BeyondGaming wenst jullie een spetterend 2022 met nieuwjaarsbrieven!

1640883200555.png


BB.PNG
Beste leden van BeyondGaming.

Ons eerste volledige jaar zit erop. Een rollercoaster van heel veel goede dingen en af en toe eens een flater. Van heel hard zwoegen om alles in orde te krijgen tot het zien hoe alle puzzelstukjes in mekaar pasten.

Ben enorm blij en fier hoe we dit jaar met z'n allen hebben aangepakt en waar we vandaag de dag staan. Ik denk dat we op dat gebied een voorbeeld voor velen kunnen zien.

Maar dit is geen eindhalte, enkel een begin tot iets groots, moois en blijvends. Ik hoop oprecht dat ik hier over 10 jaar nog steeds deze speech mag beginnen met minstens dezelfde activiteit als die we vandaag hebben.

Jullie zijn stuk voor stuk mee aan het schrijven aan dit stukje geschiedenis, heden en toekomst. En nu stop ik ermee, want de mensen hieronder verdienen het meer dan eens om ook eens aan het woord te komen.

Feestelijke groeten, Booka!



BJ.PNGBooka jaagt ons crewies nogal af zeg: een nieuwjaarsbrief moeten schrijven. Ik vond het al een rottige bedoening in de lagere school en mijn standpunt is pakweg twintig jaar later onveranderd.Globaal gezien was het afgelopen jaar gene vette: Door die pandemie mogen we nog steeds niet aan deurklinken zabberen en ook hobby's lijden er nog steeds onder: productietekorten van spelconsoles en grafische kaarten, sportgelegenheden, (film)theaters en horeca die moesten sluiten, ...

Lokaal gezien daarentegen, wat een jaar: na een domme beslissing van een niet nader genoemd bedrijf dreigde de community te verdwijnen, maar die bleef niet bij de pakken neerzitten en vormde niet alleen een startkapitaal maar zette ook zijn schouders onder de frontpage en community events. Het resultaat is dat er heden meer mogelijk is dan onder de voorganger van BeyondGaming, wat zonder twijfel de groei zal bevorderen. Groei die we nu al waarnemen.




BeyondGamBC.PNGing bestaat inmiddels al één jaar :wtf:, een jaar dat (ondanks de corona) voorbij is gevlogen :headshake:
Niet alleen bestaan we nog steeds :crazy:, maar vandaag staan alle belangrijkste cijfers (bezoekers, activiteit, gebruikers, groei, ...) er nóg beter voor dan onze "hype" start, iets wat ècht niet vanzelfsprekend is en vorig jaar enkel maar in onze stoutste dromen zou uitgekomen zijn :woohoo:

Dit is natuurlijk ENKEL maar mogelijk geweest dankzij al onze onmenselijk hard gemotiveerde, hardwerkende en vrijwillige crewleden :bow: en uiteraard jij! Ja jullie, onze lezers, onze bezoekers, onze leden, dank jullie wel voor jullie aanwezigheid en deelname hier in onze community! :love:

PS: Vergeet niet dat je ons ten allen tijde volledig vrijblijvend kan steunen door de ads aan te zetten! 🙏 We hebben ervoor gezorgd dat het meevalt + dit geeft ons een pak extra ademruimte om te blijven bestaan :smurf:



BS.PNGJa mannekes! Heel erg origineel zal ik hier helaas niet uit de hoek komen, maar wat een jaar zeg! Toen de boodschap werd bekendgemaakt dat onze voorganger de deuren zou sluiten, kwam dit ook bij mij als een bom binnen. Ik heb dan ook geen seconde getwijfeld om te doen wat ik kon: mee financieel steunen en zo goed of zo kwaad mogelijk mijn rol verder opnemen die ik al jaren opnam binnen de crew.

