Shooter PC PS5 XBOX Call of Duty: Modern Warfare III

De vorige heb ik laten passeren maar deze heb ik net aangeschaft. Ik wil gewoon 20-30 minuten multiplayer spelen na het werk.
Hier hetzelfde.
Heb gewoon geen tijd voor de singleplayers waar je op een half uur tijd nog geen halve main quest gedaan krijgt!
 
Ik heb MW2 ook overgeslagen, deze nu wel gekocht en de multiplayer vind ik wel goed tot nog toe, ik ben bijlange zo goed niet meer in 't spelleke maar 't is wel plezant. Zombies zal ik waarschijnlijk ook af en toe wel eens spelen, maar wie de problemen met de single player aangrijpt om MW3 nu de grond in te boren die is gewoon hypocriet want daarvoor koopt niemand nog COD de laatste jaren.
 
:unsure:

Een van de allergrootste franchises mag toch zien dat wat ze verkopen in orde is denk ik dan…
De MP is ok, en zombies zal ook wel ok zijn, en dat zijn al jaren de grootste 2 componenten van het spel geworden. Het is niet voor niets dat er bij één van de recentste COD games zelfs sprake van was dat er geen SP zou zijn. Zoals ik al zei, als je dat spel enkel en alleen koopt voor de SP dan zijt ge goed zot.
 
De MP is ok, en zombies zal ook wel ok zijn, en dat zijn al jaren de grootste 2 componenten van het spel geworden. Het is niet voor niets dat er bij één van de recentste COD games zelfs sprake van was dat er geen SP zou zijn. Zoals ik al zei, als je dat spel enkel en alleen koopt voor de SP dan zijt ge goed zot.
Zombies zijn echt niet ok en de mp gewoon maps van alle andere cod geen enkele nieuwe map ook al komen die later MP vol met cheaters.


Zegt ook genoeg.

Nee dit is echt geen nieuw spel maar gewoon een DLC voor mij toch.

Zag het al van bij de beta aankomen.
 
Ik heb MW2 ook overgeslagen, deze nu wel gekocht en de multiplayer vind ik wel goed tot nog toe, ik ben bijlange zo goed niet meer in 't spelleke maar 't is wel plezant. Zombies zal ik waarschijnlijk ook af en toe wel eens spelen, maar wie de problemen met de single player aangrijpt om MW3 nu de grond in te boren die is gewoon hypocriet want daarvoor koopt niemand nog COD de laatste jaren.
Het is eerder een samenloop van dingen, campaign is een van de slechtste en kortste ooit, zombies is eingenlijk gewoon DMZ maar dan met zombies op de map en de MP is in principe ook gewoon MW2 met 16 oude remastered maps. Ik heb hem ook gekocht en amuseer me er wel mee, goeie changes voor MP, veel betere maps dan MW2 en zombies is ook nog wel leuk (al zie ik veel liever de klassieke zombie maps ipv deze warzone/dmz variant) maar ik snap perfect waarom mensen deze links laten liggen of de grond in boren. :p
 
Wat een onnozel commentaar, als je deze koopt voor de singleplayer verdien je het om in het zak gezet te worden.
Mjaaaaaaaa

Ik ben blijkbaar zo'n onnozelaar die deze enkel koopt voor de singleplayer omdat ik nu eenmaal niet graag online speel.
Mogen we in deze tijd al geen deftige singleplayer meer verwachten in een COD game?
Man man man... over kort door de bocht gesproken.
 
Nee dit is echt geen nieuw spel maar gewoon een DLC voor mij toch.

Zag het al van bij de beta aankomen.
Het grave is dat dit inderdaad BEDOELD was als een DLC voor MW2, want remember ze hadden vorig jaar bij release van MW2 gezegd dat ze dit jaartje gingen skippen voor COD.
Maar de Bobby had zeker nog een boot nodig of wou nog rap even wat extra incasseren nu dat hij weg gaat bij Activision en was er dus beslist om de DLC te verkopen als een "volwaardige" nieuwe COD game voor de volle pot.

Als je de trophy list gaat kijken bij PS kom je deze game tegen onder COD MW2 als DLC, dusja dan weet je ook genoeg.
 
De MP is ok, en zombies zal ook wel ok zijn, en dat zijn al jaren de grootste 2 componenten van het spel geworden. Het is niet voor niets dat er bij één van de recentste COD games zelfs sprake van was dat er geen SP zou zijn. Zoals ik al zei, als je dat spel enkel en alleen koopt voor de SP dan zijt ge goed zot.
De zombie mode is helemaal niet goed... (google it) ;)
In de vorige delen lag de nadruk veel meer op de story daarond en de secrets die te ontdekken waren, in kleiner zones waar je op den duur moest memoriseren welke handelingen uit te voeren voor de unlocks/progress.

