D
Deleted member 14
Guest
Nu ben ik wel benieuwd wieMorgen 3 jaar getrouwd.
Echtgenoot is ook actief op het forum, maar we hebben elkaar niet op 9lives ontmoet. (Ik was daar meer lurker dan poster)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik wel benieuwd wieMorgen 3 jaar getrouwd.
Echtgenoot is ook actief op het forum, maar we hebben elkaar niet op 9lives ontmoet. (Ik was daar meer lurker dan poster)

Hij heeft zich de voorbije weken vooral geamuseerd in het Guess That Game-thread.Nu ben ik wel benieuwd wie![]()

@Jonas89 is nu een analyse aan het maken van wie er allemaal in de bewuste thread de laatste weken wel niet erg actief is geweest.Oh nee, zo’n dingen moet ge niet tegen Jonas zeggen. Nu gaat ge elke dag ne gok krijgen in uw pm-inbox met de vraag “is het member x?”![]()
Allez. Hint 1 van het guess the member-thread is binnen.Hij heeft zich de voorbije weken vooral geamuseerd in het Guess That Game-thread.

)Afgaande op wiens berichten ze veel upvotes heeft gegeven: Coolguy?Oh nee, zo’n dingen moet ge niet tegen Jonas zeggen. Nu gaat ge elke dag ne gok krijgen in uw pm-inbox met de vraag “is het member x?”![]()
@Jonas89 is nu een analyse aan het maken van wie er allemaal in de bewuste thread de laatste weken wel niet erg actief is geweest.

Toch niet Coolguy hoop ik eh. Azo nen irritante in die thread !Hij heeft zich de voorbije weken vooral geamuseerd in het Guess That Game-thread.
Ik heb hem al gezegd dat hij de andere kindjes ook een kans moet geven.Toch niet Coolguy hoop ik eh. Azo nen irritante in die thread !
Ja dat doet em dus niet ehIk heb hem al gezegd dat hij de andere kindjes ook een kans moet geven.
.Jama, dat betekent dat ik ook op mijn kin moet kloppen. Dat zie ik niet zitten.Ja dat doet em dus niet eh.
Tis maar dat ge het dus weet eh, ge kunt hem op zijn kin laten kloppen!!

Done!Jama, dat betekent dat ik ook op mijn kin moet kloppen. Dat zie ik niet zitten.
Ge gaat zelf sneller/slimmer moeten zijn.![]()
Da's dus juist precies. Nu mag Coldplayke haar vent posten voor ons om te raden.Afgaande op wiens berichten ze veel upvotes heeft gegeven: Coolguy?
Awel ik ben content voor u Vista!Nondeju... vandaag reeds 3 en een half jaar gelukkig samen met hetzelfde vrouwschpersoonsmensch![]()

Helga heeft geen turbo. 't Zal zijn 190 geweest zijn, die plots magisch gesmolten is in Ieper.Awel ik ben content voor u Vista!
Lang geleden dat ik u nog in het echt ontmoet heb maar ik wens u het beste toe.
Waar is de tijd dat ge nog moest tonen hoe hard de turbo van uw S-klasse (was het Helga?) optrok
En nadien een koffieke op de markt!
Toen was het nog Computerxp
Het spel kon in ieder geval goed patineren op de kasseienHelga heeft geen turbo. 't Zal zijn 190 geweest zijn, die plots magisch gesmolten is in Ieper.

En plots was piston 1 wegHelga heeft geen turbo. 't Zal zijn 190 geweest zijn, die plots magisch gesmolten is in Ieper.