En dat is zeker niet voor niets geweest! Als ik zie waar BeyondGaming nu staat, dan durf ik zelfs te zeggen dat een ‘gedwongen vernieuwing’ eerder een zegen is geweest. Een community is natuurlijk maar zo sterk als de leden die er deel van uitmaken en het is net dát die de nodige motivatie brengt om er te blijven mee verder gaan! Bedankt aan iedereen die erin is blijven geloven. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat we er, samen met jullie, volgend jaar nog een beter jaar van gaan maken!

Uw kleine kapoen, Sir. K



BS1.PNGReeds bezig aan het tweede jaar met BeyondGaming... Niemand die het had durven dromen na de doodsteek die de crew en community in 2020 kreeg. Maar we leven nog en worden steeds levendiger! De crew zorgt op regelmatige basis voor nieuwe ideeën, we hebben begin 2021 een gloednieuwe frontpage uit de grond gestampt en ondertussen is onze webshop live met een aantal toffe goodies. Daarnaast mochten we af en toe mooie prijzen weggeven, waaronder exclusieve perskits en headsets, naast de gebruikelijke games of Blurays.

We weten nog niet wat 2022 in petto zal hebben, maar als trekker van de frontpage wil ik een stapje verder gaan met mijn gepassioneerde crew. We willen jullie nog betere content bieden zodat jullie naast het forum een reden hebben om terug te keren naar BeyondGaming. Daarnaast blijf ik mij actief inzetten op de forumonderdelen, zodat ik jullie lievelingsmoderator kan blijven (haha!). Bedankt om ons te vertrouwen, ons te steunen en ons op de zenuwen te werken. Uit de grond van mijn hart, bedankt!



BB1.PNGIk werd plots wakker geschud toen ik via vrienden te horen kreeg dat mijn voormalige allerliefste site zou ophouden met bestaan. Gelukkig hoorde ik ook meteen dat de diehards dit prachtige alternatief uit de grond hadden gestampt. Al jaren uit het circuit zijnde, werd ik toch geprikkeld om een kijkje te nemen en toen ik bovendien las dat er nog volk werd gezocht om de redactie te versterken, bood ik mij spontaan aan om de draad van vroeger terug op te pikken en af en toe wat nieuwsberichten en reviews te schrijven.

Een dik half jaar later doe ik dit nog steeds met veel plezier en hoop ik dat we de stijgende trend in 2022 mogen doorzetten door jullie te voorzien van nog meer "BeyondGaming nieuws" heet van de naald, nog meer reviews en dat we met z'n allen BeyondGaming nog meer naam en faam mogen geven!



BL.PNGNieuwe members kwamen, stoute members werden gebanned
Nochtans is dit de meest behulpzame community van het land
100 000den posts, 1000den draden
Sommige luchtig, andere beladen
De ene grappig, de andere droef
Behulpzaamheid was altijd troef
Een nieuw jaar, nieuwe kansen
Om te discussiëren of te zwansen
Zo dit rijmpje is nu eindelijk klaar
Ik wens iedereen een gelukkig nieuw jaar



BT.PNGEr kan veel gebeuren in een jaar en dit was er zo een. Op persoonlijk vlak heel wat tegenslagen, maar ook heel wat nieuwe kansen. En als constante ruggensteun, klaagpilaar en deler van vreugde was BG er. Een forum als geen ander en dat moedig verder gaat dan enig ander. En het is dan ook mijn hoop dat dit forum nog lang mag bestaan en groeien. Dat nieuwe leden ook de steun en het plezier mogen vinden dat velen van ons hier al gevonden hebben. Het is goed vertoeven op BG, zelfs ondanks -of is het mede dankzij- die dekselse innercircle. Wat het volgend jaar brengt, weet niemand. Ongetwijfeld zullen het ook ups en downs zijn, dat is het leven. Maar samen slaan we er ons wel doorheen. Blijf lachen, blijt ook je ogen uit als je het even niet meer ziet zitten, maar blijf ervoor gaan. Deze asociale, humorvolle, overgewicht dragende vlaamse bompa hoopt het beste voor elk van jullie.



