Daar bestaan nog beelden van toen die motor open gingEn plots was piston 1 weg![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar bestaan nog beelden van toen die motor open gingEn plots was piston 1 weg![]()

Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden.
Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.

zonder verwarming!!!! Dan heb je extra reden om extreem dicht bij elkaar te kruipenTentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden.
Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.

Twee kontjes hoog. Ideale hoogte (net zoals het gras)Wel een hoge tent. Sexen in zo'n platte tent in quasi onmogelijk.
meh.Twee kontjes hoog. Ideale hoogte (net zoals het gras)
Je hoeft toch niet altijd de halve Kamasutra te laten passeren?meh.
Kheb zo'n platte tent die 2 "kontjes" groot is. ideaal voor tegen wind op reis.
Maar doggy of girl on top, kruiwagen enzo kunde er niet in doen.
Enkel missio en sideways
trueJe hoeft toch niet altijd de halve Kamasutra te laten passeren?
Mensen die alles, letterlijk álles willen bespreken zijn dodelijk vermoeiend.
Als ze je daarnaast ook nog van vanalles gaan beschuldigen en de hele relatie in twijfel gaan trekken, dan ben ik pleitos maar in jou geval gaat dat niet zomaar.
Als je verloofd bent is dat niet zo eenvoudig.
.Ik vermoed dat hij vooral beginnen twijfelen/nadenken is met de nakende trouw. Misschien moet hij voor zichzelf eens uitmaken hoe reëel die twijfels zijn en hoe lang er die al zijn voor hem. Alleszins een lastige situatie voor jou want ik heb de indruk dat hij alle verantwoordelijkheid bij jou probeert te schuiven.Dag iedereen,
Ik heb drie jaar een relatie en in maart heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Wij zouden in augustus trouwen.
Hij stelt op dit moment onze hele relatie in vraag omdat we te veel van elkaar verschillen. Hij bespreekt graag elk detail dat hem niet aanstaat, ik ben van mening dat je soms gewoon moet doorbijten omdat niet iedereen perfect is. En dingen die het niet waard zijn om ruzie over te maken moet je ook geen aandacht aan besteden. Hij ziet het als: onze relatie kan je precies niets schelen en je maakt je nooit ergens druk om, je bent te laks en denkt dat het altijd goed komt. Ik ben gewoon zo en vermijd ook graag discussies als het kan, maar het werkt blijkbaar averechts. Ik zie hem enorm graag en wil natuurlijk niet dat dit eindigt. Wat kan ik doen om hem van zijn twijfels te “verlossen”?
Als je al een therapeut moet gaan opzoeken om uw niet bestaande trouw te doen slagen.....euh ok dan.Ik vermoed dat hij vooral beginnen twijfelen/nadenken is met de nakende trouw. Misschien moet hij voor zichzelf eens uitmaken hoe reëel die twijfels zijn en hoe lang er die al zijn voor hem. Alleszins een lastige situatie voor jou want ik heb de indruk dat hij alle verantwoordelijkheid bij jou probeert te schuiven.
Zeker een optie om eens een relatietherapeut te overwegen trouwens. Die zal jullie kunnen begeleiden in enkele denkoefeningen over jullie relatie/verwachtingen van elkaar en van de toekomst en dat kan ook duidelijkheid brengen.
Ik zie daar toch ook niets verkeerd in hoor om een extern iemand in te schakelen om je als koppel beter te laten communiceren waardoor je relatie meer kans op slagen maakt. Met huwelijk of zonderAls je al een therapeut moet gaan opzoeken om uw niet bestaande trouw te doen slagen.....euh ok dan.