Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Goeiemorgen, van half 6 al bezig met het vangen van een bruine rat. Levend binnengebacht door ons kat. Godverdomme.
Amai katten zijn op dat vlak echt klotebeesten!
Hier is de oranje ook eens zonder begeleiding binnen geglipt, met een muis in bek!!!!
Kat liep los naar boven, muis inclusief, kat liet muis los en muis verstopte zich in mijn werkbroek.
Werkbroek met muis en al buiten gesmeten langs het raam (kat zat er niet in).

Amai katten zijn echt klotebeesten!
Fixed it.

Neen ik heb graag beesten maar als ik zie hoe de gemiddelde eigenaar katten maar laat rondzwerven, met als resultaat dat die (bedreigde) vogels vangen, in random tuinen kakken, en zelf kweken als ratten, vind ik dat we daar gewoon veel te veel toelaten.

Ik snap die ouders niet, meestal is het omgekeerd en beslissen de ouders om de stekker uit te trekken. Als die dokters zulke zaken rustig op tafel leggen, zal het wel zo zijn dat het arme kind klinisch dood is met 0 kans om terug tot leven te komen.
Ze kan volgens de laatste berichten terug zelfstandig ademen en ze is momenteel minimaal bewust.
Dwz dat ze waarschijnlijk na ontkoppeling van de machines niet meer zal komen te overlijden.

Maar ik weet niet of we echt blij moeten zijn daarmee. Wat als ze toch nog ontwaakt?
10 minuten zonder zuurstof = heel veel schade. Best case komt ze hier zwaar gehandicapt uit. :frown:
Maar goed wie zijn wij om hierover te beslissen?

Ze kan volgens de laatste berichten terug zelfstandig ademen en ze is momenteel minimaal bewust.
Dwz dat ze waarschijnlijk na ontkoppeling van de machines niet meer zal komen te overlijden.

Maar ik weet niet of we echt blij moeten zijn daarmee. Wat als ze toch nog ontwaakt?
10 minuten zonder zuurstof = heel veel schade. Best case komt ze hier zwaar gehandicapt uit. :frown:
Maar goed wie zijn wij om hierover te beslissen?
Alle "positieve" berichten komen onbevestigd van familie en spreken de artsen tegen. Ik zou alles met een grove korrel zout nemen.

Maak daar eens Splinter van?
@Muscleduck

0824A06D-EDBC-4E26-848A-A6CBE3AFB326.png

Jaaroverzicht van KBC, jaaroverzicht van Luminus... Waarom denken die bedrijven dat ik interesse heb in hoeveel euro ik dit jaar heb uitgegeven aan hun??

Semi verplicht worden voor een ps5 als ik verder mijn online abbo wil gebruiken voor mijn PS plus
Maar zal niet veel anders opzitten vrees ik.

Amai katten zijn op dat vlak echt klotebeesten!
Hier is de oranje ook eens zonder begeleiding binnen geglipt, met een muis in bek!!!!
Kat liep los naar boven, muis inclusief, kat liet muis los en muis verstopte zich in mijn werkbroek.
Werkbroek met muis en al buiten gesmeten langs het raam (kat zat er niet in).
Hier vorig jaar pas nieuwe motorbotten gekocht dewelke ik in de garage laat staan. Op een avond ook de kat zien binnenkomen met een muis en nadien muis niet meer te vinden.

Twee dagen erna wil ik toertje gaan rijden... bleek dat de kat de muis exact in een van mijn botten had gedropt. Ik wist niet dat ik zo hoog kon springen!

Terug
Bovenaan