Groot Het Grote (Realistische) Spaarvermogen/Brutoloon/Nettoloon-topic (niet om te stoefen hé)

Hoeveel verdien jij per maand?

  • < 5 000 EUR (loser lol)

    Stemmen: 21 52,5%
  • 5 000-7 500 EUR

    Stemmen: 7 17,5%
  • 7 500-10 000 EUR

    Stemmen: 8 20,0%
  • 10 000-20 000 EUR

    Stemmen: 24 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40

Madou

Well-known member
Hey meisjes en jongens

Topic is duidelijk. Hoeveel verdien jij? Hoeveel spaargeld heb jij?

Eigen situatie:
- 23 jaar
- werk al 9 jaar
- 180 000 EUR bijeengespaard
- brutoloon 7900 EUR
- bedrijfswagen, maaltijdcheques, ecocheques
- 48 dagen verlof

Vind van mezelf dat ik wel onderbetaald ben en ben dan ook van plan meer te vragen.
 
Hey meisjes en jongens

Topic is duidelijk. Hoeveel verdien jij? Hoeveel spaargeld heb jij?

Eigen situatie:
- 23 jaar
- werk al 9 jaar
- 180 000 EUR bijeengespaard
- brutoloon 7900 EUR
- bedrijfswagen, maaltijdcheques, ecocheques
- 48 dagen verlof

Vind van mezelf dat ik wel onderbetaald ben en ben dan ook van plan meer te vragen.
Welke sector? Mag niet in PB als je dat liever hebt. Je bruto netto verhouding is nogal laag, word je uitbetaald in drugsgeld?
 
- 20j
- Werk al 10jaar, nog als kind in India in de fabriek gewerkt om Hugo Boss hemden voor de gemiddelde 9liver / BG’er te maken.
- Ben aan 0,20€ per dag begonnen, met mijn huidige job nu zit ik er wel iets boven, een euro of €700 per dag. (Zit nu in de bedrijfsleiding van die kinderfabriek)
- Wel al goed gespaard, meer als €150.000
- Geen voordelen, slechts een bonus van €700.000 per jaar. (Indien gewenst kan ik nog een extra bijdrage vragen om exclusive member te kunnen worden)
- 3 weken verlof per maand
 
- 108 jaar
- werk al 92 jaar, vroeger als boer op het veld, nu ben ik ploegleider
- ik krijg er niks meer voor, want ik ben al lang op pensioen maar ik vergeet dat elke ochtend
- 30 ton CO² gespaard
- geen vooroordelen
- 3 dagen verlof per 10 jaar, om te moeten gaan stemmen
 
- 108 jaar
- werk al 92 jaar, vroeger als boer op het veld, nu ben ik ploegleider
- ik krijg er niks meer voor, want ik ben al lang op pensioen maar ik vergeet dat elke ochtend
- 30 ton CO² gespaard
- geen vooroordelen
- 3 dagen verlof per 10 jaar, om te moeten gaan stemmen

De ploegleider:

4790ac092055269031443bf75c658eda.jpg
 
Geld verdienen is voor paupers, jongens. Geld hebben zonder het te verdienen is de droom. Grts vanop mijn luxejacht, stay poor lol.
 
Hey mensen

Even om advies gevraagd. Van mijn huidige werkgever krijg ik een loonsverhoging van 1000 EUR netto + nieuwe salariswagen (BMW).
Is dit OK of zou ik om nog meer vragen? Vind van mezelf dat ik wat onderbetaald bent (7000 EUR bruto/maand + variabele verloning).

Grtz

Madou
 
Laatst bewerkt:
Hier geen vaste bedragen, alles hangt af van wat de sugardaddys me geven.

Momenteel woon ik op een loft van 300m2 met uitzicht op het MAS, groene tesla op de parking, maar met corona maar heel weinig designerkledij gekregen 😭
 
Hey mensen

Even om advies gevraagd. Van mijn huidige werkgever krijg ik een loonsverhoging van 1000 EUR netto + nieuwe salariswagen (BMW).
Is dit OK of zou ik om nog meer vragen? Vind van mezelf dat ik wat onderbetaald bent (7000 EUR bruto/maand + variabele verloning).

Grtz

Robin
Maar 1 salariswagen? Wat moet ge dan doen als ge graag iedere dag eens afwisselt? Iedere dag met dezelfde luxewagen rijden ofwa? Vind ik eigenlijk schandalig dat ze dat durven voorleggen, 2 is het minimum, zeker als je er maar zo'n laag loon bij krijgt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan