Shooter PC PS5 XBOX Call of Duty: Modern Warfare III

Beetje vaag de info. Enkel de oude mw 2 maps? Dus geen enkele nieuwe?
Geen enkele nieuwe op launch wat een schande is me dat, er komen wel nieuwe maar niet op launch.

Hoe verder kan je nog zakken als Dev natuurlijk zullen ze het wel verkocht krijgen aan hun fans.
 
open beta deze week op de ps zie ik net:

Week 1:
- Early Access PlayStation: 6-7 oktober
- Open Beta Playstation: 8-10 oktober

Week 2:
- Early Access Xbox: 12-13 oktober
- Open Beta alle platforms: 14-16 oktober
 
Al een geluk dat mijn pc dit toch niet meer deftig gedraaid krijgt, want het zag er toch weer redelijk goed :unsure:
 
jaar na jaar wordt het menu idioter en idioter
die battle pass "track" op wat trekt dat nu :/
 
jaar na jaar wordt het menu idioter en idioter
die battle pass "track" op wat trekt dat nu :/
Menus zijn toch identiek aan MW2? Wat trouwens al veel verbeterd is tegenover de release vorig jaar. maar ik ben ook geen fan van de battle pass layout in CoD, en dan nog eens die blackcell erbovenop... Ze willen precies vanalles veranderen om maar iets te veranderen terwijl het originele veel beter werkt.

Ben wel positief over de gameplay in de beta van MW3, speelt een pak vlotter dan MW2. Alleen zit ik constant op teammates te schieten, is zo onduidelijk wie friendly/enemy is, ofwel ben ik gewoon te oud geworden... :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Menus zijn toch identiek aan MW2? Wat trouwens al veel verbeterd is tegenover de release vorig jaar. maar ik ben ook geen fan van de battle pass layout in CoD, en dan nog eens die blackcell erbovenop... Ze willen precies vanalles veranderen om maar iets te veranderen terwijl het originele veel beter werkt.

Ben wel positief over de gameplay in de beta van MW3, speelt een pak vlotter dan MW2. Alleen zit ik constant op teammates te schieten, is zo onduidelijk wie friendly/enemy is, ofwel ben ik gewoon te oud geworden... :unsure:

kan zijn dat ze dat aangepast hebben na verloop van tijd, maar bij launch zag het menu er zo niet uit (en zat toen ook al te klagen :p)
ik denk persoonlijk ook dat ik te oud word voor deze game, persoonlijk zit ik zo langzaam vooruit te schuifelen maar 3 seconden later zitten ze al te spawnen in mijn rug ... duidelijk een rushgame geworden :shutup:
 
Beta was wel oké. Gewone maps zien er goed uit, de ground war maps (wat een deel van warzonemap is vermoed ik) komt precies recht uit een mobile game. Toch een redelijk kwaliteitsverschil met MWII.
 
Is hij beter dan mw2 ?
Denk niet dat ik het ga kopen, omdat gewone multiplayer mij niet meer kan boeien, dat gezegd zijnde, het speelde veel vlotter en beter dan 2. Movement is veel vloeiender. Schieten voelt veel beter aan. Hit markers zijn beter, als je iemand raakt heeft het veel meer impact. Ttk is iets langer, wat beter is. Op elk vlak beter dus na de eerste indruk...
Warzone ben ik benieuwd naar, hoop dat terug zoals verdansk tijd aanvoelt...
 
Terug
Bovenaan