Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Zoektocht naar een nieuwe dokter.
Daarstraks gebeld voor een afspraak te laten maken, maar ze vond me niet meer terug.
Blijkbaar moest je elk jaar langskomen om niet uitgeschreven te geraken. Staat nochtans nergens op hun website :confused:.
Het vreemde is dat ik enkele jaren geleden twee afspraken had, die meer dan een jaar uiteen lagen.

Daarstraks gebeld voor een afspraak te laten maken, maar ze vond me niet meer terug.
Blijkbaar moest je elk jaar langskomen om niet uitgeschreven te geraken. Staat nochtans nergens op hun website :confused:.
Het vreemde is dat ik enkele jaren geleden twee afspraken had, die meer dan een jaar uiteen lagen.
Heeft waarschijnlijk met het 'globaal medisch dossier' te maken en de regels voor remgeld. Tegenwoordig betaal je enkel het remgeld aan de meeste huisartsen en achterliggend komt dat door de koppeling van jouw dossier in dat GMD. Volgens mij ooit eens opgevangen dat als je dan inderdaad meer dan een jaar niet bent langs geweest, die koppeling verdwijnt of alleszins terug moet geactiveerd worden.

Wel niet bepaald proper van die praktijk om je dan gewoon aan de deur te zetten...

Ik had dat een paar weken geleden in de Gamma. Ik wou iets bestellen en die vent vraagt of ik al klant ben. Ik zeg uiteraard ja want ik heb al 10 jaar een kaart, als het niet langer is. Die vindt mij niet op naam, noch op adres?? En zeggen dat mijn hele badkamer in dat exacte filiaal gekocht was.

Ik had dat een paar weken geleden in de Gamma. Ik wou iets bestellen en die vent vraagt of ik al klant ben. Ik zeg uiteraard ja want ik heb al 10 jaar een kaart, als het niet langer is. Die vindt mij niet op naam, noch op adres?? En zeggen dat mijn hele badkamer in dat exacte filiaal gekocht was.
Badkamer? tja dan is het waarschijnlijk om zeep

die live autocorrectie: écht waar fok jou!

ik ben zoals een volwaardig franstalig wezen een zin aan het typen in mijnen gmail

Bonjour, je viens en hij maakt er veins van.
back back back
viens
veins
viens
veins

foert, ik typ verder en hij onderlijnt veins en zegt "zoude der beter geen viens van maken pipo???"

KUTGODVERNONDEMILJAARDEMILLEDJU!!! KUST MIJN @#{|

Goeiemorgen, van half 6 al bezig met het vangen van een bruine rat. Levend binnengebacht door ons kat. Godverdomme.
891B4B15-1E33-4BF7-AF68-2E5DF40966D2.png

Terug
Bovenaan