Je ergernissen van vandaag - Deel 2

En wtf, 2 euro 20 voor liter naft in DE?
1,70 zou zeker te vinden moeten zijn. Ben 4 dagen geleden ook door duitsland terug gekeerd.

In Duitsland rij ik altijd van de snelweg voor een tankstation. Je hebt er vaak net aan de afrit waardoor je maar paar min kwijt bent.
En op de snelweg zijn de prijzen soms echt random (zoals je ziet met 2,2).

Op google maps kan je tankstation zoeken en daar zie je ook de prijs. In waze werkt die functie totaal niet meer.

1,70 zou zeker te vinden moeten zijn. Ben 4 dagen geleden ook door duitsland terug gekeerd.

In Duitsland rij ik altijd van de snelweg voor een tankstation. Je hebt er vaak net aan de afrit waardoor je maar paar min kwijt bent.
En op de snelweg zijn de prijzen soms echt random (zoals je ziet met 2,2).

Op google maps kan je tankstation zoeken en daar zie je ook de prijs. In waze werkt die functie totaal niet meer.

Had in Oostenrijk getankt aan 1,57. Vond ik schappelijk. En idd in het opkomen 1,70 betaald aan een Autohof net van de snelweg. Nu dacht ik wel dat het iets duurder ging zijn op de snelweg zelf en had daarvoor in een rijtje van 5 auto's per pomp aangeschoven.. heb er dan wel maar om 100 euro ingegooid. Ben er net mee thuisgeraakt, nog 30km range over.

Dochter die pas om 21u30 haar snatertje begon te houden... En sinds 4u20 terug KLAARwakker is... Waardoor de hond ook klaarwakker is en mama blijkbaar ook geen andere optie meer heeft. 😑

*Start koffie-infuus*
Hier is het vandaag van dat.
Vlot in slaap gekregen, om 3u20 krijsend wakker omdat mijn vriendin naar de wc moest.
Dochter heel de tijd zitten wenen…
Wel terug in slaap geraakt en dan om 7.30 was ze er weer…

Autocorrect op gsm’s. Bestaat er geen optie om het toetsenbord automatisch de taal waarin je aan het typen bent te detecteren?

Ik typ vaak in het Engels en dat is een ramp met mijn iPhone. Ik gebruik wel Gboard van Google.
Ik gebruik het toetsenbord van Apple zelf op mijn iPhone and this text is written in both English and Nederlands en die herkent toch direct dat ik van language veranderd ben.
I see no problem hiermee ze

Laatst bewerkt:
Met krokus ski ik ook rond Zell am see. Vertrek speciaal rond 4h want anders is het inderdaad feest...

Ofwel nog een dikke halve dag skiën en vertrekken iets na de middag werkt ook goed. Wel beiden vermoeiend

Ja, gaan er iets anders moeten op verzinnen. 72 euro per dag vragen voor een skipas heeft niet geholpen om het volk thuis te houden.

Heb een hotelleke in Munchen in putzbrunn gevonden met automatische checkin. Vandaar is het nog 170km. Denk dat we de reis idd in 2x gaan doen. Vrijdag na school doorrijden tot munchen en proberen daar nog te geraken voor middernacht en dan zaterdag nog de laatste 170km naar Zell am See doen.
En dan de laatste zaterdag nog gaan skien tot de namiddag, en dan vertrekken naar het verst bereikbare B&B hotel. Stuttgart of zo. En dan zondag rustig doorkachelen naar huis.

Hout binnen gelegd en 3 van die mega grote spinnen mee binnen. Waar er nog eentje in paniek bijna over mijn hand kroop.
I screamed like a little girl. Na de derde houtblok in de bak te leggen en de derde spin tegen te komen heb ik het maar overgelaten aan mijn vriendin... die kan daar tegen.
7500733.jpg
Ahhh dat zijn de ergste.

ah nee. De fucking wespspin is er ook nog. Maar die zal je binnen goddank niet tegenkomen.

Hout binnen gelegd en 3 van die mega grote spinnen mee binnen. Waar er nog eentje in paniek bijna over mijn hand kroop.
I screamed like a little girl. Na de derde houtblok in de bak te leggen en de derde spin tegen te komen heb ik het maar overgelaten aan mijn vriendin... die kan daar tegen.
7500733.jpg

Had je nu een paar dagen gewacht dan waren die doodgevroren.

Neem een emmer kfc rotzooi mee als je daar vertrekt, dat verzacht de pijn.

Frustratie van de week:
Ik had extra ikea kasten nodig voor mijn Bib(boekenkamer) , donkerbruine Billy boekenkasten, waarop ik 1 verzaagde plaats dat ze netjes tot aan het plafond komen.

In belgie is deze kleur al 2 jaar niet meer te krijgen. No problem naar eindhoven dan. (45min rijden)
Vorige week geweest en ze stonden in korting zelfs.
Nu kom ik 1 kast te kort en ze zijn bijna in heel nederland uitverkocht…. (Ik ga echt niet naar amsterdam rijden voor een ikea kast…)
Ook is de Billy kast iets aangepast vanaf nieuwjaar, mogelijk zijn er nu kleurverschillen met de oude reeks.. :wallbash:

Volgens mij bestaat er ergens een groep op social media waar men een wedstrijd organiseert om zo snel mogelijk een ban te krijgen op BG op een zondagavond.
Probleem is wel dat die man nu ons ook gaat beschouwen als mensen die in het complot zitten. Dat is gewoon het eenvoudigste, je kan daar niet tegen winnen.
Doet me aan die grap denken van die twee samenzweringstheorie-adapten die mekaar tegen komen in 't cafe. Zegt de ene tegen de andere "Dat kan geen toeval zijn, dat we hier samen op café zitten".

Maar hij is weg hier.

Probleem is wel dat die man nu ons ook gaat beschouwen als mensen die in het complot zitten. Dat is gewoon het eenvoudigste, je kan daar niet tegen winnen.
Doet me aan die grap denken van die twee samenzweringstheorie-adapten die mekaar tegen komen in 't cafe. Zegt de ene tegen de andere "Dat kan geen toeval zijn, dat we hier samen op café zitten".

Maar hij is weg hier.
Ik wou het eigenlijk niet posten maar ik heb net voor zijn ban nog een pm gekregen dat hij het ‘bewijs’ zou posten wanneer hij dat wil. En dat het niet meer ging omdat de linkse moderator hem had geblokkeerd op P&A :unsure:.

Maar het is zoals je zegt: je kan daar niet tegen winnen.

Terug
Bovenaan