Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Heeft waarschijnlijk met het 'globaal medisch dossier' te maken en de regels voor remgeld. Tegenwoordig betaal je enkel het remgeld aan de meeste huisartsen en achterliggend komt dat door de koppeling van jouw dossier in dat GMD. Volgens mij ooit eens opgevangen dat als je dan inderdaad meer dan een jaar niet bent langs geweest, die koppeling verdwijnt of alleszins terug moet geactiveerd worden.Zoektocht naar een nieuwe dokter.
Daarstraks gebeld voor een afspraak te laten maken, maar ze vond me niet meer terug.
Blijkbaar moest je elk jaar langskomen om niet uitgeschreven te geraken. Staat nochtans nergens op hun website.
Het vreemde is dat ik enkele jaren geleden twee afspraken had, die meer dan een jaar uiteen lagen.
Ik had dat een paar weken geleden in de Gamma. Ik wou iets bestellen en die vent vraagt of ik al klant ben. Ik zeg uiteraard ja want ik heb al 10 jaar een kaart, als het niet langer is. Die vindt mij niet op naam, noch op adres?? En zeggen dat mijn hele badkamer in dat exacte filiaal gekocht was.Zoektocht naar een nieuwe dokter.
Daarstraks gebeld voor een afspraak te laten maken, maar ze vond me niet meer terug.
Blijkbaar moest je elk jaar langskomen om niet uitgeschreven te geraken. Staat nochtans nergens op hun website.
Het vreemde is dat ik enkele jaren geleden twee afspraken had, die meer dan een jaar uiteen lagen.
Badkamer? tja dan is het waarschijnlijk om zeepIk had dat een paar weken geleden in de Gamma. Ik wou iets bestellen en die vent vraagt of ik al klant ben. Ik zeg uiteraard ja want ik heb al 10 jaar een kaart, als het niet langer is. Die vindt mij niet op naam, noch op adres?? En zeggen dat mijn hele badkamer in dat exacte filiaal gekocht was.
Maar uw Spotify kan je dan wel afzeggen. Het zou een geweldige deal zijn moest Youtube Music niet zo absoluut kut zijn.Net eens gekeken, dat kost €14 per maand.
Als ge dan nog Netflix of iets dergelijk hebt, begint dat toch serieus op te lopen.

die live autocorrectie: écht waar fok jou!

Lang geleden dat ik me erger aan : in het honden stront lopen met men lederen laarzen..
Soit fuck da ga er verder niet op in![]()
Dat is echt iets om het schijt van te krijgen...Lang geleden dat ik me erger aan : in het honden stront lopen met men lederen laarzen..
Soit fuck da ga er verder niet op in![]()

FTFYen onze kater ligt er naar te kijken van "dikke gekken, om dees uur of wa? godverdomse tamzak, doe iets, pakt da rotbeest"
Goeiemorgen, van half 6 al bezig met het vangen van een bruine rat. Levend binnengebacht door ons kat. Godverdomme.
Oei, gaat gij ook al scheiden?ze is buiten!!
Oei, gaat gij ook al scheiden?
Maak daar eens Splinter van?