Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Nog een ergernis, mobiel internet is precies nog niet tot in Limburg geraakt..

Kzit op de trein naar Hasselt en da valt hier constant weg.

Één van onze honden heeft een tijdje geleden mijn bril gevonden.
Ik zou al lang eens een afspraak bij de oogarts moeten maken want ik ga sterkere glazen nodig hebben, maar blijf het maar uitstellen om een afspraak te maken.
Als ik vandaag bel is dat sowieso maar voor binnen enkele maanden.

Zou het mogelijk zijn om die kras/vlek op het glas tijdelijk weg te krijgen? Voor zo weinig mogelijk € aangezien er toch nieuwe glazen in gaan moeten. Want die zit natuurlijk recht in mijn gezichtsveld. Zeker nu ik dagelijks 8u op computerschermen zit te kijken.

Die arm kan wel wachten om te vervangen samen met de uiteindelijke nieuwe glazen (terugbetaling van mutualiteit dan)

Bekijk bijlage 24745

Bekijk bijlage 24747
En ik al vloeken dat er 4 krasjes op mijn glazen zitten nadat de mijne mijn bril van tafel had gepikt toen ik mijn zonnebril ophad! 🤣

In jouw plaats zou ik bij 1 van de goedkope ketens een goedkope bril gaan halen: ze meten je ogen op en als het er dan een klein beetje naast zit is dat ook geen groot probleem.
Of dezelfde sterkte bestellen bij brillen24, zonder de dure glasopties kost een bril me daar 120-140 euro.

Ook eens kijken in online agenda's van ziekenhuizen, als ze met meerdere oogartsen werken is er altijd kans dat er een annulatie bij zit. Zelf ook zo nog de volgende dag (was bij visusproblemen bij aanhoudende migraine dus was wel dringend) bij een oogarts terecht gekunnen.

Ik had vandaag @Coolguy al mee sorry.
Maandag nieuwe poging?
11u kom ik toe in Hasselt, ik zal eens goed loeren dan als ik een groep een rondleiding zie krijgen. 😁
Als ge een heel knappe man met lange baard ziet, that's me. (Psycholoog zegt dat ik wat aan m'n zelfbeeld moet werken)
En ik al vloeken dat er 4 krasjes op mijn glazen zitten nadat de mijne mijn bril van tafel had gepikt toen ik mijn zonnebril ophad! 🤣

In jouw plaats zou ik bij 1 van de goedkope ketens een goedkope bril gaan halen: ze meten je ogen op en als het er dan een klein beetje naast zit is dat ook geen groot probleem.
Of dezelfde sterkte bestellen bij brillen24, zonder de dure glasopties kost een bril me daar 120-140 euro.

Ook eens kijken in online agenda's van ziekenhuizen, als ze met meerdere oogartsen werken is er altijd kans dat er een annulatie bij zit. Zelf ook zo nog de volgende dag (was bij visusproblemen bij aanhoudende migraine dus was wel dringend) bij een oogarts terecht gekunnen.
Awel, afhankelijk van hoeveel het herstellen zoubkosten is dat m'n plan b om online of bij een goedkope keten iets goedkoop te zoeken. Die kan ik dan achteraf als reserve gebruiken.

Als ge een heel knappe man met lange baard ziet, that's me. (Psycholoog zegt dat ik wat aan m'n zelfbeeld moet werken)
Evil me wil nu zeggen: "want in feite zijt ge maar ne lelijke trol die zichzelf te hoog inschat?" 😝
Awel, afhankelijk van hoeveel het herstellen zou kosten
Vergeet het, dit valt niet te herstellen. Dat type krassen zit meer dan 1 laag diep.

Één van onze honden heeft een tijdje geleden mijn bril gevonden.
Ik zou al lang eens een afspraak bij de oogarts moeten maken want ik ga sterkere glazen nodig hebben, maar blijf het maar uitstellen om een afspraak te maken.
Als ik vandaag bel is dat sowieso maar voor binnen enkele maanden.

Zou het mogelijk zijn om die kras/vlek op het glas tijdelijk weg te krijgen? Voor zo weinig mogelijk € aangezien er toch nieuwe glazen in gaan moeten. Want die zit natuurlijk recht in mijn gezichtsveld. Zeker nu ik dagelijks 8u op computerschermen zit te kijken.

Die arm kan wel wachten om te vervangen samen met de uiteindelijke nieuwe glazen (terugbetaling van mutualiteit dan)

Bekijk bijlage 24745

Bekijk bijlage 24747
Als het gewoon voor brilsterkte is, kunt ge ook gewoon een afspraak maken voor oogmeting bij Pearle (of een concurrent)
Dan moet ge geen maanden wachten

Morgen vlieg ik om 9.30 voor het werk naar het buitenland.
Wel wat stress, ook voor de vrouw de eerste keer alleen met de dochter dat ik niet binnen een paar uur thuis kan staan.

Guess what: verwarming start niet op. Ketel geeft foutcode. Het is vrijdagavond.

Morgen vlieg ik om 9.30 voor het werk naar het buitenland.
Wel wat stress, ook voor de vrouw de eerste keer alleen met de dochter dat ik niet binnen een paar uur thuis kan staan.

Guess what: verwarming start niet op. Ketel geeft foutcode. Het is vrijdagavond.
Wet van Murphy.

Ik heb een ban van 12u aan mijn been op Twitter (gelukkig is dat precies gereset toen het X werd, ik zat de laatste keer aan twee weken 🫣) omdat ik … tegen FIA (van de vroemvroem) gezegd had dat ze incompetent zijn.
Nu lag dat niet aan de FIA die klaagde (dat zou wat zijn!), dat is gewoon het algoritme, maar het toont toch wel dat het geen echt ‘toppie’ algoritme is. Ik heb op dezelfde dag Caroline Gennez het achtereinde van een paard genoemd (er zat logica in) en dat was prima. Voor dat algoritme dan toch, gebruikers kunnen natuurlijk rapporteren.

Terug
Bovenaan