Horizon Forbidden West

Action PC PS5 PS4 Horizon Forbidden West

Als ge u door iets als deze game moet SLEUREN, snap ik wel niet waarom ge zelfs al maar de behoefte zou hebben om DLC te gaan spelen :)
Niks mis mee, hè. Iedereen heeft zijn smaak. Maar als ik een franchise zo vind worden, skip ik die franchise toch wel verder.
 
Ben er ook eens aan begonnen. Al een 15tal uur ver en zit net voorbij schemerlicht. De ambassade heeft net plaats gevonden dus het verhaal zal nu wel op gang gaan komen vermoedelijk.
Ik kan het wel smaken tot nu toe.
Ze hebben netjes verder gebouwd op de stevige basis van het 1e deel. Meleecombat is wat leuker geworden. Qua wapens zal er nog wel wat moeten bijkomen daar zit tot nu toe nog niet veel verschil in. Grafisch toppertje, ik speel met de prestaties-mode.
Enkel die boardgame snap ik nog niet zo goed :wtf:
De veerkracht van Aloy´s haar vind ik wel beetje overdreven :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Op de eindquest na, bijna uitgespeeld, nog 2 verhaal gerelateerde trophies + de gauntlet run en ook de plat is binnen - Maar ik suck echt in die gauntlet run. :(
 
Man ik blijf dit spel net zoals deel één echt eeuwig uitstellen. Nochtans heb ik het al eens 10 uurtjes gespeeld en vond ik het absoluut niet slecht. Alleen denk ik dat er gewoon altijd andere games zijn die me net iets meer aan spreken I guess.
 
tijd om deze eens te herspelen op new game+ op de hoogste moeilijkheidsgraad.
blijft technisch hoogstandje op de ps5 en speelt super vlot en heeft toffe combat.
(en robot dinosaurs)
 
Terug
Bovenaan