Heb jij een lief?

Heb jij een lief?

  • Ja, iemand van het andere geslacht

    Stemmen: 268 66,2%
  • Ja, iemand van hetzelfde geslacht

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, bewuste keuze

    Stemmen: 18 4,4%
  • Nee, maar wel op zoek

    Stemmen: 46 11,4%
  • Nee, maar wel verliefd

    Stemmen: 1 0,2%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

    Stemmen: 29 7,2%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

    Stemmen: 17 4,2%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

    Stemmen: 8 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Amai, wat een verhaal, en een tang van een schoonmoeder dus. Wel tof dat je alle opties op tafel hebt gelegd. Dus jullie waren toen getrouwd en nog was er verdenking van schijnhuwelijk en kreeg je geen green card? Of was je toen nooit gehuwd en enkel samenwonend, met de bedoeling te wonen in dezelfde woning van je schoonmoeder, met verwachting van het ontvangen van een green card?
We zijn gehuwd in de USA en zijn dan meteen verhuisd naar België. Omdat wij de keuze gemaakt hadden in België te gaan wonen mochten we niet meteen terug naar de USA gaan. We moesten dan enkele jaren wachten.

Je kan dan een verblijfsvergunning rijgen op basis van sponsorship van familie (in dit geval mijn schoonouders). Maar natuurlijk als ze dat aanvaard hadden en ik had schulden gemaakt in de USA dan waren mijn schoonouders daarvoor dus verantwoordelijk en moesten zij die schulden dan aflossen hé. En die verantwoordelijkheid wilden ze niet.
 
Mijn huidige vriendin op Twoo leren kennen.

In 2018 stuurde ik haar een berichtje (geen match), maar er kwam geen antwoord :headshake:

Na zoveel maanden dacht ik, kzal nog is een berichtje sturen, ge weet nooit ...
Dan kreeg ik wel een berichtje terug :woohoo:Dan nog via Twoo zitten chatten voor een vrij lange termijn (2-3 maand) ongeveer.
En dan haar zover gekregen om toch is af te spreken en vanaf dan verliep de communicatie via Facebook.

Eerste date was op 15/02, een vrijdagavond en we zijn dan samen naar de cinema gegaan.
Direct ne klik, alles voelde goed, die zondag nog een 2e keer afgesproken voor te gaan wandelen in een bos.
Goed gesprek gehad tussen het wandelen door, de zon scheen, niet te warm en niet te koud.

Nu 2jaar samen en we gaan samen wonen eind deze maand! :clap:


Voor haar heb ik ook eerst lang Twoo geprobeerd en dan Tinder.
Op regelmatige basis wel ne match, maar er is nooit iets serieus uitgekomen.
Veel op tinder dat ook niet reageerde of stopte met antwoorden

Degene dat in mij interesse hadden, daar had ik langs mijn kant geen klik mee en omgekeerd.
Mijn foto's waren ook nooit speciaal daarvoor genomen of gespeeld met de helderheid/contrast enz.
Denk dat het daar vooral 'geluk' is dat je moet hebben.
Vrouwen worden (op twoo) vooral overspoeld met berichten van mannen (85% daarvan seksistisch getint, alst niet meer is).

Blijven proberen en de moed zeker niet opgeven zou'k zeggen!
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad geen onknappe vrouw! Zou er ook wel mee op date gaan!

Soms wel natuurlijk, het blijft een vleeskeuring 'tool' zonder meer, en als je goed begrijpt hoe je die tool kan gebruiken om je op die keuring te presenteren, kan je enkel maar scoren OF falen.

Als je als een marginale zak in je onderbroek en/of met marcelleke op je tinderfoto's staat te blinken, dan zal het natuurlijk lang duren.
Je moet natuurlijk geen fotograaf gaan inschakelen (hoewel ik weet van sommige vrouwen dat ze dit doen), een vriend(in)/zus/broer/mama/papa kan voldoende zijn om enkele goede kiekjes te maken in de natuur of in een stad.

