij de meeste KBC kantoren moet dat wel lukken.
Overal waar batopin kantoren zijn hebben de KBC kantoren (net als Belfius, ING en BNP Paribas Fortis) geen eigen geldautomaten meer.
Waar er nog geen batopins in de buurt zijn kunnen ze wel nig eigen geldautomaten hebben, maar die zijn spijtig genoeg allemaal gedoemd om te verdwijnen.

Laatst bewerkt:
Iemand vraagt mij om de vacatures opt werk int oog te houden en door te sturen als er voor haar iets in zit. Ik stuur die door en in de vacature staat dat een covid vaccinatie verplicht is om te kunnen beginnen en ze blijkt anti vax te zijn.

Terug
Bovenaan