Ik heb sinds begin 2023 trouwens beloofd er meer rekening mee te houden (nadat iemand mij er op aansprak dat veel mensen dit niet appreciëren). Ik denk dat ik grotendeels er in geslaagd ben om het 'zeveren' sterk te verminderen. Het doel voor 2024 is om dat nog verder te verminderen.En het is door mensen die een anoniem hun gedacht zeggen dat ik goesting krijg om een lidkaart van de sossen, gaia, voka, unia, de hells angels, ptb, okra en bond van kleine, grote en samengestelde gezinnen te kopen, nochtans allemaal organisaties die mijn rug op kunnen maar gezien dat anonieme uitspraken meestal zodanig erover zijn borrelt de weerstand op in mij. Nee, Makila, de samenleving is niet gebaat met uitspraken die mensen maar anoniem durven doen.
Ik merk trouwens dit jaar regelmatig op dat sommige forumleden die hier mijn historiek kennen de foute conclusies trekken (automatisch ??). Ik reageer er dan meestal niet meer op (ik denk dan: Makila laat het zo) maar zo ben ik al een paar keer valselijk beschuldigd een 'zever'post gepost te hebben terwijl die persoon dan posts van mij niet goed (of helemaal niet) gelezen heeft en er dan zaken bij verzint die ik helemaal niet / nooit gezegd heb.
Dan doe je je best en dan komt men plots zelf af met verzinsels of overdrijving. Maar goed it happens

Laatst bewerkt: