Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het ook al gehoord. Promille was mijn 2de thuis als ik 16 was..Weet niet wie hier nog van de ajuinenstad is maar zonet vernomen dat Eva, de oude uitbaatster van Café Promille en de Heiligen Gheest van de trap is gevallen en gestorven
Rip in peace cafémadam, menig uur aan haar togen versleten. 49 jaar, véél te jong.

Alé, vanochtend nog eens zoiets. Gisterenavond mijn laptop van 't werk hier thuis afgesloten. Gewacht tot hij zeker volledig uit was. Vanochtend op kantoor haal ik die uit mijn rugzak, doe ik hem open en zie ik dat die opstaat met nog 1% batterij over. Dat is al de derde keer of zo dat ik dat voorheb. En ik wacht dan nog altijd zeker als ik hem heb afgesloten dat alles uit is.Dell Latitude 5520 en Windows 11 is echt een str*ntcombinatie. Vandaag weeral 2x Explorer die crasht en opnieuw opstart als ik gewoon zit te bladeren door wat mappen en een nieuwe tab open. Sjonge jonge.
Ik had sinds juli vorig jaar hetzelfde model maar nog met Windows 10 gekregen. Tot in september want toen was de aan/uit-knop kapot niet meer bruikbaar en kon ik die dus niet meer aanzetten. Een nieuwe aangevraagd bij de IT-dienst, ik ga die afhalen en zie daar sticker vanonder ophangen met Win11. Ik zeg zo 'oei daar staat Windows 11 op'. Mijn diep teleurgestelde blik en lichte zucht toen hij bevestigde dat het zo was, zei wel genoeg.
Alé, vanochtend nog eens zoiets. Gisterenavond mijn laptop van 't werk hier thuis afgesloten. Gewacht tot hij zeker volledig uit was. Vanochtend op kantoor haal ik die uit mijn rugzak, doe ik hem open en zie ik dat die opstaat met nog 1% batterij over. Dat is al de derde keer of zo dat ik dat voorheb. En ik wacht dan nog altijd zeker als ik hem heb afgesloten dat alles uit is.
Ook zoiets dat enkel gebeurt sinds Windows 11 erop staat. Toen ik nog hetzelfde model had met Windows 10, nooit voorgehad.
Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
Elk jaar opnieuw sinds 2018.
Ben al blij dat ze specifieren wie de nonkel is en wie de tante.
Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.
Ook gehoordWeet niet wie hier nog van de ajuinenstad is maar zonet vernomen dat Eva, de oude uitbaatster van Café Promille en de Heiligen Gheest van de trap is gevallen en gestorven
Rip in peace cafémadam, menig uur aan haar togen versleten. 49 jaar, véél te jong.

Ook gehoord
Zelfde uitbaatster v lost & stories nu? Vriendin van ons leverde daar het ijs
En ook een mail van een tante Lisette nu.
Je kan het ook zo bekijken :Joepie, eindejaarspremie!!
59% ervan weg naar de belastingen![]()
Idem.Joepie, eindejaarspremie!!
Je kan het ook zo bekijken :
Joepie eindejaarspremie !!!!!!
41% extra ipv zoals op andere plaatsen 0% extra.
Jep en de rest van mij naar een kapotte regenwaterpompJoepie, eindejaarspremie!!
Good for you dat jij dat allemaal normaal vindt.
Anderen hebben andere voordelen, dat hoort nu eenmaal bij een loonpakket.
Ik zie dat het grootste deel van mijn loonpakket verdwijnt onder de vorm van belastingen. De belastingsdruk is te hoog. Simpel
.Ik ga mij niet uitspreken over de belastingsdruk. Daarvoor is er een andere thread. Desondanks valt het mij op dat iedereen klaagt over de belastingen. Of ze nu 10% belastingen betalen of 60% Iedereen vindt dat ze te veel betalen en dat de belastingsdruk te hoog is.
Maar ik begrijp en respecteer dat het een ergernis is.