Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 278 67,3%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 17 4,1%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 45 10,9%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,0%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 18 4,4%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 7 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    413
Nondeju... vandaag reeds 3 en een half jaar gelukkig samen met hetzelfde vrouwschpersoonsmensch :eek:
Awel ik ben content voor u Vista!
Lang geleden dat ik u nog in het echt ontmoet heb maar ik wens u het beste toe.

Waar is de tijd dat ge nog moest tonen hoe hard de turbo van uw S-klasse (was het Helga?) optrok :laugh:
En nadien een koffieke op de markt!

Toen was het nog Computerxp
 
Awel ik ben content voor u Vista!
Lang geleden dat ik u nog in het echt ontmoet heb maar ik wens u het beste toe.

Waar is de tijd dat ge nog moest tonen hoe hard de turbo van uw S-klasse (was het Helga?) optrok :laugh:
En nadien een koffieke op de markt!

Toen was het nog Computerxp
Helga heeft geen turbo. 't Zal zijn 190 geweest zijn, die plots magisch gesmolten is in Ieper.
 
Beste Beyondgamers, binnenkort is mijn lief jarig en wil ik eens uitpakken met een leuke cadeau.
We zijn niet echt materialistisch en normaal boek ik een reisje of tickets voor een of ander optreden maar dat valt iets moeilijker momenteel.
Ik heb al een aantal ideetjes opgeschreven:
  • tent: wandelen is onze gemeenschappelijke hobby, indien het wat warmer wordt, kunnen we deze gebruiken voor kampeerweekendjes
  • rolschaatsen: ze is vrij sportief en had al aangegeven dat wel leuk te vinden om samen eens te doen
  • Welness/sauna/verwendag: standaardcadeau zeker?
  • Wereldkaart in woonkamer: aanvullend kunnen we hier onze reisfoto's op plaatsen, we zijn beiden zot van reizen
Wat denken jullie?
 
Persoonlijk zou ik helemaal weg zijn van de tent :p

Denk dat het moeilijk is om een "juist antwoord" te geven. Klinkt allemaal wel tof.
 
Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden. :love:

Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.
 
De tent lijkt me ook geweldig om samen fijne weekends mee te beleven (wel deels afhankelijk van waar je ze opstelt 🤓)
 
Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden. :love:

Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.

Een tentje met verwarming??

Ik denk dat het hier over een camping tent gaat en niet zo'n super grote glamping tent :)
 
Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden. :love:

Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.
zonder verwarming!!!! Dan heb je extra reden om extreem dicht bij elkaar te kruipen :p
 
Terug
Bovenaan