BL1.PNGLiefste community.

2021 is achter de rug. Een rollercoaster waarvan ik geen enkele bocht zou willen veranderen, ook al omdat ik niet zeker weet of we dan levend de eindmeet zouden halen. Ik heb met heel veel plezier het voorbije jaar geprobeerd om onze nieuwe thuis zo huiselijk mogelijk te maken, en dat ga ik het komende jaar nog doen. Zodra ik weer mag praten. Ik kon me geen grappigere, frustrerendere, behulpzamere, hoog-oplopende-discussiëndere, plezantere, mooiere thuis voorstellen.

Uw kapoen,
Loser



BS2.PNGWat een jaar, wat een jaar. Nog altijd gebukt onder de pandemie, maar na het slechte nieuws dat onze voorganger begin dit jaar moest stoppen is er in no time een opvolger uit de grond gestampt en kunnen we er hier nu verder over zagen. Het is ook prachtig om te zien hoeveel vrijwilligers zich nieuw aangeboden hebben of overgekomen zijn om al de zever die op alle BeyondGaming kanalen geplaatst wordt in goeie banen te leiden. Dank aan de forummods, discordmods, redacteurs, eindredacteurs en hoofdredacteur hiervoor (natuurlijk blijft het infrastructuurteam wel het allerbelangrijkste, want zonder hen draaide het forum al niet meer :unsure: )

Op naar 2022, waar het posten in coronasubforum eindelijk mag stoppen en we nog meer bezoekers, leden en goeie content mogen brengen!



BP.PNGAl een geluk dat de immer alerte Booka er mij aan deed herinneren om een nieuwsjaarsbrief op te stellen, want ik was het grat vergeten. En dat kan ik over het voorbije jaar eigenlijk ook zeggen. Het was er eentje om te vergeten. Maar tussen alle miserie, lockdowns, scalpers, tekorten, tevelen en wat nogallemaal door is er uit de verkoolde assen, als een ware feniks, een nieuw begin ontstaan. We bestaan nu al bijna een jaartje, en ik denk wel dat we mogen zeggen dat het een geslaagd jaar is. De community is niet alleen gebleven, ze is ook gegroeid. Ik kan zeggen dat ik er echt van aangedaan was dat ik "mijn" plekje na al die jaren ging kwijt zijn. Maar zie, we zijn er nog. Ik weet niet wat de toekomst ons gaat brengen, maar ik zal dit te samen met jullie zien.

Mijn huis is waar mijn community staat.



BB2.PNGLieve leden, groot en klein,In een community zo hecht en fijn,
Weer een jaar voorbij gevlogen,
Met discussies over nettovermogen en virologen,

Populair alweer was Marc Van Ranst,
Coronamaatregelen in elkaar geflanst,

Heel de bevolking kreeg een spuit,
Of daar ging De Croo toch van uit,

Op naar vrijheid, dansen en Graspop,
Extra veel liefdesbrieven in een vensterenvelop,

Bij BeyondGaming werken we enorm hard,
Moet ook wel, want @Loser is driekwart van de tijd verward,

Veel liefde en een goede gezondheid voor het komende jaar,
Maak 2022 onvergetelijk en kostbaar!

Dikke kussen,
BlackOccult



BC1.PNGLaat ik als leitmotiv voor de letters d-l-v gaan.
Omdat zij met het zwepen van de tong, het zalvende strelen van het gehemelte en het sussende blazen van de lippen zo passend klank geven aan de veellaagsheid van ons bestaan.

Want ook het afgelopen jaar waren er dalen van liefdesverdriet en lusteloosheid
die we steeds opnieuw hebben bedolven onder een overdaad aan medeleven en levensstrijd.

Zonder dit forum had ik zoveel meer tijd aan boeken kunnen wijden
zodat mijn eigen poëzie niet zo onder dit voorspelbare keurslijf van rijm had moeten lijden.

Maar toch is mijn belofte dat ik in 2022 liever lief en leed blijf delen
met de allerliefste BeyondGaming leden.



