Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Kben super hyped. Maar kben met Final Fantasy VII Remake bezig en door de baby thuis duurt dat echt veeeeeeeeeeeeel langer als gepland en ik speel nooit twee verhalende games door elkaar. Maw ga ik ondanks mn pre-order moeten wachten :'(
 
Pfieuw, denk niet dat ik die dlc er nog bij krijg. Ik heb net die 3e functie van Gaia te pakken (Demeter) en kzit nu al aan 95uur... de map is zelfs nog voor een vijfde niet vrijgespeeld.
Ben de game nog niet moe maar wil wel eens wat anders spelen 😅
 
Pfieuw, denk niet dat ik die dlc er nog bij krijg. Ik heb net die 3e functie van Gaia te pakken (Demeter) en kzit nu al aan 95uur... de map is zelfs nog voor een vijfde niet vrijgespeeld.
Ben de game nog niet moe maar wil wel eens wat anders spelen 😅

Even spel opzij leggen en binnen x maanden nog eens dlc kopen.
Heb ook de NG+ mode nog niet gedaan en sinds vorig jaar het spel niet aangeraakt. Ben er alleszins terug volledig klaar voor :cool:
 
Is hier al sinds vorige week gepreordered. Is toch 1 van mn favoriete games van het afgelopen jaar en bij release kon ik deze niet loslaten. Heb hem nu al terug geinstalleerd om er terug wat in te komen met enkele nog openstaande sidequests. Dus laat maar komen :biglaugh:
 
ik kijk er ook naar uit, het is hier al geïnstalleerd nu.
ik zit wel midden in een new game plus, kan ik dan de DLC zonder meer starten?
 
ik kijk er ook naar uit, het is hier al geïnstalleerd nu.
ik zit wel midden in een new game plus, kan ik dan de DLC zonder meer starten?
DLC kan je pas starten na voltooien van het hoofdverhaal. Na de missie ‘singularity/singulariteit’ maar dat is de laatste volgens mij dus zal je deze eerst nog moeten voltooien in je new game plus.
 
Laatst bewerkt:
Nu toch al een uurtje gespeeld en zoals verwacht wat meer van hetzelfde (wat ik niet erg vind :tongue: ) maar toch al wat nieuwe vijanden tegengekomen. Was toch weer pittig, omdat het toch alweer bijna een jaar geleden is sinds ik de game heb uitgespeeld. De nieuwe regio ziet er weer prachtig uit dus kben weer helemaal verkocht aan deze game :biglaugh:
 
na ng+ op ultra hard, de dlc op story aan het doen.
die end boss was vrij pittig als je niet goed voorbereid bent.

Na de schitterende intro van de DLC, puur wat ronddolen en exploren.
Meeste robots gaan neer in een paar minuten.
Resources verzamelen is ook iets praktischer wegens de grootte van het gebied.
 
Top DLC, met zeer mooie vistas en combat scenes.
50QQYJv.jpg

KT3FtVx.jpg

ztjdMi8.jpg

zLlY80C.jpg

gU2sibs.jpg
 
Verhaal van de DLC uitgespeeld en toch wel de moeite.
Grafisch ook echt wel top.
De overgang tussen vliegen en zwemmen met de Waterwing is ook echt wel prachtig. Snap dat dit op de last gen niet meer mogelijk was. Ook wel vet dat je hem ook kan gebruiken in de originele map. Versnelt toch wel het onderwaterzwemmen :D
 
Verhaal van de DLC uitgespeeld en toch wel de moeite.
Grafisch ook echt wel top.
De overgang tussen vliegen en zwemmen met de Waterwing is ook echt wel prachtig. Snap dat dit op de last gen niet meer mogelijk was. Ook wel vet dat je hem ook kan gebruiken in de originele map. Versnelt toch wel het onderwaterzwemmen :D
Hoelang over gedaan? Of hoeveel extra verhaaltijd komt er bij met de dlc?
 
Hoelang over gedaan? Of hoeveel extra verhaaltijd komt er bij met de dlc?
Hoofdverhaal is op zich heel snel uitgespeeld. Denk dat ik er een paar uur over heb gedaan. Maar er zijn ook nog side quest waar ik nog niet aan begonnen ben dus daar kan ik weinig over zeggen.
 
Hier is het hoofdverhaal ook uit, was goed maar had het wel wat langer verwacht. Nog enkele sidequests en het is hier ook uit.

Het nieuwe wapen is wel een leuke toevoeging.

Binnekort als ik eens niks te spelen heb start ik wel met een new game +. Zou je dat nieuwe wapen dan ook meenemen naar het begin van het spel?
 
 
Krijgt op 6 oktober een Complete Edition op PS5. Begin 2024 volgt de pc-versie. Kost 69,99 euro en bevat volgende zaken:

  • Horizon Forbidden West for PS5
  • Burning Shores DLC for PS5
  • Digital soundtrack
  • Digital art book
  • Horizon Zero Dawn Vol. 1: The Sunhawk digital comic book*
  • In-game items:
    • Extras in Photo Mode (special pose and face paint)
  • In-game items unlocked via story progression:
    • Carja Behemoth Elite outfit ·Carja Behemoth Short Bow
    • Nora Thunder Elite outfit
    • Nora Thunder Sling
    • Apex Clawstrider Machine Strike piece
    • Resources pack


 
Op Ultra Hard momenteel bezig met The Burning Shores.
Amai kroket wel moeilijk. Ik probeer gewoon gevechten te ontwijken indien mogelijk 🙈
 
Terug
Bovenaan