Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Op de unief op kot lukte het om toch om zeker 2 a 3 keer per maand m'n zak te ledigen.
Je zak of zaad? :tongue:

Maar het is belangrijk te beseffen dat we niet kunnen verwachten van de Vlaamse man dat die uren tinderen of avonden lawaaierige discotheken zou willen trotseren om te eindigen met iets ver beneden z'n stand en waardigheid.
Je zou denken dat een vrouw die niet moeders mooiste is, zo redeneert: Ik ben niet de mooiste, dus ik moet een beetje meer kieskeurig zijn anders maak ik géén of minder kans. Maar zou werkt het niet sé. In praktijk wil die vrouw ook gewoon de 'beste' vent aan de haak slaan in combinatie met diegene waarmee het gewoon het beste klikt. Uiteindelijk heeft ELKE vrouw haar gevoelens hé!

Ik vind en vond vrouwen op dat gebied -in het algemeen- nogal vrij koppig sé. De meeste vrouwen moeten al 35+ zijn en "father time" zien opdagen (voor kindjes hé), willen ze van gedacht veranderen / iets willen inboeten.
 
Je zak of zaad? :tongue:


Je zou denken dat een vrouw die niet moeders mooiste is, zo redeneert: Ik ben niet de mooiste, dus ik moet een beetje meer kieskeurig zijn anders maak ik géén of minder kans. Maar zou werkt het niet sé. In praktijk wil die vrouw ook gewoon de 'beste' vent aan de haak slaan in combinatie met diegene waarmee het gewoon het beste klikt. Uiteindelijk heeft ELKE vrouw haar gevoelens hé!

Ik vind en vond vrouwen op dat gebied -in het algemeen- nogal vrij koppig sé. De meeste vrouwen moeten al 35+ zijn en "father time" zien opdagen (voor kindjes hé), willen ze van gedacht veranderen / iets willen inboeten.
Bedoel je niet 'een beetje minder kieskeurig'???
 
En het feit dat je hier al vrouwen stalkt zegt eigenlijk ook al genoeg over het feit dat je in België totaal geen aantrek hebt van vrouwen en als je in het echt zo bent als hier dan kunnen we al raden waarom.

De beste tip dat ik kan geven aan iedereen hier die een lief zoekt: doe het tegenovergestelde van Kinxton en alles komt goed.
Over de rest ga ik me niet nog eens uitspreken, maar een alfa ben ik helemaal niet. En nogmaals, irritant van telkens in herhaling te moeten vallen, ik heb nog nooit in m'n leven een levend wezen gestalkt. Dat ons Non overtuigd is dat ik het was, en niet eens een deftig antwoord geeft of met bewijzen komt, zegt meer over Non dan mij, ze kent zoals sommigen hier m'n naam en voornaam, en mocht ze mij dan ook ECHT 100% verdenken, zou ze zeer makkelijk naar de politie gegaan kunnen zijn, ik heb dan ook niks te verbergen. 'k Zou ze graag helpen om te achterhalen wie dat was, maar ik ken haar totaal niet dus denk ik dat m'n bijdrage nutteloos zou zijn.

Geen aantrek van Belgische vrouwen? Hoezo? Omdat ik buitenlands daten en vrouwen 'promoot' zoals jullie zeggen, gaan jullie hierdoor met vooroordeel bordjes staan zwaaien dat ik geen aantrek heb van binnenlandse vrouwen, een creep, stalker, misogyn ben, er ... Wauw. You've got to be kidding me. You guys are so openminded and understanding, and have a high ability to relate. I love it!

Doet mij even hard de wenkbrauwen fronsen i.v.m. het feit dat er hier na meer dan 5-6-8-9-10+ jaar nog altijd single zijn, maar dan vooral ook nog altijd precies in zo'n negatieve spiraal vol vooroordelen zijn.

Of misschien weten die 'andere mensen' wél beter. Of dat nu mensen zijn van hier, van mijn vriendengroep of nog elders dat maakt niet uit. Ik ben het een beetje beu hoor uw mening. Wie zegt dat ik rond de kerk dwarrel trouwens? Niemand en zelfs al willen mensen dat, dat is hun keus.


