Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Er is blijkbaar een New Game + update (met nog andere updates) :woohoo:

Eens aan beginnen nadat ik GT7 en Ghost of Tsushima uitgespeeld heb


We’re so thankful for our incredibly talented community and are happy to announce that a major update will be released today. It includes the much-requested New Game+ feature and Ultra Hard mode for those who want challenge themselves further, but also a host of quality-of-life features that we know our community would appreciate: the transmog feature allows players to easily customize the cosmetics of their equipped outfit to look like any other owned outfit, and with respec players are enabled to freely reset their skill points and redistribute them.

Think you can still take down that Slaughterspine? This update also comes with a dedicated trophy pack so you can track your victories as you revisit the Forbidden West on Ultra Hard through New Game+!

Additionally, there’s a new Herbalist vendor who sells animal parts, and we’ve revamped Temporal Anti-Aliasing to improve the visual fidelity of our Performance mode on PS5 and rendering on PS4 Pro. We’re already working on an upcoming patch which will include VRR support and a 40FPS Mode, so stay tuned for more.

 
Mijn broer is nu aan het spelen. Ik zie dat het glinstering probleem volledig opgelost is. Ziet er in performance mode nu ook echt superb uit. Details in dit spel is echt ongeëvenaard.
 
Na wat uitstel begonnen aan FW.
't Was wel ff overwhelming. Bij Zero Dawn bouwen de skills en story wat trager op. Nu wordt er na de intro/tutorial al veel op je afgevuurd. Ideaal als je net Zero Dawn hebt gespeeld, maar als dat al jaren geleden is... Ale, ondertussen ben ik terug beter mee.

De sideplots vind ik momenteel wat minder boeiend. Ik merk dat ik me er wat moet 'aanzetten'. Ik wil eigenlijk vooral de main quests doen, maarja, ik kan de rest moeilijk laten liggen.
Komt wsl vooral doordat ik laatste tijd teveel open world games heb gespeeld.
Alleszins, ik ga er dus nog een tijdje mee bezig zijn.
Net kennis gemaakt met de evil 'future' humans inclusief andere Elisabeth clone. Ik vond het een beetje een teleurstelling eigenlijk. Ze gedroegen zich nogal cartoony. Het maakt de rest van de story mssn ook wat voorspelbaar? We zullen zien.

Grafisch weer dik in orde. Performance ftw.
 
Laatst bewerkt:
Net kennis gemaakt met de evil 'future' humans inclusief andere Elisabeth clone. Ik vond het een beetje een teleurstelling eigenlijk. Ze gedroegen zich nogal cartoony. Het maakt de rest van de story mssn ook wat voorspelbaar? We zullen zien.
de evil 'future' humans vond ik ook een beetje een teleurstelling, maar rest van het spel blijft imo super
 
Net uitgespeeld. Mijn vorige post blijft uiteindelijk relevant. Technisch gezien een topper (grafisch, muziek, gameplay) maar ik heb er toch nooit hetzelfde gevoel bij gekregen dan bij Zero Dawn. De sidequests waren voor mij grotendeels een sleur. Op een paar uitzonderingen na. En zoals al eerder door iemand vermeld: er zit een pak minder mysterie in. Een grote drijfveer van het vorige deel.

In 't algemeen vond ik de main story minder boeiend. Ik wou natuurlijk het einde wel weten, maar echt ermee begaan ben ik weinig geweest.

Wat me qua story teleurstelde:

Het lot van Ted Faro. Al sinds Zero Dawn was ik heel benieuwd naar wat er uiteindelijk met hem gebeurd zou kunnen zijn. Dat hij dan een onsterfelijk gedrocht is geworden vond ik nog plausibel. Maar dat ze hem dan zelfs niet meer laten zien snap ik niet. Een interactie met Aloy gaan ze bewust helemaal uit de weg. Had nochtans interessant kunnen zijn. In 't algemeen wordt er maar een flauw snel verhaaltje bij verteld met nogal weinig extra logs. Ik vond het een anticlimax.

De Zeniths konden me van in het begin al niet bekoren. Zeer ééndimensionale personages. Te evil. Dat Tilda iets anders van plan was, was een beetje te voorspelbaar.

Dusja, wat gemengde gevoelens bij Forbidden West.
 
Begint er wat in te komen vooral door de graphics. Gameplay begint wat eentonig te worden.

Waar zit ik nu?
Heb nu beta gered en zit in onze basis
 
Zit aan 51 uur, level 38 ofzo en ik moet me er echt doorsleuren...
Veel te veel geleuter, gelukkig is er veel optioneel.

Veeeel te veel (dezelfde) sidestuff te doen en de wereld is me ook wat te groot. 100% halen complete zou mij waarschijnlijk ruim 100u kosten.

Huidige mission is Singularity nu, vermoed qua main story zo goed als einde. En dan vliegt deze in de kast vrees ik, zal geen zin hebben om nog veel meer van hetzelfde te doen
 
Platinum heeft me idd 100+ uur gekost.
100+ uur van pure vreugde en genot <3
De eerste heb ik +130 uur gespeeld, heb gewoon veel random dinos gekilld. Voor deze zit ik nog niet ver heb amper tijd. Denk dat ik zelf beter opnieuw zou beginnen ben al stukken van het verhaal al vergeten.
 
Zit aan 51 uur, level 38 ofzo en ik moet me er echt doorsleuren...
Veel te veel geleuter, gelukkig is er veel optioneel.

Veeeel te veel (dezelfde) sidestuff te doen en de wereld is me ook wat te groot. 100% halen complete zou mij waarschijnlijk ruim 100u kosten.

Huidige mission is Singularity nu, vermoed qua main story zo goed als einde. En dan vliegt deze in de kast vrees ik, zal geen zin hebben om nog veel meer van hetzelfde te doen
ik vond dat alles heel uitgebreid was? Hoezo de hele tijd hetzelfde
 
Terug
Bovenaan