Groot Het Grote (Realistische) Spaarvermogen/Brutoloon/Nettoloon-topic (niet om te stoefen hé)

Hoeveel verdien jij per maand?

  • < 5 000 EUR (loser lol)

    Stemmen: 21 52,5%
  • 5 000-7 500 EUR

    Stemmen: 7 17,5%
  • 7 500-10 000 EUR

    Stemmen: 8 20,0%
  • 10 000-20 000 EUR

    Stemmen: 24 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Net gaan tanken maar er stond iemand voor mij, wou niet wachten dus heb heel het tankstation overgekocht en die pipo met zijn klieken en zijn klakken buitengesmeten. Boss moves.
 
Ik verdien als zelfstandige €9x10^69 per dag, maar toch vind ik dit een beetje aan de "magere" kant. Hebben jullie ideeën om dit te optimaliseren?
 
Door dit topic te lezen besef ik pas dat dienstencheques op andermans naam niet op mijn rekening gestort worden. Al die jaren gewerkt voor niets, de fout van de sossen en roverheid
 
Ja, ik ga stoppen met werken. Dat is nu al de 6de bank die mij belt dat er geen geld meer op mijn rekening bij kan.

Ik zal het dan wel doen met een beetje minder geld.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Wie zegt dat ik Lichttechnieker ben? Ik ben pooier van de Belgian Cats.
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker

Maar ik vraag me wel af hoe je in godsnaam zoveel verdient als pooier van de Belgian Cats. Daar wordt toch niet gepoept?
 
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker
schijnzelfstandigheid - zelfstandige lichttechnieker

Maar ik vraag me wel af hoe je in godsnaam zoveel verdient als pooier van de Belgian Cats. Daar wordt toch niet gepoept?
Ze gaan wel iemand naaien.
 
Heb wel een chill jobke, elke eerste dag van de maand moet ik zon formulierke in vullen en door sturen, en geregeld krijg ik een oproep om langs te gaan op kantoor om te bespreken hoe ik mijn werk doe.

Kies mijn uren zelf, en mn pree altijd mooi op tijd gestort
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Heb wel een chill jobke, elke eerste dag van de maand moet ik zon formulierke in vullen en door sturen, en geregeld krijg ik een oproep om langs te gaan op kantoor om te bespreken hoe ik mijn werk doe.

Kies mijn uren zelf, en mn pree altijd mooi op tijd gestort
Bwoa, volgens mij heb je weinig te kiezen in uren als je opgeroepen wordt door de VDAB, toch? En de jaarlijkse opslag is dan nog niet eens jaarlijks 😥
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan