Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Facebook :rolleyes:

Er is nu al zoveel spam op mijn wall dat ze het noodzakelijk vinden van voor elke groep die ik écht volg een aparte notificatie te posten als iemand er iets post. Elke dag heb ik tientallen notificaties die ik eigenlijk gewoon via het scrollen op mijn wall had moeten zien. Vroeger toch, nu zie ik gewoon onbekenden die ik kan "followen". Nee dank u.

Moest het niet zijn dat ik nog met zoveel mensen contact heb via die weg dat ik het al lang had buitengegooid. Strontplatform.

Zijn er écht nog geen alternatieven?

Op Reddit lees ik nu wel vaak dat Meta het voor ons aan het oplossen is door massaal onze accounts te schrappen/blokkeren zonder dat je iets speciaals gedaan moet hebben.

Ergernis is vast nog licht uitgedrukt. M'n ma die op het schoolfeest van haar kleindochter te vertrekt zonder tegen haar dag te zeggen 🤷🏻.

Uiteraard een kwartiertje later aan tafel. Papa, waar is Oma?

Ik heb de laatste maand al minstens drie keer Theo Francken advertenties voor 30 dagen gesnoozed.

Eerste post vandaag:
Theo Francken die aanhaalt waarom de tweede plaats voor Israel op het songfestival betekent dat de verontwaardiging over Gaza eigenlijk helemaal niet zo groot is en een fata morgana van links/de media.

Als ik mij laat bannen op zijn pagina, is dat de enige manier om van die gesponsorde posts af te raken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn idiote buren hebben weer een nieuwe camionette gekocht die ze gaan ombouwen naar camper. Dus weer non stop geklop en gezaag allerhande. Wat ik dan nog extreem hatelijk vind is dat ze dit op hun oprit allemaal doen vlak langs de onze. En vervolgens die camionette daar weken laten staan. Leuk bij het uitrijden voor ons. Heb al is een opmerking gemaakt dat ze 3 parkings hebben en dit soms echt niet leuk is bij het uitrijden van onze wagen als je iemand kruist want je ziet geen hol. Als je een ganse week werken bent dan vraag ik mij af waarom die klote camionette daar gans de week moet staan.

Ook van zijn werk komen ze hier regelmatig pakjes droppen. Vrijdag was het ook weer zover, gewoon in de carport gedropt. Niemand gezien, niemand aangebeld weer. En dat zijn geen klein pakketjes maar allemaal enorm grote en zware. Heb dat al meermaals besproken met hem dat de firma die levert is naar de juiste huisnummer moet zien of het dan maar in zijn werk camionette moeten steken (die firma zou een sleutel hebben volgens hem). Kheb zijn pakket voor de voordeur gegooid vrijdag. Ben het moe.

op reddit gezegd dat er een grote joodse community is in België.
waarschuwing gekregen dat ik hate verspreid.:sop:

*bon, ze hebben mijn argumentatie ondertussen aanvaard.

Laatst bewerkt:
Schoonma is al een tijdje ziek en redelijk serieus (even ziekenhuis-opname zelfs) maar niks levensbedreigend maar dat is ongelooflijk hoe koppig zo ouw mensen zijn en niet eens gewoon kunnen loslaten...
al heel de week extra aan´t stressen over hun huurappartement waar nog 1 muur moet geschilderd worden voor de nieuwe huurder intrekt (over een maand) maar als dan simpelweg zeg geef mij de sleutel en ik zorg wel dat dat in orde komt Is´t ook weer niet goed.

Verpakkingen met hun pijltjes om aan te wijzen waar je het dient te openen. Elke keer heb ik het hoekje los in mijn handen en is de verpakking voor de rest nog dicht. Grrr

Verpakkingen met hun pijltjes om aan te wijzen waar je het dient te openen. Elke keer heb ik het hoekje los in mijn handen en is de verpakking voor de rest nog dicht. Grrr
Bij de gedroogde worstjes van Jumbo wijst dat pijltje al enkele maanden naar de verkeerde kant van de verpakking. :unsure:

Duiven die altijd bij ons op het dak gaan zitten en dan naar beneden schijten op de tuinpad. Om schijteziek van te worden.

Mag je eigenlijk op eigen terrein zo'n beest van het dak schieten? (We zitten in een verkaveling maar redelijk wat tussenruimte tov van de buren)

Mijn nieuwe gebuur die aan het bouwen is, zijn dak ligt er ocharme een maand op en ik heb al 2 lange schijtvlekken op zijn pannen gezien. Geluk bij een ongeluk, bij ons gaan ze precies altijd vlak naast de muur zitten, dus hun kak valt naar beneden ipv op onze pannen.

Facebook :rolleyes:

Er is nu al zoveel spam op mijn wall dat ze het noodzakelijk vinden van voor elke groep die ik écht volg een aparte notificatie te posten als iemand er iets post. Elke dag heb ik tientallen notificaties die ik eigenlijk gewoon via het scrollen op mijn wall had moeten zien. Vroeger toch, nu zie ik gewoon onbekenden die ik kan "followen". Nee dank u.

Moest het niet zijn dat ik nog met zoveel mensen contact heb via die weg dat ik het al lang had buitengegooid. Strontplatform.

Zijn er écht nog geen alternatieven?

Op Reddit lees ik nu wel vaak dat Meta het voor ons aan het oplossen is door massaal onze accounts te schrappen/blokkeren zonder dat je iets speciaals gedaan moet hebben.
Ik snap ook niet echt wie nu vragende partij is voor zo'n feed waar je enkel gesuggereerde of gesponsorde posts ziet, vaak een of ander "grappig" feit gericht op oude mensen of van dat overduidelijk ragebait, liefst gericht op Amerikanen.

Terug
Bovenaan