Nieuw subforum: Het Atelier

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Ben jij wel eens creatief aan het werk, maar zoek je nog een plaats om je talent te etaleren?

Dat treft! We verwelkomen je graag in ons nieuwe subforum, onder vrije tijd & lifestyle: Het Atelier.

In Het Atelier kunnen jullie je eigen creaties met de community delen, of tips vragen/geven om met een nieuwe creatieve hobby van start te gaan.

Maak jij de zotste snufjes met je nieuwe 3D printer? Wil je tonen hoe innovatief je met lego kan zijn? Schreef je een gedicht, maar heb je moeite om het juiste leespubliek te vinden?

Van muziek tot standup, van beeldhouwwerken tot beeldige cupcakes, van parelkettingen tot strijkparelkunst. Jij kan je artistiek ei kwijt in ons warme nest.

Het Atelier zal vanaf nu ook de thuis worden van de foto-uitdaging. Ideeën voor andere creatieve uitdagingen die we met de community aan kunnen gaan zijn meer dan welkom!

De threads die voordien onder het subforum "Makers Corner" stonden, werden eveneens naar Het Atelier verhuisd.

Enkele regels:

  • Deel je eigen creaties of die van iemand in je dichte omgeving. Wat muziek betreft: covers zijn toegestaan, mixsets niet (insert legal mumbo jumbo).
  • Om te mogen linken naar een externe website/ander promotiemateriaal, moet je op het BeyondGaming forum aan een minimum post count van 100 posts zitten.
  • Feedback wordt verwelkomd; afbrekende of uitlachende commentaar niet.
  • Om te kunnen filteren op gelijkaardige threads, kan je een prefix aan je thread toevoegen. We hebben alvast enkele opties klaargezet, maar we zien dit als een dynamische lijst waar we na verloop van tijd nieuwe categorieën aan kunnen toevoegen:
    • Muziek
    • Beeldende kunst
    • Letteren
    • 3D printing
    • Modelbouw
    • Elektronica
    • Casemodding
    • DIY
We zijn alvast benieuwd naar jullie talenten!
 
Op het forum that shall not be named hadden we op een bepaald moment ook onze eigen portfolio-threads. Was toen vooral tekenaars als ik het mij nog goed herinner maar zou eigenlijk voor veel creatieve bezigheden kunnen. Kan zoiets nu terug?
In ieder geval, tof idee! Ik had er een paar keer aan gedacht om iets gelijkaardigs te requesten maar aangezien mn crea-topic altijd zo stil is wist ik niet zeker of er publiek voor zou zijn. Hopelijk hier meer animo :)
 
Op het forum that shall not be named hadden we op een bepaald moment ook onze eigen portfolio-threads. Was toen vooral tekenaars als ik het mij nog goed herinner maar zou eigenlijk voor veel creatieve bezigheden kunnen. Kan zoiets nu terug?
In ieder geval, tof idee! Ik had er een paar keer aan gedacht om iets gelijkaardigs te requesten maar aangezien mn crea-topic altijd zo stil is wist ik niet zeker of er publiek voor zou zijn. Hopelijk hier meer animo :)
Een persoonlijke portfolio-thread mag zeker en vast. :)
 
Op het forum that shall not be named hadden we op een bepaald moment ook onze eigen portfolio-threads. Was toen vooral tekenaars als ik het mij nog goed herinner maar zou eigenlijk voor veel creatieve bezigheden kunnen. Kan zoiets nu terug?
In ieder geval, tof idee! Ik had er een paar keer aan gedacht om iets gelijkaardigs te requesten maar aangezien mn crea-topic altijd zo stil is wist ik niet zeker of er publiek voor zou zijn. Hopelijk hier meer animo :)
Zet dan in de titel, behalve je naam, zeker een duidelijke omschrijving van wat er in je thread getoond gaat worden.
 
Te betwisten 🤓

Nee maar ik weet dat gij heeft veel 3d environments en renders maakt, dus dan is het wel goed om dat in de topic titel te zetten.

Want als gebruikers gewoon “Tanuki_’s hoekje”, “R4H portfolio”, “Toneriders stuff”, … zien, dan gaat het snel chaotisch worden.
 
Als users volledige portfolio threads gaan posten kan er best bekeken worden of men die afbeeldingen niet verplicht in spoiler tags kan plaatsen. Je merkt het in topics waar veel youtube links staan dat die verschrikkelijk traag laden, dus hetzelfde zal wss gebeuren als er 65 afbeeldingen op 1 pagina staan.
 
Terug
Bovenaan