En oja daar is die "maar" weer, gij hoeft mij niet te zeggen waar ik sta op relationeel vlak. Ge weet bijgod amper iets over men privé of waar ik nu juist allemaal mee bezig ben. Ik ben BEWUST nu niet actief aan het daten (zoals ik al eerder zei) en heb daar men redenen voor ook al zie jij die niet of snap je ze niet. Of ik nu volgende week van straat ben of pas binnen 5 jaar of langer, het is mijn leven niet het jouwe.
Meer advies hoef ik niet ;)
Wel discussieer dan ook niet verder met mij, plus ik heb toch een vriendin, we willen serieuze stappen zetten en ouders worden, een huis kopen enz... Veel tijd ga ik toch ook niet echt meer doorbrengen op dit forum behalve dan de onderwerpen die me interesseren tijdens de weinige vrije tijd die ik in de nabije toekomst nog minder zal hebben.
 
Je zak of zaad? :tongue:


Je zou denken dat een vrouw die niet moeders mooiste is, zo redeneert: Ik ben niet de mooiste, dus ik moet een beetje meer kieskeurig zijn anders maak ik géén of minder kans. Maar zou werkt het niet sé. In praktijk wil die vrouw ook gewoon de 'beste' vent aan de haak slaan in combinatie met diegene waarmee het gewoon het beste klikt. Uiteindelijk heeft ELKE vrouw haar gevoelens hé!

Ik vind en vond vrouwen op dat gebied -in het algemeen- nogal vrij koppig sé. De meeste vrouwen moeten al 35+ zijn en "father time" zien opdagen (voor kindjes hé), willen ze van gedacht veranderen / iets willen inboeten.

Serieus diepzinnige inzichten hier.

Een vrouw heeft gevoelens en wil graag iemand waarmee het klikt om de rest van haar leven mee te delen. Gekker moet het nu toch niet worden?

Wat een rare wezens toch die vrouwmensen. Gelukkig is er nog de biologische klok om hen op een bepaald moment toch met de voetjes op de grond te zetten.
 
Over de rest ga ik me niet nog eens uitspreken, maar een alfa ben ik helemaal niet. En nogmaals, irritant van telkens in herhaling te moeten vallen, ik heb nog nooit in m'n leven een levend wezen gestalkt. Dat ons Non overtuigd is dat ik het was, en niet eens een deftig antwoord geeft of met bewijzen komt, zegt meer over Non dan mij, ze kent zoals sommigen hier m'n naam en voornaam, en mocht ze mij dan ook ECHT 100% verdenken, zou ze zeer makkelijk naar de politie gegaan kunnen zijn, ik heb dan ook niks te verbergen. 'k Zou ze graag helpen om te achterhalen wie dat was, maar ik ken haar totaal niet dus denk ik dat m'n bijdrage nutteloos zou zijn.
Gast, iedereen - gij inclusief- weet dat ik aant zeveren was over die SMS-en. En als ge het niet wist dan scheelt er iets met u.

Het gaat over djesmin die ge gestalkt hebt hé :eek2:
 
Over de rest ga ik me niet nog eens uitspreken, maar een alfa ben ik helemaal niet. En nogmaals, irritant van telkens in herhaling te moeten vallen, ik heb nog nooit in m'n leven een levend wezen gestalkt. Dat ons Non overtuigd is dat ik het was, en niet eens een deftig antwoord geeft of met bewijzen komt, zegt meer over Non dan mij, ze kent zoals sommigen hier m'n naam en voornaam, en mocht ze mij dan ook ECHT 100% verdenken, zou ze zeer makkelijk naar de politie gegaan kunnen zijn, ik heb dan ook niks te verbergen. 'k Zou ze graag helpen om te achterhalen wie dat was, maar ik ken haar totaal niet dus denk ik dat m'n bijdrage nutteloos zou zijn.