In mijn geval was dat m'n grootste probleem, ik was altijd te lui om deftige foto's te maken, en mijn foto's waren meestal redelijk oud... En als ik er toevallig eens eentje had die op wat meer trok, dan gebruikte ik die meteen. Ik had nooit echt de behoefte aan dat getinder, en swipen, ook al was dat laatste soms een verslaving als ik op de wc zat, om die 'tijd' toch maar wat te 'benutten' :rofl:. Ook een goeie profieltekst is een MUST, en dan vooral ene die doet lachen, direct WIN WIN.

Maar als je dan nog altijd in een land woont met meer mannen als vrouwen, ben je redelijk kansloos, ik kan me na al mijn reizen nog moeilijk inbeelden te wachten op een heilige maagd die plots van achter de kerk tevoorschijn komt, of een gescheiden vrouw met of zonder kinderen, of de eerstvolgende vrouw die uit een (zoveelste) relatie komt en je op Tinder aanspreekt, terwijl er net wel beschikbare vrouwen zijn die elders (sneller) te vinden zijn!

Om nu Jonas89 als voorbeeld te nemen, en neem het niet persoonlijk op Jonas, het is niet bedoeld om je pijn te doen, maar als je hier nu nog steeds in dit forum topic actief bent en dus wellicht nog steeds single bent (wijzen je recente posts toch uit...? Correct me if I'm wrong), dan bewijst dit nogmaals dat het nutteloos is hier in BE verder te Tinderen. Echt waar. Neem het van me aan, als man.
Als de lieve Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana, enz. je nog niet hebben kunnen helpen aan een lief, en je ego nog altijd zo groot is dat je een ocharme buitenlandse vrouw niet aan zou kunnen omdat je enkel maar overtuigd bent dat het marginale Jambers en exotische liefde video's -type vrouwen en situaties zijn die je hebt gezien op Youtube... Of ze minderwaardig zijn dan Belgische.

Dan loop je echt enorm veel kansen mis hoor.


Disclaimer : Zonder Guazala, Mulan, glashelder, xAnyana & co in twijfel te willen trekken.

Mister Kinxton, nu voel ik me toch genoodzaakt om even te interveniëren hoor. Volgens het - oppervlakkige - beeld dat ik nu van Jonas heb, heeft hij een gebrek aan zelfvertrouwen en dan is daten in het Oostblok het laatste wat hij moet doen... Tenminste als hij niet nog iets van zijn zelfwaarde wil overhouden. Als je er als man geen zelfvertrouwen hebt/uitstraalt, zal je er van een regelrechte koude douche terugkomen....Dan mag je nog stinkend rijk zijn, bradpittlooks hebben of de liefste jongen zijn, je word er gewoonweg levend opgegeten. Tenzij je een golddigger "aan de haak" wilt slaan natuurlijk, maar daar ga ik niet van uit :)

Zoals Kinxton al een paar keer vermeld heeft, zijn hun waarden sterk verschillend van de Westerse. Daar geldt de regel: "een man blijft een man en een vrouw een vrouw, punt". Feminisme is er quasi onbestaande. Een man betaalt de rekening (en ja, dat geldt ook voor de non-golddiggers), is attent (oldscool bloemen wordt er enorm geapprecieerd in tegenstelling tot hier),
is geen ja-knikker, staat zijn mannetje (Oost-Europese vrouwen zijn vaak heel direct en kunnen soms wat brutaal overkomen) en straalt liefst mannelijkheid uit qua postuur (groot (ong 60-70 percent van de vrouwen is er 1.75), baarden, sportieve bouw,enez... wordt er nog meer geapprecieerd). Maar de basis blijft sowieso zelfvertrouwen. Straal je dit uit, dan heb je eigenlijk al half gewonnen.

