3 jaar en 6.000 leden later, hoera!

Time flies when you're having fun, dat kan ik beamen! Want ook al lijkt het nog maar net gebeurd, toch bestaat onze website al 3! jaar (28/11/2020). En wat meer, net op dat eigenste moment halen we de kaap van 6.000 leden. Genoeg redenen dus om dit fantastisch nieuws in de spotlight te zetten.

In die 3 jaar zijn er:

- 26.423 topics aangemaakt op het forum
- 1.141.200 berichten geplaatst op het forum
- 7.925 reports richting onze mods gegaan
- 10.070 strafpunten uitgedeeld
- 6.857 artikels gepubliceerd op onze frontpage

Elke keer opnieuw herhaal ik het (en dat zal ik ook blijven doen) wat voor een fantastisch team wij hebben. Dat gaat van de mensen achter de schermen die ervoor zorgen dat deze website vlot werkt, het team dat elke dag zijn steentje bijdraagt om het forum aangenaam te houden, de redactie die zoveel mogelijk games, films, optredens,... voor hun rekening nemen om jullie hun neutrale mening te geven, ons socials team dat elke dag opnieuw aan de buitenwereld laat zien waar we mee bezig zijn, de mannen van de podcast die wekelijks hun beste beentje voorzetten om een boeiend aflevering in elkaar te boksen en het events team dat jullie maandelijks voorziet van een leuke quiz met hier en daar een event ertussen.

Kortom, ze zijn een voor een geweldig!
P.S. we zoeken altijd wel nieuwe leden die zich willen engageren voor onze website, dus spreek me gerust aan als je interesse hebt!

WEDSTRIJD❗
En om dit allemaal te vieren geven we 1 bol.com waardebon (ook wel de Bookabon genoemd :unsure: ) van 50 euro weg voor de leden die onder dit bericht een (y) of 😍 zetten en een post count van minstens 100 berichten hebben (op vandaag, dus spammen heeft geen zin :) ).

Weet dat ook jullie ons blijvend kunnen steunen via zowel onze shopfeed als het aanzetten van de ads, volledig naar jullie eigen keuze. Dit is zoals steeds te vinden aan de rechterzijkant op ons forum:

1701769749990.png


Een hele fiere voorzitter/Community Leader wenst jullie nog een heel aangenaam najaar toe 😘

1701769726934.png
 
D
je krijgt geen oneindig platform voor je onvrede
Zou toch wel es willen weten hoeveel van die 6000 nog actieve posters...

En bovendien is er toch wel nog werk ook.
Kijk in pol en actua... daar heb je nog een 10tal actieve posters.
Zelf heb ik het daar nu ook wel gehad.

Verder mag ombudsman ook beter. Na 3 dagen krijg je een kort bericht terug in de trend van: #laatunietopuwpaardjagen.
Thats it.

Voor de rest blijft dit wel een leuk forum natuurlijk.
 
Hoeveel van die leden zijn effectief actief in een gemiddelde week?
Zou toch wel es willen weten hoeveel van die 6000 nog actieve posters...

CA.gif


Bron: Database queries uitgevoerd om 20u40 op 11 dec 2023 => 100% pure objectieve cijfers, geen gokwerk noch foefelarij (dat is hier niet eens nodig)

Aantal actieve leden (= minstens 1x als ingelogde gebruiker 1 pagina geopend):
* In de laatste 90 dagen: 2549 users
* In de laatste 30 dagen: 2143 users

Veel communities zouden daar voor willen tekenen, zelfs in vergelijking met ons vorige leven ( :unsure: ) is dat véél méér dan een compliment voor zowel de ganse crew als de ganse community :clap:

Aantal actieve posters:
* In de laatste 90 dagen: 1709
* In de laatste 30 dagen: 1245

En ook dat is redelijk 🤯 hoor. Wederom dikke merci aan iedereen daarvoor.

Kijk in pol en actua... daar heb je nog een 10tal actieve posters.

*ahum*

In de laatste 90 dagen: 380 actieve posters
In de laatste 30 dagen: 226 actieve posters

Merci! 🥳

Verder mag ombudsman ook beter. Na 3 dagen krijg je een kort bericht terug in de trend van: #laatunietopuwpaardjagen.
Als afsluiter nog een kleine herinnering: IEDEREEN van deze topcrew doet dit 100% gratis en vrijwillig na (of tijdens :nono: ) hun normale werkuren. Drie dagen bij een bedrijf met betaalde werknemers is zelfs al geen uitzondering.

En "kort bericht"? Ook dat neem ik hier met een even stevige korrel zout als de andere bovenstaande even weerlegde beweringen :wink:
 
Terug
Bovenaan