Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Mss is haar frank gevallen, dat je wel een goede partij bent.

Zelf jaren zot geweest van een knap meisje, maar ja, ik was toen nog een beetje nerdy (en oei ik was 24 en ik woonde nog thuis en dat vond ze toch zo een afknapper).

Nu dat ze alleenstaande is met kind had ze terug zowat contact gezocht, maar zij is veranderd (mét rugzak) en ik ook.

Heb ik ze nog graag (ja, ergens blijft dat wel), maar ben geen tweede keuze.
Nu ik mijn zaakjes goed op orde hebt en wel een stabiele job heb (itt haar) ziet ze me wel staan.
Ze kan de pot op.
 
Ik zou er toch ook niet zelf over beginnen.
Want dan zet je jezelf in de positie dat je al bijna verplicht bent om te moeten uitleggen waarom je toen wel en nu niet meer interesse in haar hebt.

Voor hetzelfde geld zegt ze er niets over en gaat het eerder om signalen die ze dacht te ontvangen.

Begint ze er wel over dan kan je nog altijd algemeen zeggen dat je "haar niet ziet op die manier" of "geen klik voelt"
Als ze dan nog doorvraagt kan je zeggen dat je je niet aangetrokken voelt tot haar en jullie persoonlijkheden niet matchen.
Maar tot de details qua uiterlijk bv zou ik enkel gaan als ze het echt geen genoegen neemt met de vorige antwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Dit topic. :love:
Ja dus nog altijd getrouwd en 2 kiddos.
Zijn dochter van 10 en ons zoontje van 3.

Zijn er nog nieuwe 9lives koppeltjes ontstaan?
 
Mss is haar frank gevallen, dat je wel een goede partij bent.

Zelf jaren zot geweest van een knap meisje, maar ja, ik was toen nog een beetje nerdy (en oei ik was 24 en ik woonde nog thuis en dat vond ze toch zo een afknapper).

Nu dat ze alleenstaande is met kind had ze terug zowat contact gezocht, maar zij is veranderd (mét rugzak) en ik ook.

Heb ik ze nog graag (ja, ergens blijft dat wel), maar ben geen tweede keuze.
Nu ik mijn zaakjes goed op orde hebt en wel een stabiele job heb (itt haar) ziet ze me wel staan.
Ze kan de pot op.
Lol dat laatste, “ze kan de pot op” maakt het echt wel duidelijk 😂
 
Mss is haar frank gevallen, dat je wel een goede partij bent.

Zelf jaren zot geweest van een knap meisje, maar ja, ik was toen nog een beetje nerdy (en oei ik was 24 en ik woonde nog thuis en dat vond ze toch zo een afknapper).

Nu dat ze alleenstaande is met kind had ze terug zowat contact gezocht, maar zij is veranderd (mét rugzak) en ik ook.

Heb ik ze nog graag (ja, ergens blijft dat wel), maar ben geen tweede keuze.
Nu ik mijn zaakjes goed op orde hebt en wel een stabiele job heb (itt haar) ziet ze me wel staan.
Ze kan de pot op.
Dit 😂
 
Morgen 3 jaar getrouwd. :D

Echtgenoot is ook actief op het forum, maar we hebben elkaar niet op 9lives ontmoet. (Ik was daar meer lurker dan poster)
 
Er riep iemand mijn naam?

giphy-downsized.gif
 
Terug
Bovenaan