Eagle`
Well-known member
Wat een vreemd topic om te lezen. Westerse vrouwen zijn dit, Oosterse vrouwen zijn dat, hierboven een onderscheid tussen lower class - middle class - expats met alle voor- en nadelen...
Ik denk dat het voor iedereen met relatieproblemen in eerste instantie een goed idee is om deze thread af te sluiten en hier gewoon niet meer te komen. Gooi tinder van uw gsm en stop met naar artificiële datingevents te gaan, ik kan de wanhoop bijna ruiken. Werk aan jezelf, groei in je interesses en wees oprecht geïnteresseerd in anderen. Als je niemand tegenkomt ga je zo ook gelukkig zijn, want je gaat gelukkig zijn met jezelf. En paradoxaal genoeg ga je dan natuurlijk wel iemand tegenkomen, want mensen houden van zulke personen.
En vergeet niet om de andere mens in eerste instantie te benaderen als een individu. Vreemd dat ik dat moet schrijven, maar als ik hier lees hoe vrouwen in allerlei categorieën worden geduwd dat blijkbaar geen vanzelfsprekende kennis.
Voor alle duidelijkheid ge moet mijn tekst puur bekijken als een analyse na een 3-tal jaren verschillende vrouwen ge-date te hebben in Azië,
ik ben nog steeds goed bevriend met zo goed als iedereen (en dan heb ik ik niet over FWB, want dat werkt niet naar mijn mening).
Ik kan gerust begrijpen dat je na het lezen denkt: "no wonder dat die nog alleen is, als je zo iedereen steriel in hokjes steekt", en daar geef ik niet eens geheel ongelijk in. Maar das geen instelling die ik heb tijdens kennismakingsfase van een persoon of individu, ik heb goeie vrienden in alle lagen van de bevolking, arm, rijk, zwart, wit, moslim, hindoe.
Maar qua dating, bekijk ik alles echter op zo'n pragmatische wijze in functie wat longterm slaagkans heeft, dat het van in de beginne al eigenlijk gedoemd is om te mislukken. En als ge een aantal jaren single zijt, wordt ge echt gewoon een moeilijke mens, moeite om mensen verder toe te laten, 't is zo belachelijk gemakkelijk om single te zijn.. man.
Laatst bewerkt:
) en ze werken allebei al jaren, full time in België.
'ervaring'.

Dit... Perfectie.