Shooter PC PS5 XBOX Call of Duty: Modern Warfare III

Ik twijfel nog, beta niet gespeeld dus ik ga beetje af op Beta reviews. Mixed comments lees ik

na snel googlen kwam ik op deze terecht

klopt dit ongeveer?
Klopt volledig. Maar ik heb mij kei hard geamuseerd met de beta, dus ga hem wel kopen. :) gaat een shitshow zijn om de geweren/camo’s van mw2 over te zetten wss, maar ja…
 
omfg, ben blij dat ik mijn preorder heb geannuleerd. Story trekt volgens de meeste reviews ook op geen kloten..
 
Dit kan onmogelijk miljoenen copy's verkopen...ik wil dit zelfs niet gratis spelen.

Wees maar zeker dat deze weer dik gaat verkopen. Niet alle ouders/grootouders zijn BG gewijs op de hoogte van wat er reilt en zeilt in het gaming landschap.
Moesten ze een schijfje met geperste paardenkak insteken, dan nog zullen er veel mensen zijn die het gewoon blind kopen omwille van de de Call of djoetie naam.
 
Mensen die de multiplayer hebben gespeeld? Die zal wel niet slecht zijn heb ik de indruk na een paar streams te hebben bekeken... de single player speel ik nooit.
 
Uit nieuwsgierigheid wat streams en gameplay vd multiplayer opgezocht op YouTube...The cheating is real!!! Op dit moment een gast aant streamen road to Galaxy skin ofzo... verbergt het niet eens dat hij Radarhack en dergelijke gebruikt,gewoon zijn ogen volgen. Dat is dan clanbased...de mp zal alvast snel om zeep zijn door zulke idioten.
 
Uit nieuwsgierigheid wat streams en gameplay vd multiplayer opgezocht op YouTube...The cheating is real!!! Op dit moment een gast aant streamen road to Galaxy skin ofzo... verbergt het niet eens dat hij Radarhack en dergelijke gebruikt,gewoon zijn ogen volgen. Dat is dan clanbased...de mp zal alvast snel om zeep zijn door zulke idioten.

Is dat de gewone multiplayer of die grote map met 100 spelers?
 
Is dat de gewone multiplayer of die grote map met 100 spelers?
Gewone MP....echt ligt er zo vingerdik op. Zielig die gasten,heb het uiteraard afgezet want ik gun die mensen mijn view niet.
Hoewel ik achteraf gezien toch wel wat nostalgisch ben naar de mw2 days.
Heeft deze game nu absoluut geen schijn v kans meer voor mij.
 
Bekijk deze gewoon eens,die zogezegd tips geeft.
Duidelijk aant wallhacken,zijn gameplaystijl veranderd altijd drastisch als er "enemies" achter muren zitten.
Als je in zulke lobby's terecht komt is de Fun er snel af...en ik zie bijna niks anders v zogezegde pro spelers...en het acteren erbij ...alles voor de likes en subscribes.
 

Ik kom hier nu pas achter aangezien ik pas net level 25 ben, wat is dit nu voor een dwaze keuze man... Een van mijn daily challenges vandaag is bv "Get 5 melee kills", nu ben je dus verplicht van heel je speelstijl aan te passen wil je dingen unlocken. En het ergste is, de daily challenges zijn bugged dus er valt helemaal niks te unlocken. :rofl:
 
Die oude mappen spreken mij wel aan, de hoog dagen van de reeks.
Ja en nee.

Ja omdat het wel vrij deftige mappen waren toen.

Nee, omdat ik zoiets heb van, ik heb daar toen al es voor betaald en nu weer 70-80 loekes ophoesten voor klak hetzelfde?
Zo is het wel een gemakkelijke cashgrab. Ze spreken wel van nieuwe mappen maar wat gaat da zijn? De 4 seizoenen nuketown?

+dat attachment unlock systeem is net zoals de vorige van de pot gerukt. Als ge een favo wapen hebt moet ge met andere spelen voor alle attachments te hebben.
Ik ga hier 1 van de weinige (of enige) zijn maar de laatste CoD waar ik plezier in had was Cold War. Deftige mappen, normaal unlock systeem en best nog knappe gfx. Alsolute dieptepunt was dan Vanguard...
 
Laatst bewerkt:
Ja en nee.

Ja omdat het wel vrij deftige mappen waren toen.

Nee, omdat ik zoiets heb van, ik heb daar toen al es voor betaald en nu weer 70-80 loekes ophoesten voor klak hetzelfde?
Zo is het wel een gemakkelijke cashgrab. Ze spreken wel van nieuwe mappen maar wat gaat da zijn? De 4 seizoenen nuketown?

+dat attachment unlock systeem is net zoals de vorige van de pot gerukt. Als ge een favo wapen hebt moet ge met andere spelen voor alle attachments te hebben.
Ik ga hier 1 van de weinige (of enige) zijn maar de laatste CoD waar ik plezier in had was Cold War. Deftige mappen, normaal unlock systeem en best nog knappe gfx. Alsolute dieptepunt was dan Vanguard...
Denk dat dit wel het grootste diepte punt is in de code reeks dit is gewoon een expansion niet meer en niet min, de zombies zijn ook verneukt.
 
De vorige heb ik laten passeren maar deze heb ik net aangeschaft. Ik wil gewoon 20-30 minuten multiplayer spelen na het werk.
 
Terug
Bovenaan