Geen aantrek van Belgische vrouwen? Hoezo? Omdat ik buitenlands daten en vrouwen 'promoot' zoals jullie zeggen, gaan jullie hierdoor met vooroordeel bordjes staan zwaaien dat ik geen aantrek heb van binnenlandse vrouwen, een creep, stalker, misogyn ben, er ... Wauw. You've got to be kidding me. You guys are so openminded and understanding, and have a high ability to relate. I love it!
Bart de Pauw approves of this message (y)
 
Wat een rare wezens toch die vrouwmensen.
Jij misschien niet, maar mensen (niet alleen vrouwen) vind ik gewoon over het algemeen rare wezens. Te beginnen met .. mijzelf :tongue:

Een vrouw heeft gevoelens en wil graag iemand waarmee het klikt om de rest van haar leven mee te delen. Gekker moet het nu toch niet worden?
Volledig mee akkoord. Dat zeg ik toch ook in mijn eerste paragraaf? Dus ja lelijk, mooi, normaal. Whatever. Elke vrouw wil inderdaad gewoon het bovenstaande hé.

Gelukkig is er nog de biologische klok om hen op een bepaald moment toch met de voetjes op de grond te zetten.
Deels mee akkoord. Echter er zijn toch wel een aantal vrouwen die effectief naar de biologische klok beginnen kijken op een gegeven momen hoor. Dat wil niet zeggen dat JIJ zou bent hé! Of dat ALLE vrouwen zo zijn. Dat is nog iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de nadruk al te vaak wordt gelegd op het relationele. Ik heb op de unief veel inm'n bed gehad. Mijn doel was zoveel mogelijk van de grond gaan. Wat je hebt gehad heb je gehad. Verliefdheid en eventueel een relatie aangaan is een uniek moment in het leven.
 
Wel discussieer dan ook niet verder met mij, plus ik heb toch een vriendin, we willen serieuze stappen zetten en ouders worden, een huis kopen enz... Veel tijd ga ik toch ook niet echt meer doorbrengen op dit forum behalve dan de onderwerpen die me interesseren tijdens de weinige vrije tijd die ik in de nabije toekomst nog minder zal hebben.
Ik begon over speeddating na Jonas zijn posts en jij reageerde erop hé ... :oink:
Veel succes.
Hey @xAnyana
Gaan we op deet? Dan kunnen we aan Kinxter bewijzen dat het wel kan.
Top idee :woohoo:
 
Het gaat over djesmin die ge gestalkt hebt hé :eek2:
Ohja, ik heb ze nogal gestalkt, 1000en berichten kreeg ze van me, smeekbeden van hoe we wel niet bij elkaar passen en een familie zouden kunnen beginnen. Ik was ze bijna vergeten... Maar dankzij jou moet ik nu aan haar terugdenken, en zal ik haar nog eens 2000 extra berichten sturen. Want oh ja, ik heb na al die jaren natuurlijk nog altijd haar nr. in m'n gsm staan.

-NOT-

Nooit heb ik eender wie gestalkt.
 
Ik ben op het punt gekomen dak gewoon aan iemand zou vragen '' Netflix and chill ? '' en alst njet is dan kan het de boom in :unsure:
Single van September maar tbh ik heb weinig zin in altijd terug van 0 beginnen met iemand, heel die smalltalk, eens ne date, eerste kus, blablabla.
 
Ik ben op het punt gekomen dak gewoon aan iemand zou vragen '' Netflix and chill ? '' en alst njet is dan kan het de boom in :unsure:
Single van September maar tbh ik heb weinig zin in altijd terug van 0 beginnen met iemand, heel die smalltalk, eens ne date, eerste kus, blablabla.
Direct all in? Alles op 1 avond :p
 
Direct all in? Alles op 1 avond :p
Wie niet waagt blijft...


Op zijn honger zitten :unsure:
Nee heb wel zin om bepaalde dingen weer met 2 te doen of eens iemand te hebben als je thuis komt en een avond mee door te brengen maar heb momenteel weinig zin in zoeken of dan iemand vinden en proberen maar eerst weer elkaar moeten leren kennen en dit en dat, al 100x gedaan en maar 2x iets geworden ( ok wel 3 jaar en 5 jaar geduurd )
 
Terug
Bovenaan