Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De kleurenregistratie van een Samsung S24. Echt afgrijselijk hoe die Ferrari rood onder kunstlicht registreert, dat is eerder roze dan rood op mijn foto's. Ik ben echt teleurgesteld in de kwaliteit van Samsung voor zo'n prijs. Bovenop een vingerafdruksensor die op geen hol trekt.
Vingerafdruksensor onder het scherm? Mijn S21+ heeft er ook zo ene en ik zet altijd eerst mijn scherm aan voor ik mijn duim zet, want anders werkt hij toch bijna nooit van de 1e keer. Die van mijn OnePlus 5 was 10 keer beter.

En qua kleuren.. mja. Samsung maakt zijn foto's graag 'levendig' he, kleuren satureren, contrast omhoog trekken. Voor accuraatheid koop je geen smartphone imo.

Gedoe met DPD. Er zou vanmiddag een pakket worden afgeleverd, maar je kunt het al raden. Alleen heb ik echter geen énkel idee waar het is aangezien ik geen briefje in de bus heb gevonden, de webshop zegt dat het naar een afhaalpunt is (maar waar juist, dat is blijkbaar niet nodig), DPD zelf alleen zegt dat de afleverpoging mislukt is zonder verdere info, hun AI bot zegt dat er niet opnieuw wordt geleverd (sinds wanneer?) en ik zelf ook al niets aan de leveropties kan wijzigen aangezien ik dan een nummer heb dat nodig staat op het niet-thuisbriefje... dat ik dus niet gekregen heb.

Ik heb nu dus geen enkel idee waar mijn pakket is en nog minder of ik het nog ga ontvangen. Hoezee.

Iemand een zelfde ervaring en is het pakket uiteindelijk terechtgekomen?

EDIT: het busnummer was er ook (weer eens) afgeknipt, wat ook al niet helpt. Nochtans zet ik dat er dat altijd in, in een apart veld.

Laatst bewerkt:
Vingerafdruksensor onder het scherm? Mijn S21+ heeft er ook zo ene en ik zet altijd eerst mijn scherm aan voor ik mijn duim zet, want anders werkt hij toch bijna nooit van de 1e keer. Die van mijn OnePlus 5 was 10 keer beter.

En qua kleuren.. mja. Samsung maakt zijn foto's graag 'levendig' he, kleuren satureren, contrast omhoog trekken. Voor accuraatheid koop je geen smartphone imo.
Klopt, sensor onder het scherm. Ik kom van een Huawei P20 Pro naar een Samsung S24 en zowel camerakleuren als vingerafdruksensor is gewoon slechter dan wat ik had. Een enorme teleurstelling.

Gedoe met DPD. Er zou vanmiddag een pakket worden afgeleverd, maar je kunt het al raden. Alleen heb ik echter geen énkel idee waar het is aangezien ik geen briefje in de bus heb gevonden, de webshop zegt dat het naar een afhaalpunt is (maar waar juist, dat is blijkbaar niet nodig), DPD zelf alleen zegt dat de afleverpoging mislukt is zonder verdere info, hun AI bot zegt dat er niet opnieuw wordt geleverd (sinds wanneer?) en ik zelf ook al niets aan de leveropties kan wijzigen aangezien ik dan een nummer heb dat nodig staat op het niet-thuisbriefje... dat ik dus niet gekregen heb.

Ik heb nu dus geen enkel idee waar mijn pakket is en nog minder of ik het nog ga ontvangen. Hoezee.

EDIT: het busnummer was er ook (weer eens) afgeknipt, wat ook al niet helpt. Nochtans zet ik dat er dat altijd in, in een apart veld.
De track & trace van DPD zelf spreekt enkel over een mislukte afleverpoging en niet meer? Dan kan het wel zijn dat ze het gewoon de volgende dag nog eens proberen te leveren bij je thuis. Heb ik hier ook al voorgehad.

De track & trace van DPD zelf spreekt enkel over een mislukte afleverpoging en niet meer? Dan kan het wel zijn dat ze het gewoon de volgende dag nog eens proberen te leveren bij je thuis. Heb ik hier ook al voorgehad.
Heb het gisteravond nog gevraagd bij een afhaalpunt, het pakketnummer is uitgelezen, en inderdaad. (Waarom men daar dan zo onduidelijk over is tegen de consument snap ik toch nog niet.)

Ziek te bed dus gaan we maar doomscrollen en googlen; gniffelende kwal van de jeugdvereniging blijkt nu hoofd van een overheidsdienst met 17000 bruto/maand. Comparison is the thief of joy.

Ale, huurders zitten er een maand in en de ketel en thermostaat zouden al vervangen moeten worden. :unsure:

Zal wel kloppen zeker.. benieuwd hoeveel het al zou kosten.

Rage bait, het ergste soort click bait: In mijn Google feed een post van clint.be zogezegd over een Mercedes terwijl je overduidelijk een Audi ziet. Die site eens bezocht en vroeger was dat toch een p-magazine achtige site met fora en zo? Tegenwoordig precies gewoon zo een non-news site die puur dient om je naar een hoop ads te lokken.

Ziek te bed dus gaan we maar doomscrollen en googlen; gniffelende kwal van de jeugdvereniging blijkt nu hoofd van een overheidsdienst met 17000 bruto/maand. Comparison is the thief of joy.
dus als jij ziek bent, hou jij je bezig met googlen van mensen waar je een hekel aan hebt/had ? :crazy:

Meer dan 24 uur later sinds het zou worden geleverd en nog steeds geen pakket en geen enkele update in de tracking. Ik weet nu dus nog altijd niet wat er met het pakket is gebeurd en waar het is. 🤐
Hopelijk trekt de klantenservice van Zooplus op iets. (Nog eens extra leuk dat ik al terug ziek ben, en erger dan vorige week.)

137 euro voor een dagticket werchter volgend jaar.

HONDERD. ZEVENENDERTIG. EURO.

Fuckers mogen blij zijn da ze Linkin Park hebben geboekt of ze mochten die tickets steken waar de zon ni schijnt.

137 euro voor een dagticket werchter volgend jaar.

HONDERD. ZEVENENDERTIG. EURO.

Fuckers mogen blij zijn da ze Linkin Park hebben geboekt of ze mochten die tickets steken waar de zon ni schijnt.
Tgoh ja. 3 Euro meer dan dit jaar. 2.24% erbij. Met de inflatie die eraan komt, zit dat er zelfs onder. :rofl:

Terug
Bovenaan