Shooter PC PS5 XBOX Call of Duty: Modern Warfare III

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
mw3.png


release: 10 november 2023
genre: FPS
dev: Infinity Ward

Uitbreiding voor Vervolg op de game uit 2022.

In the direct sequel to the record-breaking Call of Duty®: Modern Warfare® II, Captain Price and Task Force 141 face off against the ultimate threat. The ultranationalist war criminal Vladimir Makarov is extending his grasp across the world causing Task Force 141 to fight like never before.

Modern Warfare® III celebrates the 20th anniversary of Call of Duty® with one of the greatest collections of Multiplayer maps ever assembled - both fan favorites and all new ones. All 16 launch maps from the original Modern Warfare® 2 (2009) have been modernized with new modes and gameplay features and will be available at launch to get everyone started, while over 12 all-new core 6v6 maps will fuel post-launch live seasons.

For the first time, team up with other squads to survive and fight massive hordes of the undead in the largest Call of Duty® Zombies map ever. Modern Warfare® Zombies (MWZ) tells a new Treyarch Zombies story with missions, core Zombies features, and secrets to discover.

 
Alle opvolger vd hedendaagse brol..mw2 is de slechtste die ik op 20 jaar gespeeld heb.
Hopelijk is al die zever in deze opgelost.
 
Dat ze hem steken waar de zon niet schijnt. MW2 was de laatste dat ik ooit gekocht hebt.
 
Ik dacht dat de vorige de laatste ging zijn, en dat alle volgende updates van MW2 zouden zijn?
 
Ik dacht dat de vorige de laatste ging zijn, en dat alle volgende updates van MW2 zouden zijn?
Ik dacht ook dat ze een jaar gingen skippen en een grote expansion voor MW2 gingen releasen. Normaal wisselen ze ook van dev elk jaar en nu is het opnieuw IW.
 
MW2 nooit gespeeld omdat het er nooit is van gekomen om het te kopen :unsure: .
Eerst afwachten, misschien dat ik deze mij wel aanschaf als het mij aanstaat.
 
Hmm MW2 staat blijkbaar in mijn steam library, kan mij niet herinneren dat ik deze ooit gekocht of gespeeld heb lol.

Onlangs wel de eerste 3 Black Ops game aangekocht in discount.
De eerste 2 zijn toch echt pareltjes in mijn ogen.
Het derde deel wel beduidend minder met al die futuristische shit.
Blijkbaar is er enkele maanden geleden ook een 4de black ops uitgekomen die ik totaal heb gemist :eek:
 
MW2 viel toch mee? Had meer problemen met Vanguard en Cold War gameplay wise.
Zeker, bij mij hetzelfde. Maar als je hem aan mij verkoopt door te zeggen dat er geen nieuwe meer gaat komen volgend jaar, alleen een update van deze, dan krijg ik minder goesting om me daar nog eens aan te laten vangen :D
 
Thoh Jah opzich kan je daar niet over klagen.

Kijk naar fifa en nba ieder jaar...

Cod brengt ieder jaar nieuwe sp, nieuwe maps, gratis updates, warzone updates...

Maar idd snap wel dat mensen verwachten als ze zo iets zeggen dat ze dat dan doen. Die willen enkel ook maar geld verdienen natuurlijk.
 
Ja maar men had letterlijk gezegd dat er geen ging komen dit jaar en 5 maanden later zeggen ze "ooh vergeet wat we gezegd hebben, komt er toch één". Vind dat persoonlijk smerig. Veel kochten de game met het gedacht 2 jaar die game te hebben tot de nieuwe er is. Denk niet dat ik de nieuwe ga kopen, ik hou het gewoon met warzone...
 
Enkele maanden geleden? :p
Black Ops 4 is uitgekomen in 2018.
Al 5 jaar geleden dus :p
Sorry, had beter moeten specifiëren.
Ik speel COD enkel voor de singleplayer campaigns :).
Black Ops 4 bestaat niet voor mij omdat dit geen campaign heeft.

Ik heb het over Black Ops: Cold War :)

*Edit*
Ok deze is blijkbaar helemaal onder mijn radar gevlogen.
Is uitgekomen in 2020 :eek:
Blijkbaar enkel de steam page aangemaakt enkele maanden geleden.
 

Toch al iets...
Maar het komt hier nog steeds niet binnen tenzij ze duo's en trio's introduceren in DMZ, was die 6-man meta kotsbeu.
En geen retarded voetballer/youtube/boyz skins meer.
 
Terug
Bovenaan