Speel nu al de single player van Call of Duty: Modern Warfare III

Op de officiële release van Call of Duty: Modern Warfare III is het nog wachten tot en met 10 november, maar wie de game nu digitaal pre-ordert, kan wel al aan de slag met de game! Op de multiplayer is het wel nog even wachten, maar de single player is al volledig speelbaar! Uitgever Activision heeft dan ook een lanceringstrailer voor de campagne van Call of Duty: Modern Warfare III gepubliceerd.

In het directe vervolg op het baanbrekende Call of Duty: Modern Warfare II nemen kapitein Price en Task Force 141 het op tegen de ultieme bedreiging. De ultranationalistische oorlogsmisdadiger Vladimir Makarov breidt zijn greep op de wereld uit waardoor Task Force 141 moet vechten als nooit tevoren. Vechten betekent keuzes maken: verschillende loadouts, verschillende routes door de missie. Naast de kenmerkende, filmische Call of Duty-campagnemissies introduceert Call of Duty: Modern Warfare III open gevechtsmissies die spelers meer keuze bieden.

 
Wou deze aanschaffen, maar ik lees niets dan slechte dingen over de campaign.
Veel te kort, nutteloze open wereld, geen bombastische COD ervaring zoals gewoonlijk...
Ik ga jullie review afwachten maar denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan, daar ik COD enkel singleplayer speel.
 
Wou deze aanschaffen, maar ik lees niets dan slechte dingen over de campaign.
Veel te kort, nutteloze open wereld, geen bombastische COD ervaring zoals gewoonlijk...
Ik ga jullie review afwachten maar denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan, daar ik COD enkel singleplayer speel.
Het stelt een beetje teleur, zeker omdat vorige delen zo goed waren
 
Terug
Bovenaan