Staat er toch bij? Dat zijt gij ehWtf is me da?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat er toch bij? Dat zijt gij ehWtf is me da?![]()

Dat is bij mij ook de enige reden dat ik er nog op zit.
Moest het niet zijn dat ik nog met zoveel mensen contact heb via die weg dat ik het al lang had buitengegooid. Strontplatform.
You be :Die van ons is haar weer aan het uitleven met een pincet.
Arme grijze baardharen van me.
.Bij de gedroogde worstjes van Jumbo wijst dat pijltje al enkele maanden naar de verkeerde kant van de verpakking.Verpakkingen met hun pijltjes om aan te wijzen waar je het dient te openen. Elke keer heb ik het hoekje los in mijn handen en is de verpakking voor de rest nog dicht. Grrr

Verpakkingen met hun pijltjes om aan te wijzen waar je het dient te openen. Elke keer heb ik het hoekje los in mijn handen en is de verpakking voor de rest nog dicht. Grrr
Nee.Mag je eigenlijk op eigen terrein zo'n beest van het dak schieten?
Bron: HierHet afschieten van duiven is bovendien verboden, tenzij u er een speciale vergunning voor hebt. Bovendien zijn bepaalde duivensoorten beschermd, dus er moet altijd eerst bekeken worden om welke soort het gaat.
ik versta zijn ergernis. Als die rotbeesten op je auto schijten en de zon zit er de hele dag op dan fret het soms in de verf en zit je met een doffe plek in je lak.oh nee een dier kakt
Voor dat soort problemen is er ondertussen al een oplossing:ik versta zijn ergernis. Als die rotbeesten op je auto schijten en de zon zit er de hele dag op dan fret het soms in de verf en zit je met een doffe plek in je lak.
Ik snap ook niet echt wie nu vragende partij is voor zo'n feed waar je enkel gesuggereerde of gesponsorde posts ziet, vaak een of ander "grappig" feit gericht op oude mensen of van dat overduidelijk ragebait, liefst gericht op Amerikanen.
Er is nu al zoveel spam op mijn wall dat ze het noodzakelijk vinden van voor elke groep die ik écht volg een aparte notificatie te posten als iemand er iets post. Elke dag heb ik tientallen notificaties die ik eigenlijk gewoon via het scrollen op mijn wall had moeten zien. Vroeger toch, nu zie ik gewoon onbekenden die ik kan "followen". Nee dank u.
Moest het niet zijn dat ik nog met zoveel mensen contact heb via die weg dat ik het al lang had buitengegooid. Strontplatform.
Zijn er écht nog geen alternatieven?
Op Reddit lees ik nu wel vaak dat Meta het voor ons aan het oplossen is door massaal onze accounts te schrappen/blokkeren zonder dat je iets speciaals gedaan moet hebben.