Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Gisteren gekocht en wat gespeeld en mijn god ziet dit er bloedmooit uit.
Ik ben ook wel verwend met recent geïnvesteerd te hebben in een 4090 :woohoo:

Had deze indertijd op PS5 gespeeld waar die uiteraard ook zeer mooi was, maar op pc ligt de lat toch wel een pak hoger.
Het speelt ook lekker vlot, en tot nu toe geen enkele bug tegen gekomen.
 
 
Deze is echt zo goed.
Zit nu 20 uur ver en speel de laatste 2 dagen niets anders meer (buiten lethal company met de vrienden :D).

Het verhaal, de graphics, het geluid, de sfeer, dit is echt een AAAA game.

Ik vind het zielig als je kijkt naar Stafield, wat waarschijnlijk met een groter budget gemaakt is, en naar Horizon dat echt een liefdesletter voor gaming is.

Voor mij is dit momenteel de pc goty!

*edit*
Tip voor mensen die hem spelen met een RTX kaart.
Download zeker de laatste dlss dll files vanop nexus mods:

Dit geeft de performance nog een extra boost, lost de lag op met frame generation en alles ziet er extra crisp uit!
 
PC-versie gekocht en gisteravond uitgespeeld (inclusief Burning Shores).

Zit fantastisch in elkaar en benieuwd naar het vervolg. Enigste dat ik wat jammer vond is dat er niet minder dino-achtige robots in zaten dan gehoopt. Hoe megavet zou het niet zijn om T-Rex robots te hebben. :p Zal me tevreden moeten stellen met de Spnosaurus en Velociraptor robots, die zijn ook zeer leuk om tegen te vechten.

Van de zomer ne keer New Game+ doen.
 
PC-versie gekocht en gisteravond uitgespeeld (inclusief Burning Shores).

Zit fantastisch in elkaar en benieuwd naar het vervolg. Enigste dat ik wat jammer vond is dat er niet minder dino-achtige robots in zaten dan gehoopt. Hoe megavet zou het niet zijn om T-Rex robots te hebben. :p Zal me tevreden moeten stellen met de Spnosaurus en Velociraptor robots, die zijn ook zeer leuk om tegen te vechten.

Van de zomer ne keer New Game+ doen.
Dat is toch de Thunderjaw?
 
Net zoals de vorige in de reeks, is deze game fantastisch! Ik heb er al 25 uur opzitten en na dat ik 2/3 van het gebied ontdekt heb, ben ik pas plain song binnengesprongen :unsure:
 
Ik kon niet plaatsen op welk dier de Thunderjaw leek, maar een T-rex vind ik nogal vergezocht. Ma bon ik ben verkeerd dan. T-rex zit er dan toch in.

Wat zeker nog in mag: meer Tallneck-sized robots. Der zijn heel wat grote robots, maar mag nog wat groter! (not Horus-sized tho)
 
Terug
Bovenaan