BS3.PNGWat een jaar.... Woorden die voor mij, op persoonlijk vlak, deze keer niet van toepassing zijn. Dit jaar was een beetje een kopie van vorig jaar. Een jaar van volledig thuiswerk op 1 dag na. Een weekje moutainbiken in Les Gets (zoals elk jaar) en een kleine week met de vrienden en kinderen naar zee (ook zoals elk jaar). Voor de rest was er vooral corona. Beetje zielig eigenlijk als ik het zo lees 🤔.

Maar er was in donkere tijden gelukkig dit forum. Ik heb me begin dit jaar aangemeld als de rechtse moderator die gezocht werd voor P&A en het er tot op heden nog geen spijt van. Ik amuseer mij met de crew op discord. Ik amuseer mij op het forum. Het meeste van mijn post zijn in het BBQ topic beland denk ik. Dat was het grote voordeel voor mij in corona tijden. De BBQ kon dagen lang aanstaan omdat ik toch thuis was.

Het opzetten van de EK pool was voor mij het forum hoogtepunt. Hopelijk heeft iedereen daar evenveel plezier aan beleefd.

Ik ben niet zo voor de voornemens, maar ik wens deze community een goede gezondheid toe en mogen we stilaan terug gaan leven zoals vroeger.



BK.PNGVriendjes,

ik zie dat er wat collega-sloebers origineel uit de hoek komen met het schrijven van hun nieuwjaarswensen. Ik heb daar geen zin in, maar wil wel iedereen bedanken voor het enorm fijne 2021 op BG. Met nadruk op wat we allemaal delen en ontdekken op 'Music', we hebben een volledig jaar gevuld met Classic Artists en Album Of The Weeks met respect- en liefdevolle meningen over muziek én elkaar.

Nog meer van dat in 2022. ❤️





BF.PNGBeste BeyondGamers,

Wie had vorig jaar verwacht dat BeyondGaming zo'n succes zou worden. De één zijn dood, is de ander zijn... maar deze community toont alvast hoe hecht en warm zij is. 2021 was opnieuw een bewogen jaar, maar we zijn er wederom samen doorgeraakt. Ik wil dan ook niet alleen mijn collega's bedanken voor het harde werk dat zij hebben verricht maar ook alle andere leden van BG. Want zonder jullie zou deze website al snel een dode bedoeling zijn. Ik wens dan ook dat 2022 het succesverhaal verder zet en dat wij jullie kunnen blijven verblijden met onze (p)reviews, artikels, wedstrijden, ... Game/watch/listen on!




BV.PNG
Dag allemaal!

In deze korte nieuwjaarswens wil ik jullie zeggen dat ik dankbaar ben. En ja, dat is een opsomming geworden. Soms kan dat nodig zijn om te beseffen waar je immers staat.
JULLIE ben ik dankbaar,
voor de glimlach, voor de goede en minder goede momenten, voor de duizenden berichten die stiekem allemaal één groot plezier is om door te nemen
voor de inzet, voor het enthousiasme waar jullie hier elke keer opnieuw komen om te leuteren of ervaringen te delen
voor de vele mensen die zich gedienstig maken door andere te helpen
om BeyondGaming te kiezen als tijdsverdrijf.

DE CREW ben ik dankbaar voor de oneindige inzet, of je nu even tijd hebt in de week, of elke dag één of meerdere uren
voor de warmte , voor het medeleven van mede-crewies én de gebruikers die de vituele schouderklop of knuffel nodig hebben
voor het mee mogelijk te maken dat wij hier allen op BeyondGaming onze tijd op de meest leuk mogelijke manier mogen doorbrengen
IEDEREEN ben ik dankbaar
om hier te zijn, om dit te lezen, ongeacht je overtuiging of hoe je in het leven staat.

Ik ben fier op wat BeyondGaming is, dat is een pluim die iedereen hier op zijn/haar hoed mag steken!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan