Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 65,7%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 20 4,9%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 47 11,5%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,1%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    408

glashelder

Well-known member
Crowdfunder FE
Heb jij een lief?

Ja :love: Mijn vriend van nu 50. Wonen samen sinds een jaar of twee (en iets langer dan dat samen). Beetje op de bots bij elkaar gekomen (Discord users kennen het lange dramatish verhaal wel). Maar we're pretty happy.

En daarnaast doen we nog dingen met parenclubs en BDSM en open relatie en polyamorie en friends with benefits en zo :unsure: Maar staat nu natuurlijk allemaal op laag pitje door corona.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje aan de huidige/actieve leden: willen jullie de poll openbaar of niet? Momenteel is de stemming geheim maar dat kan niet meer aangepast worden. Dan moet ik even een geheel nieuwe thread aanmaken met nieuwe poll.
 
Hier ook al twee jaar gelukkig samen. Vroeger nog al eens samen geweest, maar toen werkte het voor geen meter. Nu dus wel :p
 
In februari gaan we 7 jaar samen zijn. Dankzij mijn lief heb ik de brave mensen van hier ook leren kennen.
 
"Nee, en nog nooit een partner gehad".
Nog nooit een echte relatie gehad. Daten ook nog zoveel niet gedaan. Ondertussen voel ik me een halve alien en hoop ik ooit wederzijdse liefde te vinden. 😶
Oei hier krijg ik geen wederzijdse liefde :(
Als ik een 'love you' zeg krijg ik enkel 'leugens' terug...of zelfs geen reactie 😭.
 
"Nee, en nog nooit een partner gehad".
Nog nooit een echte relatie gehad. Daten ook nog zoveel niet gedaan. Ondertussen voel ik me een halve alien en hoop ik ooit wederzijdse liefde te vinden. 😶
Komt goed. Ik was vreselijk in daten, ben sociaal incapabel en asocialer dan gemiddeld en toch heb ik de vrouw van mijn dromen gevonden. Kind of cliché, maar ik ben die van mij ook maar toevallig tegen het lijf gelopen. De historie sinds dien is memorabel, maar eind goed al goed :p
 
Oei hier krijg ik geen wederzijdse liefde :(
Als ik een 'love you' zeg krijg ik enkel 'leugens' terug...of zelfs geen reactie 😭.
Ja I know ... :p

Komt goed. Ik was vreselijk in daten, ben sociaal incapabel en asocialer dan gemiddeld en toch heb ik de vrouw van mijn dromen gevonden. Kind of cliché, maar ik ben die van mij ook maar toevallig tegen het lijf gelopen. De historie sinds dien is memorabel, maar eind goed al goed :p
Haha ik kijk er echt niet naar uit om mij op al die datingsapps enzo te smijten volgend jaar maja ik vrees als ik het niet probeer ik anders niemand ga tegenkomen o_O
 
Terug
Bovenaan