Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

• Ja, iemand van het andere geslacht

Stemmen: 302 68,0%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

Stemmen: 17 3,8%
  • Nee, bewuste keuze

Stemmen: 20 4,5%
  • Nee, maar wel op zoek

Stemmen: 46 10,4%
  • Nee, maar wel verliefd

Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

Stemmen: 33 7,4%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

Stemmen: 18 4,1%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

Stemmen: 7 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    444
Beste Beyondgamers, binnenkort is mijn lief jarig en wil ik eens uitpakken met een leuke cadeau.
We zijn niet echt materialistisch en normaal boek ik een reisje of tickets voor een of ander optreden maar dat valt iets moeilijker momenteel.
Ik heb al een aantal ideetjes opgeschreven:
  • tent: wandelen is onze gemeenschappelijke hobby, indien het wat warmer wordt, kunnen we deze gebruiken voor kampeerweekendjes
  • rolschaatsen: ze is vrij sportief en had al aangegeven dat wel leuk te vinden om samen eens te doen
  • Welness/sauna/verwendag: standaardcadeau zeker?
  • Wereldkaart in woonkamer: aanvullend kunnen we hier onze reisfoto's op plaatsen, we zijn beiden zot van reizen
Wat denken jullie?

Persoonlijk zou ik helemaal weg zijn van de tent :p

Denk dat het moeilijk is om een "juist antwoord" te geven. Klinkt allemaal wel tof.

Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden. :love:

Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.

De tent lijkt me ook geweldig om samen fijne weekends mee te beleven (wel deels afhankelijk van waar je ze opstelt 🤓)

Tentje ergens opslaan en het daarin gezellig maken met kussentjes, dekentjes en aangepaste verlichting en verwarming uiteraard. Zou ik persoonlijk ontzettend leuk en romantisch vinden. :love:

Als het kan dan zou ik wel voor de welness gaan met alles derop en deraan want een tent als cadeau geven kan nog altijd later maar alle ideetjes zijn wel leuk gevonden.

Een tentje met verwarming??

Ik denk dat het hier over een camping tent gaat en niet zo'n super grote glamping tent :)

zonder verwarming!!!! Dan heb je extra reden om extreem dicht bij elkaar te kruipen :p

Er zijn hotels waar je op restaurant kan gaan in eigen kamer. Of restaurants waar je een mobilhome (er een huren?) Op de parking kzn zetten waar ze eten brengen om zo op restaurant te gaan.

Tent of rolschaatsen ook echt leuk. Ik zou er ineens een dagje bij plannen. Rolschaatsen geven en wat later al rolschaatsend vertrekken naar plek X. Op plek X heb je dan een picknick geregeld ofzo.

Dag iedereen,

Ik heb drie jaar een relatie en in maart heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Wij zouden in augustus trouwen.
Hij stelt op dit moment onze hele relatie in vraag omdat we te veel van elkaar verschillen. Hij bespreekt graag elk detail dat hem niet aanstaat, ik ben van mening dat je soms gewoon moet doorbijten omdat niet iedereen perfect is. En dingen die het niet waard zijn om ruzie over te maken moet je ook geen aandacht aan besteden. Hij ziet het als: onze relatie kan je precies niets schelen en je maakt je nooit ergens druk om, je bent te laks en denkt dat het altijd goed komt. Ik ben gewoon zo en vermijd ook graag discussies als het kan, maar het werkt blijkbaar averechts. Ik zie hem enorm graag en wil natuurlijk niet dat dit eindigt. Wat kan ik doen om hem van zijn twijfels te “verlossen”?

Mensen die alles, letterlijk álles willen bespreken zijn dodelijk vermoeiend.
Als ze je daarnaast ook nog van vanalles gaan beschuldigen en de hele relatie in twijfel gaan trekken, dan ben ik pleitos maar in jou geval gaat dat niet zomaar.
Als je verloofd bent is dat niet zo eenvoudig.

Het wordt pas ècht lastig als je nog een stapje verder bent en getrouwd bent 🤷🏼‍♀️.

Jij "moet" niets doen om hem te verlossen van zijn twijfels, dat moet HIJ doen aangezien het voor hém niet goed zit.
Dat wil niet zeggen dat jij dan maar achterover moet leunen en niets doen, maar wel dat het initiatief van hem hoort te komen...

Dag iedereen,

Ik heb drie jaar een relatie en in maart heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. Wij zouden in augustus trouwen.
Hij stelt op dit moment onze hele relatie in vraag omdat we te veel van elkaar verschillen. Hij bespreekt graag elk detail dat hem niet aanstaat, ik ben van mening dat je soms gewoon moet doorbijten omdat niet iedereen perfect is. En dingen die het niet waard zijn om ruzie over te maken moet je ook geen aandacht aan besteden. Hij ziet het als: onze relatie kan je precies niets schelen en je maakt je nooit ergens druk om, je bent te laks en denkt dat het altijd goed komt. Ik ben gewoon zo en vermijd ook graag discussies als het kan, maar het werkt blijkbaar averechts. Ik zie hem enorm graag en wil natuurlijk niet dat dit eindigt. Wat kan ik doen om hem van zijn twijfels te “verlossen”?
Ik vermoed dat hij vooral beginnen twijfelen/nadenken is met de nakende trouw. Misschien moet hij voor zichzelf eens uitmaken hoe reëel die twijfels zijn en hoe lang er die al zijn voor hem. Alleszins een lastige situatie voor jou want ik heb de indruk dat hij alle verantwoordelijkheid bij jou probeert te schuiven.

Zeker een optie om eens een relatietherapeut te overwegen trouwens. Die zal jullie kunnen begeleiden in enkele denkoefeningen over jullie relatie/verwachtingen van elkaar en van de toekomst en dat kan ook duidelijkheid brengen.

Ik vermoed dat hij vooral beginnen twijfelen/nadenken is met de nakende trouw. Misschien moet hij voor zichzelf eens uitmaken hoe reëel die twijfels zijn en hoe lang er die al zijn voor hem. Alleszins een lastige situatie voor jou want ik heb de indruk dat hij alle verantwoordelijkheid bij jou probeert te schuiven.

Zeker een optie om eens een relatietherapeut te overwegen trouwens. Die zal jullie kunnen begeleiden in enkele denkoefeningen over jullie relatie/verwachtingen van elkaar en van de toekomst en dat kan ook duidelijkheid brengen.
Als je al een therapeut moet gaan opzoeken om uw niet bestaande trouw te doen slagen.....euh ok dan.

Als je al een therapeut moet gaan opzoeken om uw niet bestaande trouw te doen slagen.....euh ok dan.
Ik zie daar toch ook niets verkeerd in hoor om een extern iemand in te schakelen om je als koppel beter te laten communiceren waardoor je relatie meer kans op slagen maakt. Met huwelijk of zonder 🤷🏼‍♀️

Terug
Bovenaan