Shooter PC PS5 XBOX Call of Duty: Modern Warfare III

Ik amuseer me wel met de MP, soms wat te action paced gezien ik normaal Battlefield speel. Maar sinds BF1 begon het op niks meer te trekken. Waar is den tijd van Bad Company 2, Battlefield 3 en 4 :bow: met de 9lives bende.
Kga hier wat psn nicks toevoegen die ik in de signature vind (andersom mag ook natuurlijk) zodat we mss samen wat rondjes kunnen spelen :wink:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb enkel MW2, er is een nieuwe CoD en ze zijn daar weer met hun schijt downloads van 150+ gb. Als ik mij niet vergis de 2de keer op enkele weken tijd.
 
Mijn vrouw heeft voor mij een Xbox Series X gekocht met COD MW3 + MW1. Wat een gedoe... Heb die MW1 geinstalleerd en niets werkt ervan, blijkbaar ontbreekt er vanalles? Moet je nog een andere COD downloaden en drie duizend onderdelen om dat te doen werken precies.. Al goesting om al da gedoe terug te brengen. Vroeger was het de cd insteke en je was vertrokken.
 
Ik amuseer me wel met de MP, soms wat te action paced gezien ik normaal Battlefield speel. Maar sinds BF1 begon het op niks meer te trekken. Waar is den tijd van Bad Company 2, Battlefield 3 en 4 :bow: met de 9lives bende.
Kga hier wat psn nicks toevoegen die ik in de signature vind (andersom mag ook natuurlijk) zodat we mss samen wat rondjes kunnen spelen :wink:
BF1 was perfection imo, speel die nu nog :love:
Gewoon anders dan BF3 en 4. Vanaf 5 was het om zeep tbh
 
Mijn vrouw heeft voor mij een Xbox Series X gekocht met COD MW3 + MW1. Wat een gedoe... Heb die MW1 geinstalleerd en niets werkt ervan, blijkbaar ontbreekt er vanalles? Moet je nog een andere COD downloaden en drie duizend onderdelen om dat te doen werken precies.. Al goesting om al da gedoe terug te brengen. Vroeger was het de cd insteke en je was vertrokken.
Die eerste zin is al waar het dik fout is gegaan, wat betreft MW3 dan :fingerguns:
 
Mijn vrouw heeft voor mij een Xbox Series X gekocht met COD MW3 + MW1. Wat een gedoe... Heb die MW1 geinstalleerd en niets werkt ervan, blijkbaar ontbreekt er vanalles? Moet je nog een andere COD downloaden en drie duizend onderdelen om dat te doen werken precies.. Al goesting om al da gedoe terug te brengen. Vroeger was het de cd insteke en je was vertrokken.
Bedoel je met MW1 MW:2007, MW:2019 of MW:Remastered? :unsure:
 
MW 2019 + MW32023.
Werkt nu. Blijkbaar moet je 8 delen downloaden, en dan een standalone Call of duty waar warzone inzit downloaden. 250gb verder...
Ja het is al een tijdje aan de gang dat je bij Call of Duty veel te veel moet downloaden. Ook mis ik gewoon de oude lay out. Game opstarten en direct een potje spelen zonder eerst een hele nest menus te moeten doorlopen. Na MWII went het wel maar ik vind het toch irritant.

Voel me trouwens, in vergelijking met u, beetje in het zak gezet want ik had mijn xbox series x op de website van xbox zelf besteld. Net als de console was toegekomen en ik deze had aangesloten zag ik de promo van game mania (490 euro inclusief MWIII) en nu sinds deze week ook een promo op de website van xbox zelf (500 euro inclusief digital copy van MWIII).
 
Ja het is al een tijdje aan de gang dat je bij Call of Duty veel te veel moet downloaden. Ook mis ik gewoon de oude lay out. Game opstarten en direct een potje spelen zonder eerst een hele nest menus te moeten doorlopen. Na MWII went het wel maar ik vind het toch irritant.

Voel me trouwens, in vergelijking met u, beetje in het zak gezet want ik had mijn xbox series x op de website van xbox zelf besteld. Net als de console was toegekomen en ik deze had aangesloten zag ik de promo van game mania (490 euro inclusief MWIII) en nu sinds deze week ook een promo op de website van xbox zelf (500 euro inclusief digital copy van MWIII).
Klopt. Ik zit al een tijd het in het oog te houden. Is gewoon 1 en al promo voor het spel.
 
Ondanks alle commentaar amuseer ik mij toch echt rot met de verschillende multiplayer concepten. Het tempo ligt vaak wel erg hoog en ik merk wel het verschil in reactievermogen ivm pakweg 15 jaar geleden. Af en toe haal ik wel de topscores dus ben het nog niet afgeleerd :D
 
Ik heb puur uit verveling nog eens een COD gekocht. Ik kan mij nimeer herinneren welke de laatste was dat ik gespeeld heb. Makkelijk bijna 10j geleden denk ik. Wel altijd battlefield gespeeld. Ik wou nu toch eens zien waar al die fuss over is met sbmm etc. Kheb er nu 20u MP opzitten en over het algemeen ben ik een "OK" speler denk ik. Ik zit meestal zo met een KD van 1.80-1.90 en als ik een beetje dedicate rond 2.0. Dat is dan in eendert welke shooter, behalve deze COD dan wel. haha

Ik weet niet hoe het uberhaupt mogelijk is dat zulk systeem het meeste geld binnen brengt voor hen, want puur gamingwise is dit systeem alles behalve fun, maar de gamingwereld bevat dan toch blijkbaar voor het grootste deel ubercasuals die als ze af en toe is positief gaan content zijn.

