Groot Het Grote (Realistische) Spaarvermogen/Brutoloon/Nettoloon-topic (niet om te stoefen hé)

Hoeveel verdien jij per maand?

  • < 5 000 EUR (loser lol)

    Stemmen: 21 52,5%
  • 5 000-7 500 EUR

    Stemmen: 7 17,5%
  • 7 500-10 000 EUR

    Stemmen: 8 20,0%
  • 10 000-20 000 EUR

    Stemmen: 24 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Hier net een doening gekocht waar de gemiddelde gamer enkel kan van dromen dit allemaal dankzij de schteun van mijn ouders en grootouders die in de jaren 60-70 een schijn zelfstandige activiteit hebben opgestart en dat waren echt de gouden jaren mannen ze werkten echt giga hard en natuurlijk de juiste investeringen gedaan en ze hebben ook direct belegde broodjes in ETFs en dat rendement was echt gigantisch en op die manier hebben ze mij ondertussen miljonen geschonken via een of ander eiland in centraal ameriek amai die mannen lagen echt aan onze voeten toen wij gingen om alles te regelen lol natuurlijk was prins filip WEODEND toen hij dit hoorde want hij zat naast ons toen we die hele constructie aan het bouwen waren het was nochtans enkel een brievenbus die we daar hebben gekocht lols ik had toch iets anders in gedachten toen ze zeiden constructie dus hopelijk zetten ze ons niet in de zak van sinterklaas anders zijn we zwaar gejost grtz
 
Ik heb juist geinvesteerd in een fruitkwekerij. Hopelijk wordt het een meloenenopbrengst!
 
Ik verdien als zelfstandige €9x10^69 per dag, maar toch vind ik dit een beetje aan de "magere" kant. Hebben jullie ideeën om dit te optimaliseren?
Dit is inderdaad nogal mager... Zeker op jouw leeftijd? Welke bedrijfswagen heb je? Mag in PM.
 
Dit is inderdaad nogal mager... Zeker op jouw leeftijd? Welke bedrijfswagen heb je? Mag in PM.
Ik ben nog maar 13 jaar dus vandaar misschien dat mijn loon aan de magere kant is. En ik rijd met een Koenigsegg Regera, niks speciaals.
 
OT: zelf vanaf mijn 13de zo'n 80 000 EUR verdient via crypto. Als jobstudent ook aan een dagtarief van 400 EUR/dag IT consultancy gedaan aan een paar grote klanten. Zat toen nog in het middelbaar waar ik ASO deed wat ook belangrijk om te melden is. Momenteel ben ik moderator op een niet nader genoemd Vlaams gamesforum. Hiervoor krijg iets van 6000 EUR bruto per maand plus bedrijfswagen en onkostenvergoeding per uitgedeelde infra.
 
Wat is uw anciënniteit ? Dit is wel aan de lage kant hoor ...
Half jaar anciënniteit, ben dus eigenlijk nog een juniorprofiel. De onkostenvergoeding maakt het wel nog goed. Heb ook een degelijke groepsverzekering, hospitalisatie en dental coverage.

Ik weet dat het niet ideaal is maar vergeet niet dat ik al drie jaar crypto's trade en nog nooit één cent verlies heb gedaan. Bron: trust me.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan