Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Ja zo bedoel ik
Maar dan ook single is 😅
Ahja hopelijk wel anders is het maar stom :unsure: Ik heb geen single vriendinnen :confused:

Allez jong, toch fantastisch leesmateriaal? Ik ben alvast blij dat deze thread blijft deliveren (y).
@kinxton Ik vind het wel bijzonder creepy dat gij profiles, al dan niet mentaal, bijhoudt van de vrouwen op het forum :wtf:.


Om dan iets serieuzers te zeggen: @Jonas89 @xAnyana, ja Kinxton slaat (uiteraard) een hoop onzin uit zijn botten. Maar ergens zit er wel een boodschap in van "zelfvertrouwen hebben en fun hebben". (toegegeven: ge moet heel erg goed zoeken :unsure:)
En eigenlijk volg ik hem daar wel in (ik voel me vies nu). Jullie posts hier komen nogal "veslagen" en "lusteloos" over. Misschien voelt ge u echt zo, en dan moet ge daar actie op nemen. Misschien is het per ongeluk, en dan is het goed daar bewust van te zijn?

Nu begrijp me ook niet verkeerd ... als het allemaal lang aansleept, geen reactie komt, geen likes krijgen ... ik snap het wel hoor. Dat IS gewoon demotiverend.
Maar de beste raad is en blijft het grote cliché "Er effectief naarstig naar zoeken werkt toch niet. Zoek gewoon iets dat ge zelf graag wilt doen. Op zijn allerminst hebt ge daar dan al plezier meer".

(waarschijnlijk ben ik open deuren aan het intrappen en hebben anderen die jullie beter kennen dit al gezegd)
Hah ja maar ik ben al een tijdje niet aan het zoeken hoor. Maar als er iemand me aanspreekt we een beetje babbelen en me op date vraagt heb ik wel al toegehapt. Ik probeer nu vooral aan mijzelf te werken al gaat dat moeizaam. Daten als je 0 zelfvertrouwen heb is niet echt aantrekkelijk. Maar merk wel dat ik de laatste tijd nood begin te krijgen aan meer, de corona situatie helpt er ook niet bij :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Probleem met zo'n reizen, hobby's, avondschool met richting waar veel vrouwen zijn, etc vind ik dat je ook wel van dag 1 kan zien of er al dan niet iets potentieel in u groep zit. Als dat niet zo is dan ist ook rap gedaan.
Ok, dat moet niet de belangrijkste motivatie zijn om zo'n zaken te doen, zeker niet groepsreizen.
Speeddaten ga ik toch ook eens een kans geven na corona denk ik, al zijn die ervaringen van jonas hier ook niet bemoedigend 😅

Niets verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.

En een super reis heb je sowieso gehad (ik heb alleszins nog nooit een slechte Kris Kras of Joker ervaring gehad ;)

PS: ik kom graag kijken als toeschouwer op het hele BG speeddating gebeuren.
 
Mijn vrouw is Amerikaanse en de bedoeling was om na xxx jaar in België, definitief te verhuizen naar Amerika. Dat had ik ook beloofd aan mijn schoonmoeder.

De gemakkelijkste manier om permanent daar te mogen blijven en werken, was als mijn schoonouders financieel borg zouden willen staan voor mij. (En na 5 jaar aanzagen ze mijn huwelijk blijkbaar niet langer als een schijnhuwelijk en kreeg ik de toestemming de paperassen in orde te brengen, ik heb daarvoor véél liggen rondmailen en bellen ..)


Mijn schoonouders moesten toen het zover was, dus enkel nog een document daarvoor ondertekenen (terwijl ik ondertussen een job zou zoeken terwijl ik in de USA verbleef). Ik heb dat document opgestuurd en als dit getekend werd, kreeg ik ASAP een "green card". Tot mijn grote verbazing weigerden mijn schoonouders dit (terwijl ze zeiden dat ze dit als het zover was zouden tekenen, maar ze veranderden plots van gedacht). Anderzijds bleef mijn schoonmoeder continue zagen dat ik mijn belofte niet hield. :sarcastic:

Ik heb dan nog pogingen ondernomen via de werkgever maar ook dit is niet gelukt (Ik had in die tijd nog te weinig ervaring, nu zou dit wel lukken maar ja dat is te laat, we hebben hier nu een woning gekocht). Ook heb ik nog geprobeerd aangeworven te worden door een Amerikaanse werkgever, maar ook dat is nooit gelukt.

Ondertussen is mijn schoonmoeder dus ook overleden dus uiteindelijk zijn we in België gebleven.
Nooit iets gehoord over schijnhuwelijk, ook al was ik daar wel wat bang voor. Nuja, het was die periode druk bij DVZ dus hebben ze ons nauwgezet opgesteld dossier eigenlijk wel opengedaan, geen idee.

Ik bedoel gewoon dat wij nu wel hier wonen omdat ik hier een appartement had en een vaste job, maar dat je in dat soort relaties ook gewoon wat "open minded" moet zijn. Wij denken, vaak ten onrechte, dat in België wonen het summum is van het bestaan. Ik wil zeker benadrukken dat het leven hier goed is en een pak makkelijker dan in vele delen van de wereld, maar er zijn nog zo'n plaatsen. Ook in landen die bij ons een slechte naam hebben leef je als (hogere) middenklasse vaak heel goed.
 
Hmm speeddaten in de toekomst is misschien wel een idee. Al verga ik dan waarschijnlijk van de stress. Maar dat valt dan eerder te bespreken in het date topic.
Moh moh moh. Als ik het kan kunde gij dat ook éh! Ik heb het 2x gedaan, telkens ook met die befaamde (ex9liver) maat, in Gent.

De eerste keer was in een café, met heel wat volk van verschillende leeftijden, een soort van freestyle speeddating zal ik het maar noemen. De mannen kregen een sleuteltje, en de vrouwen een slotje (of was het omgekeerd, 'k weet het niet meer) afin, het was wel tof, wat gezopen en bijgepraat met de maat. Maar verder eigenlijk helemaal geen vrouwen aangesproken wegens het feit dat ik 1 erg verlegen was/ben op zulke evenementen, 2 m'n type(s) er niet echt rondliepen of al in gesprek waren met een of andere casanova.

De 2de keer was 'wat serieuzer' en met blijkbaar dus echt aan tafel zitten, met een 10-tal vrouwen en een 10-tal mannen ('hoogopgeleiden'), er waren zelfs 2 vrouwen meer, en telkens roteren om je binnen 2-3min voor te stellen aan de andere persoon. Er zaten toch wel 4 vrouwen tussen die na kennismaking wel m'n type waren, maar achteraf 0 matches.

Dus ja, dat was voor mij dan ook de laatste keer, want dan kon ik evengoed m'n geld uitgeven aan Tinder Plus of Gold en veel meer slaagkans hebben. Wat uiteindelijk ook zo is, tenzij je echt net het geluk hebt van een match te hebben op een speeddating en in een langdurige relatie terecht komt.

Maar als je dat liever doet dan te Tinderen, dan is speeddaten zeker een leuk alternatief, maar dan moet je niet teleurgesteld zijn dat je na 2-3-4-5-6 keer nog altijd geen match(es) hebt.

Ondertussen is mijn schoonmoeder dus ook overleden dus uiteindelijk zijn we in België gebleven.
Amai, wat een verhaal, en een tang van een schoonmoeder dus. Wel tof dat je alle opties op tafel hebt gelegd. Dus jullie waren toen getrouwd en nog was er verdenking van schijnhuwelijk en kreeg je geen green card? Of was je toen nooit gehuwd en enkel samenwonend, met de bedoeling te wonen in dezelfde woning van je schoonmoeder, met verwachting van het ontvangen van een green card?

@kinxton Ik vind het wel bijzonder creepy dat gij profiles, al dan niet mentaal, bijhoudt van de vrouwen op het forum :wtf:.
Ik hou helemaal niks bij makker, ik heb (soms) een goed (selectief) geheugen, niet meer of minder dan gij. 😂

Om dan iets serieuzers te zeggen: @Jonas89 @xAnyana, ja Kinxton slaat (uiteraard) een hoop onzin uit zijn botten. Maar ergens zit er wel een boodschap in van "zelfvertrouwen hebben en fun hebben". (toegegeven: ge moet heel erg goed zoeken :unsure:)
En eigenlijk volg ik hem daar wel in (ik voel me vies nu). Jullie posts hier komen nogal "veslagen" en "lusteloos" over. Misschien voelt ge u echt zo, en dan moet ge daar actie op nemen. Misschien is het per ongeluk, en dan is het goed daar bewust van te zijn?

Nu begrijp me ook niet verkeerd ... als het allemaal lang aansleept, geen reactie komt, geen likes krijgen ... ik snap het wel hoor. Dat IS gewoon demotiverend.
Maar de beste raad is en blijft het grote cliché "Er effectief naarstig naar zoeken werkt toch niet. Zoek gewoon iets dat ge zelf graag wilt doen. Op zijn allerminst hebt ge daar dan al plezier meer".