Ik heb mij nog nooit zo trash gevoeld in een shooter gelijk in dees spel rofl. Als ik bv een score haal van 24 - 20 dan is dat een goeie game, terwijl dat in mijn opzicht gene vette is. De voornaamste reden dat ik de voorbij jaren niet nog eens een COD heb gekocht was dat als ik nog maar las over dat systeem van sbmm, dat de goesting dan al ver te zoeken is. Ik moet mij zo belachelijk inzetten voor een positief KD te halen in dees spel. Enorm vermoeiend tbh. Gisteren 2 games achter elkaar een +2.0KD en je wordt daar gewoon instant voor afgestraft met moeilijkere lobbies. Kweeni, trekt echt op geen klote. Moet wel zeggen, was al een tijdje eruit met shooters spelen door gewoon life, maar kheb er nu 20u opzitten en ik voel echt 0 progressie in mijn games. Mijn aim voel ik wel beter worden, maar mijn scores blijven heel MEH. Maar dat is dus by design...

Nope sorry, mijn gevoel bij deze confirmed. Als ze dat systeem ni afvoeren zal het voor mij de eerste cod na zeer lange tijd zijn en ook ineens de laatste. Lobbies moeten een mix zijn van skill levels. Soms krijgde zwaar op u klote, soms deelt gij de kletsen uit en alles daar tussenin. Niet elke match spelen alsof u leven dervan afhangt voor een 1KD te halen.

Al bij al, spijtig eigenlijk, want de gunplay is cava, al moet er nog gebalanceerd worden, en ja, hoe mensen de game tegenwoordig spelen... Rushen, das iets van het verleden, mede door dien sbmm en iedereen zit gewoon te sweaten en super afwachtend en defensief te spelen.
 
Laatst bewerkt:
SBMM blijft wel een probleem ja, ook grappig dat ze onlangs een Q&A deden en het grootste deel van de vragen over SBMM waren, maar dat negeren ze gewoon. Maar het zou super casuals, kinderen etc langer laten spelen omdat die allemaal samen in lobbies zitten en die zouden dan sneller skins kopen ipv dat ze na 3 dagen stoppen met spelen omdat ze elke game een KD van 0.1 hebben.

Maar ik amuseer me nog wel met deze, vind het alleen jammer dat je moet wachten tot season 1 om te prestigen, de eerste maand spelen de meeste mensen toch het meest, en nu ben je al die XP van challenges etc gewoon kwijt omdat je na 3 dagen al level 55 bent. Hoop dat Treyarch volgend jaar gewoon het oude prestige systeem terug brengt ipv seasonal prestiges.
 
Blijkbaar zit Activision achter die SBMM, daarmee dat ze in die AMA er niks over zeiden. Denk dat Sledgehammer daar wel iets aan zou willen doen.
 
Toch eens wat settings of internetverbinding bekijken. Gisteren viel het mij echt op dat ik al 3-4 schoten in iemand aan het pompen was vooraleer ik hit markers kreeg. Spel leek me voor de rest niet te laggen…
 
Mijn vrouw heeft voor mij een Xbox Series X gekocht met COD MW3 + MW1. Wat een gedoe... Heb die MW1 geinstalleerd en niets werkt ervan, blijkbaar ontbreekt er vanalles? Moet je nog een andere COD downloaden en drie duizend onderdelen om dat te doen werken precies.. Al goesting om al da gedoe terug te brengen. Vroeger was het de cd insteke en je was vertrokken.

Idem maar dan in playstation-bundle. Wat een GEDOE is me dat toch om dat spel up and running te krijgen. Download achter download die dan nog eens tergend langzaam gaan (in vergelijking met andere downloadhandelingen op PS5)

En zoonlief maar vragen wanneer hij nu eens call of duty kan spelen.
 
  • Haha
Waarderingen: ODC
Ondanks alle commentaar amuseer ik mij toch echt rot met de verschillende multiplayer concepten. Het tempo ligt vaak wel erg hoog en ik merk wel het verschil in reactievermogen ivm pakweg 15 jaar geleden. Af en toe haal ik wel de topscores dus ben het nog niet afgeleerd :D
Ik sluit me hier wel bij aan.
Ondanks het spel kritiek krijgt (terechte kritiek) is er op dit moment geen enkele andere shooter waarbij je direct en zorgeloos kunt knallen. Het tempo ligt, afhankelijk van de mode en de map, hoger dan in MW2 en ik vind het persoonlijk beter spelen dan MW2.
Wel de indruk dat er in MW3 meer gesniped en gecamped wordt.
 
Snipers zijn wel beter ja maar campen lijkt me toch een pak minder, is ook veel makkelijker aan te pakken omdat we terug de classic minimap hebben, covert sneakers en ook snellere movement.
 
Ik amuseer me er ook wel mee en dat is toch de essentie van een game ik kijk amper naar k/d stzts. Je moet deze game gewoon niet zl te serieus nemen. Sommige matchen sta ik eerst om de volgende geen ei kapot te schieten ..speel het met vrienden zever wa en je hebt een leuke tijd.
En kritiek op de campagne is maar lame 99% van de spelers raakt het nooit aan.
 
Cool, ik zit in het 1% clubje 😎

Nu ff serieus, als ze er dan toch een campaign insteken dat ze dan liefst toch iets meer moeite doen ipv die generische warzone missies.

Vroeger hadden ze tenminste enkele epische setpieces.
 
Terug
Bovenaan