Nu is het ook zo een extraction gedoe geworden met een timer a la Warzone. :eviltongue:

Ik heb zelfs dit weekend COD: Cold war weer geinstalleerd, omdat ik zo teleurgesteld was en toch zombie mode wou spelen. :)
 
Voor de sp moet je het al lang niet meer kopen, ik speel het nog altijd graag voor een maandje in die donkere dagen. Is ook de enige game die ik online speel.
En onze oude clan van in 2008 zouden we weer oprichten ( bzf ) blauw zwart forum, jammer genoeg is 1 persoon twee jaar geleden uit het leven gestapt:support:
 
Wat een onnozel commentaar, als je deze koopt voor de singleplayer verdien je het om in het zak gezet te worden.
Mjaaaaaaaa

Ik ben blijkbaar zo'n onnozelaar die deze enkel koopt voor de singleplayer omdat ik nu eenmaal niet graag online speel.
Mogen we in deze tijd al geen deftige singleplayer meer verwachten in een COD game?
Man man man... over kort door de bocht gesproken.
Ik zeg niet dat ge 't daarom niet moogt kopen, maar het daarom kopen en dan achteraf komen klagen dat het een flauw afkooksel is van wat COD singleplayer ooit geweest is...tjah, da's al wel een tijdje aan de gang.
Het grave is dat dit inderdaad BEDOELD was als een DLC voor MW2, want remember ze hadden vorig jaar bij release van MW2 gezegd dat ze dit jaartje gingen skippen voor COD.
Maar de Bobby had zeker nog een boot nodig of wou nog rap even wat extra incasseren nu dat hij weg gaat bij Activision en was er dus beslist om de DLC te verkopen als een "volwaardige" nieuwe COD game voor de volle pot.

Als je de trophy list gaat kijken bij PS kom je deze game tegen onder COD MW2 als DLC, dusja dan weet je ook genoeg.
Dit dus ook é, die devs hebben daar waarschijnlijk een half jaar terug plots op hun bord gekregen van hogerhand dat ze er toch een full release van willen maken, en dan vind ik het resultaat al bij al best nog meevallen. Ze hebben voor ne keer ook vrij deftig geluisterd naar de feedback uit de beta en communiceren ook goed (voorlopig), dat lijkt al vooruitgang te zijn tov MW2. Om het dan te reviewbomben op Metacritic en zo, tjah, het is niet dat er nog niet gewaarschuwd was in de community voor wat MW3 ging zijn en niet ging zijn. Koop het dan ook gewoonweg niet é, da's het soort feedback dat je naar de hoge piefen kunt geven. Die liggen niet wakker van de reviewscore op Metacritic, de devs misschien wel, en die hebben al bij al nog iets deftig van dit spel kunnen maken naar mijn mening.
Is het de beste COD ooit, zeer zeker niet, maar het is zeker en vast de slechtste niet ook.
 
Het kriebelt toch ook om deze in huis te halen, vond de beta echt tof. Maar wil er geen €70 voor neertellen. Had ‘m voor €20 gekocht via bol cadeaubon, maar heb na de reviews geannuleerd en Spider-Man 2 in de plaats gekocht … :unsure:

Valt ook tegen om daar bv Homelander te zien rondlopen. Is dat wat deftig gedaan om de guns van MW2 te importeren?
 
Het kriebelt toch ook om deze in huis te halen, vond de beta echt tof. Maar wil er geen €70 voor neertellen. Had ‘m voor €20 gekocht via bol cadeaubon, maar heb na de reviews geannuleerd en Spider-Man 2 in de plaats gekocht … :unsure:

Valt ook tegen om daar bv Homelander te zien rondlopen. Is dat wat deftig gedaan om de guns van MW2 te importeren?
Als je de beta hebt gespeeld weet je wat je kan verwachten van de MP, de reviews zijn vooral slecht door de singleplayer volgens mij. Veel dingen zijn ook verbeterd sinds de beta, grafisch en ook de visibility van friendly/enemy players heb ik nu geen probleem meer mee, zie video.


De wapens en attachments van MW2 zitten er idd allemaal in, MW2 attachments kan je ook gebruiken op je MW3 wapens.
 
Ik speel enkel de multiplayer en die belvalt me zeer goed. De originele MWII was mijn favoriete COD en al die maps zitten terug in dit spel.

Het enige dat me irriteert is de zeer opdringerige manier waarop men u extra aankopen wil laten doen. Als casual speler interesseert me dat absoluut niet en je kan het nergens uit zetten.
 
Terug
Bovenaan