Groot Het Grote (Realistische) Spaarvermogen/Brutoloon/Nettoloon-topic (niet om te stoefen hé)

Hoeveel verdien jij per maand?

  • < 5 000 EUR (loser lol)

    Stemmen: 21 52,5%
  • 5 000-7 500 EUR

    Stemmen: 7 17,5%
  • 7 500-10 000 EUR

    Stemmen: 8 20,0%
  • 10 000-20 000 EUR

    Stemmen: 24 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Is dat een cryptische omschrijving om te zeggen dat je eigenlijk niet spaart en je geld door ramen en deuren gooit?
1396a592b6d7630d15869700ff3e8297895eac056e9874671543d873052ab962.jpg
 
Ik snap de eerste 3 keuze opties niet goed, maar alé :S Overigens vind ik de gap tussen 10k en 20k dan weer veel te klein.
 
Ik snap de eerste 3 keuze opties niet goed, maar alé :S Overigens vind ik de gap tussen 10k en 20k dan weer veel te klein.
Da's kwestie van het arme plebs niet tegen de schenen te stoppen. Uiteraard weet ik dat er bepaalde toppers zijn die los over 100K verdienen (zoals ik) maar dan komen de jaloerse reacties.
 
Ik reed daarstraks naar één van mijn bedrijfjes, OurBossIsRich Inc, op het industrieterrein van Lummen om een paar grote valiezen geld op te halen maar ik was het verkeerde bedrijf binnengereden. Was ik weeral totaal vergeten dat dat ook een bedrijf van mij was, daar lag dus een belachelijk grote hoop geld op mij te wachten.
Op bank weigerden ze om al dat geld op te nemen, het paste niet in de kluis, vertelden ze mij.

Ik zeg U, iedereen is jaloers op mijn rijkdom waar ik keihard voor werk (dit is de vierde autorit van > 20 km dit ik jaar maak om geld op te halen in een bedrijfje van me), maar ik heb dus ook mijn problemen. Nu ligt dat geld hier in de living om op te stoken in de open haard, maar mijn vrouw is dus weer lastig omdat ze vind dat het nu te warm is om de kachel op te zetten.
 
Wilt dat niet lukken dat ik juist een bank ben begonnen.

Cash is king. Kom maar. Polle-Intermediate-To-Pro-Level-Of-Banking-And-Crap corp. inc Bank stelt geen vragen, en wij nemen alle soorten cash aan. En ook goud en drugs btw.
 
Wilt dat niet lukken dat ik juist een bank ben begonnen.

Cash is king. Kom maar. Polle-Intermediate-To-Pro-Level-Of-Banking-And-Crap corp. inc Bank stelt geen vragen, en wij nemen alle soorten cash aan. En ook goud en drugs btw.
en misschien in de kelder een wasmachien om 't zwart geld wit te wassen.
 
Ik heb al iemand in dienst daarvoor :unsure:
Ik solliciteerde ni ze. Dat heb ik ni nodig, een bijjobke.

Ik verdien zoveel dat mijnen baas mij elken avond mij dagpree moet uitbetalen, want als hij dat pas op 't einde van de maand zou doen, dan moet het in een container voor de deur ingeladen worden en ik wil ni dat mensen dat weten dak goed verdien.
 
Zo'n jacht van de koning, dat staat wel sjiek, ik zou dat zo kopen, maar dat is dus wel tweedehands, en gebruikt.
Kan die Albert geen nieuw jacht bestellen, en dat dan rechtstreeks aan mij verkopen? Dan heb ik een nieuw jacht.
En het mag ook wat groter zijn...
 
Zo'n jacht van de koning, dat staat wel sjiek, ik zou dat zo kopen, maar dat is dus wel tweedehands, en gebruikt.
Kan die Albert geen nieuw jacht bestellen, en dat dan rechtstreeks aan mij verkopen? Dan heb ik een nieuw jacht.
En het mag ook wat groter zijn...
Kun je die post naar het grote brutolonen topic verhuizen aub? Dit is de pauperversie. Wij kopen Laurent zijn asielhondjes.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan