Herfst en winter 2022-2023

Alles is al gesmolten
Gelukkig ligt er in de Hoge Venen nog wat:

camMontRigi220230120_131000.jpg


Alweer met 10 cm gestegen en hopelijk ligt er zondag ook nog wat zodat we met onze dochter met de slee over de sneeuw kunnen :)
 
Kust niks, staalblauw en zon. Is die autostrade ondertussen al vrij in luik? Mocht ik een salariswagen hebben, ik reed naar de Ardennen
 
Als ik echt zou willen naar de Ardennen rijden dan zou mij die naft toch niet tegenhouden. 't Is nu niet naar het zuiden van Frankrijk dat je rijdt

En ik zou toch niet graag een dag verliezen doordat ik mijn koppeling opsmoor, zelfs met een firmawagen. Ge moet maar het weerbericht volgen en niet zoals een idioot vertrekken zonder u te informeren. Dagske later gaan en ge hebt veel minder problemen.
 
Gisteren voormiddag nog in die sneeuw zitten werken. Uiteindelijk toch vroeger gestoot let werken.
'S avonds nog naar Hasselt geweest, de wegen om terug naar huis te rijden waren op sommige plaatsen echt één ijspiste.
 
Fm8Ao0vXEB8O9QZ


In het zuiden v. Oekraïne geen sprake van een winterprik, zelfs recordzacht.

Dit is een nieuw warmterecord in januari voor Oekraïne, gemeten op de Krim.

Op 18 januari ging hetzelfde record voor Moldavië en Roemenie er ook aan.
 
Vannacht en morgenochtend weer gevaarlijk glad? Hoewel het minder koud is dan in december zal de grond wel goed bevroren zijn.
 
Terug
Bovenaan