(waarschijnlijk ben ik open deuren aan het intrappen en hebben anderen die jullie beter kennen dit al gezegd)

Onzin, hoezo? Wat is voor jou dan onzin bv?

Ja, ik begrijp mensen niet die hun eigen geluk saboteren, en dan komen zagen of hun verhaal vertellen op een forum dat ze geen matches hebben op Tinder of zelfs op speeddates en op groepsreizen. Iedereen doet uiteraard wat 'm wil met z'n leven, maar 'k vind dat het leven zoveel meer te bieden heeft en leuker kan zijn (in een relatie) als je het zelf in handen neemt en niet wacht tot God de allemachtige Heer denkt dat het tijd is en je aan een lief helpt dankzij zijn enorme superpowers.

Dan kan je evengoed in een sekte stappen en bv. mormoon worden en je laten aantrouwen met de eerste beste 16-jarige en 8ste mormoonse dochter van je nieuwste mormoonse beste vriend.

Wat mij betreft had ik zeer weinig matches in België, gelijk waar ik m'n locatie instelde, maar dan wel (enorm) veel meer in het buitenland (en ik spreek nu niet over Afrikaanse of Aziatische landen ofzo). Maar kwam ik op 9lives ooit janken? Mijn gejank toverde ik om in motivatie. En ja, het aantal ONS en al dan niet korte relaties die ik heb gehad kan ik niet meer met m'n handen en voeten tellen. Ben ik daar blij om? Zeker niet. Ik had veel liever 'de ware' ontmoet en er een lange relatie mee gehad of er voor de rest van m'n leven bij gebleven.
Heb ik veel ervaring opgedaan op bepaalde vlakken? Zeker wel! Heb ik me geamuseerd en die andere persoon ook? Vast en zeker ook! Moet je dan een casanova zijn? Absoluut niet, want dat ben ik helemaal niet.

Ook in landen die bij ons een slechte naam hebben leef je als (hogere) middenklasse vaak heel goed.
Als je vaak reist zie je dit inderdaad ook, of hoor je verhalen van mensen over de hele wereld die in een bepaald land landen, en er heel goed en comfortabel kunnen leven met alle luxe die je u kan inbeelden. Ik kijk dan niet alleen naar m'n vader, maar ook naar heel wat expats in bv. Madagascar en in Wit-Rusland en Oekraïne.

In Wit-Rusland kan je bv. appartementen kopen in iets oudere wijken van Minsk, van 10K... Koop je er 2 of 3 naast mekaar, dan kost het maar 30K + nog eens hetzelfde bedrag voor een totale renovatie, en heb je bij manier van spreken een zalige grote woonplaats en kan je met een Westers loon perfect luxueus leven in zo'n land. Mocht ik het kunnen, zou ik het direct gedaan hebben, maar ik zit wat vast in België.
 
Als ik echt advies nodig heb als ik begin te daten dan heb ik genoeg andere mensen die ik hierover kan aanspreken. Ik zal wel naar hun luisteren, zij kennen mijn situatie dan ook gedetailleerder :thumb:
 
@kinxton Ik heb eens een tijdje in Oekraïne gereist en met alle respect, waarom zou je daar ooit willen wonen? Het is er belachelijk goedkoop, de lonen zijn er ook belachelijk laag. In de hoofdstraten in Kiev zijn er meterslange gaten. Infrastructuur is nul de botten. Corruptie is alomtegenwoordig. Het is u misschien ook ontgaan maar mensen verlaten Oekraïne voor Polen of andere Europese landen voor een beter leven aangezien het niet zo evident is een deftige toekomst te bouwen ginder. Daarnaast is het toch wel niet evident om contact met locals te leggen aangezien zelfs jongere mensen in Kiev veel moeite hebben met Engels. Bovendien is het ook een land dat in oorlog is sinds 2014. En van wat ik me herinner bij het uitgaan kwam ik inderdaad veel oudere creeps tegen opzoek naar een Oekraïnse scharrel en was dat ook de enige reden dat ze in dat land waren.

Ook al ooit eens gedacht aan het feit dat Oekraïnse vrouwen zich aanklampen aan toeristen voor geld en niet voor uw schone ogen?
 
Laatst bewerkt:
Bij speeddating voor singles <40j altijd vrouwen te kort.
Bij singles >40j altijd mannen te kort 😂
Boven de 40 is er meestal wat meer kapitaal en hebben er veel door dat ze toch gewoon relatief makkelijk wegkomen in die categorie zonder al te veel verplichtingen. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan