Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ben ik de enige die het niet ok vind als mensen interesse hebben in mijn lodge maar dan afsluiten.

We vinden ook lodge x en y leuk, kan ne eens vertellen waarom we voor de uwe moeten kiezen. Een lodge kiezen is geen fucking essay. En altijd fucking belgen.
 
Ben ik de enige die het niet ok vind als mensen interesse hebben in mijn lodge maar dan afsluiten.

We vinden ook lodge x en y leuk, kan ne eens vertellen waarom we voor de uwe moeten kiezen. Een lodge kiezen is geen fucking essay. En altijd fucking belgen.

Die zijn precies een offerte voor een loodgieter aan het zoeken :laugh:
 
Ben ik de enige die het niet ok vind als mensen interesse hebben in mijn lodge maar dan afsluiten.

We vinden ook lodge x en y leuk, kan ne eens vertellen waarom we voor de uwe moeten kiezen. Een lodge kiezen is geen fucking essay. En altijd fucking belgen.
Dan zeg je “Hebben de andere lodges al olifanten in hun zwembad gehad? Ik dacht het niet!”
 
Voor de zoveelste keer. Lees eens de verkeersregels ivm begeleiding. Is pas vanaf 50 man verplicht. Tussen 15 en 50 man mag je op de weg rijden ZONDER wegkapiteins of volgauto.
Zeg ik ergens dat ze de regels overtreden? Het is mijn ergernis dat die groepen onveilige situaties creëren.
Mensen die verwijzen naar 'wielerterroristen' moet je niet al te veel feiten geven hoor, hun oordeel is gemaakt.
Da's om een onderscheid te maken met de gewone wielertoeristen die door deze groep een slechte naam krijgen.
 
Weg capaciteitstariefbudget voor deze maand. Aan het koken (oven, airfryer) maar het was redelijk laat, dus na 19u -> zwembad er nog es bij in laatste run. Auto is om de 1 of andere reden ook aangesprongen, en sanitair ww vond het ook de moment. 13kW piek getrokken :(
 
Laatst bewerkt:
Zeg ik ergens dat ze de regels overtreden? Het is mijn ergernis dat die groepen onveilige situaties creëren.

Da's om een onderscheid te maken met de gewone wielertoeristen die door deze groep een slechte naam krijgen.
Waarom zet je dan die zonder begeleiding erbij? Je zou juist blij moeten zijn dat het zonder begeleiding is of er rijdt nog een auto achter waardoor het nog moeilijker voorbij steken is.
 
Elke lodge heeft een website, instagram, fb, tripadvisor, google, booking reviews. We zijn 2024 als je nu echt gewoon niet kan kiezen uit het over aanbod aan fotos en reviews ben je gewoon een idioot.

Voila. Alsof je naar bv. een B&B gaat mailen "ik twijfel tussen jullie en de concurrentie, waarom zou ik voor jullie kiezen" :crazy:
 
De ochtend beginnen op het werk en steenvast dezelfde collega die haar ICT problemen doormailed in ENKEL HOOFDLETTERS....

Toch een speciaal soort mensen die dat zonder uitzondering iedere keer zo doen...
 
De ochtend beginnen op het werk en steenvast dezelfde collega die haar ICT problemen doormailed in ENKEL HOOFDLETTERS....

Toch een speciaal soort mensen die dat zonder uitzondering iedere keer zo doen...
Ik wijs mijn collega's die het riskeren om mij mails te sturen in hoofdletters en/of uitroeptekens er onmiddellijk op dat dit onbeleefd is en dat ze hun manier van communiceren moeten herzien
 
Ik wijs mijn collega's die het riskeren om mij mails te sturen in hoofdletters en/of uitroeptekens er onmiddellijk op dat dit onbeleefd is en dat ze hun manier van communiceren moeten herzien

Ik durf wel al es ne "Merci!" met uitroepteken gebruiken. Ik vind zonder zo... harteloos.

graag dit in orde brengen... blabla

bedankt.


Dat lijkt écht alsof ik er niks om geef, met zo enkel een punt achter.
 
Ik wijs mijn collega's die het riskeren om mij mails te sturen in hoofdletters en/of uitroeptekens er onmiddellijk op dat dit onbeleefd is en dat ze hun manier van communiceren moeten herzien
Ik werk op een ICT dienst van een groot vlaams bedrijf waar men niet zou appreciëren dat we daarop reageren... spijtig genoeg.
Ik verwijs dus niet met 'collega' naar een rechtreekse collega maar naar de interne medewerkers die bij ons ten rade komen.

Mocht het mijn rechtreekse collega zijn, doe ik dat ook zulle :)
 
Gewoon negeren, indien er vragen van komen :

"Mails zonder zinsstructuur, zoals alleen hoofdletters, worden door de spamfilter automatisch gefilterd."

(I know, I know, ook geen serieuze optie.)
 
Ik durf wel al es ne "Merci!" met uitroepteken gebruiken. Ik vind zonder zo... harteloos.

graag dit in orde brengen... blabla

bedankt.


Dat lijkt écht alsof ik er niks om geef, met zo enkel een punt achter.
Mja in die context zeg ik er niets over maar ik herinner me nog goed dat het vroeger echt not done was om uitroeptekens te gebruiken no matter what. Waar ik het nog steeds moeilijk mee heb is genre "Gelieve dit onmiddellijk recht te zetten!!" "RAPPEL!!". Zulke zaken accepteer ik niet en de collega's weten dat dan ook nu.
 
Ik wijs mijn collega's die het riskeren om mij mails te sturen in hoofdletters en/of uitroeptekens er onmiddellijk op dat dit onbeleefd is en dat ze hun manier van communiceren moeten herzien
Je gebruikt toch zeker ook hoofdletters, uitroeptekens, groter lettertype, vet, onderlijnd en in het rood? Verder zeker niet vergeten om de mail te voorzien van een hoge urgentie en sowieso een ontvangstbevestiging toevoegen. Kwestie van zeker te zijn dat de boodschap goed overkomt. :unsure:
 
Terug
Bovenaan