En dan is er nog de mythe dat je als Westerse man elke Oostblokvrouw kan krijgen wat looks betreft. Zijn looks daar minder belangrijk voor vrouwen? Ja, maar dat komt voor een groot deel omdat de doorsnee Oost-Europese man grofweg "onaantrekkelijk" tot "lelijk" is, zeker in vergelijk met de gemiddelde Westerse man én Oost-Europese vrouw, die sowieso over het algemeen knapper is dan een gemiddelde Westerse vrouw (wat voor een groot deel te verklaren is door hun lengte, elegantie en het lage voorkomen van obesitas). Het plaatselijke contrast tussen mannen en vrouwen op fysiek vlak is enorm, waardoor je je bijna afvraagt of mannen en vrouwen wel uit dezelfde genenpool komen. :)
Het grote verschil met het Westen zit hem in het feit dat de doorsnee Oost-Europese vrouw als een "8" zou gelden in een land als België bijvoorbeeld. Breng een doorsnee Westerse vrouw in een stad als Kiev of Minsk en zij zal er een enorme deuk in haar ego ervaren.
Date je hier dames met een "score" van 6-7, dan zal je daar bvb gemakkelijk een 8 kunnen scoren (mits de andere persoonlijkheidsaspecten aanwezig zijn). Maar hoop je even van een 5 naar een 9 te hoppen? Vergeet het maar, of je zit met een golddigger opgescheept ;)

Misschien nog 1 woordje ivm de hardnekkige mythe die toch wel toepasselijk is voor landen als Oekraïne. We kennen ongetwijfeld allemaal wel clichés als "Russische vrouwen willen enkel je geld" of we hebben wel eens zo'n passage gezien uit Exotische liefde waar de wanhoop bijna letterlijk van het scherm druipt. Deze situaties doen zich inderdaad voor, maar zijn in tegenstelling tot wat de zwart-wit denkende Westerling denkt in de minderheid. Je moet er van uit gaan dat 10 à 20% van de vrouwen in een stad als Odessa (het mekka op gebied van scamming) een golddigger of scammer is. De kunst is deze eruit te vissen, wat niet zo moeilijk als je wat gezond verstand hebt. Het komt neer op inzicht en vooral realistische verwachtingen hebben.

Nu heb ik het allemaal wat simplistisch voorgesteld, maar dan komt het in grote lijnen op neer. Zou ik daten in landen als Oekraïne of Wit-Rusland aanraden? Absoluut! Maar maar zorg ervoor dat je tenminste al enige relaties achter de rug hebt gehad in eigen land en verbreed dan eens je horizon. Maar puur omwille van hopeloosheid naar het Oostblok verkassen, absoluut niet. Zorg eerst dat je lekker in je vel zit en dan zal je er een fantastische ervaring aan overhouden.
 
Mister Kinxton, nu voel ik me toch genoodzaakt om even te interveniëren hoor. Volgens het - oppervlakkige - beeld dat ik nu van Jonas heb, heeft hij een gebrek aan zelfvertrouwen en dan is daten in het Oostblok het laatste wat hij moet doen... Tenminste als hij niet nog iets van zijn zelfwaarde wil overhouden. Als je er als man geen zelfvertrouwen hebt/uitstraalt, zal je er van een regelrechte koude douche terugkomen....Dan mag je nog stinkend rijk zijn, bradpittlooks hebben of de liefste jongen zijn, je word er gewoonweg levend opgegeten. Tenzij je een golddigger "aan de haak" wilt slaan natuurlijk, maar daar ga ik niet van uit :)

Zoals Kinxton al een paar keer vermeld heeft, zijn hun waarden sterk verschillend van de Westerse. Daar geldt de regel: "een man blijft een man en een vrouw een vrouw, punt". Feminisme is er quasi onbestaande. Een man betaalt de rekening (en ja, dat geldt ook voor de non-golddiggers), is attent (oldscool bloemen wordt er enorm geapprecieerd in tegenstelling tot hier),
is geen ja-knikker, staat zijn mannetje (Oost-Europese vrouwen zijn vaak heel direct en kunnen soms wat brutaal overkomen) en straalt liefst mannelijkheid uit qua postuur (groot (ong 60-70 percent van de vrouwen is er 1.75), baarden, sportieve bouw,enez... wordt er nog meer geapprecieerd). Maar de basis blijft sowieso zelfvertrouwen. Straal je dit uit, dan heb je eigenlijk al half gewonnen.

En dan is er nog de mythe dat je als Westerse man elke Oostblokvrouw kan krijgen wat looks betreft. Zijn looks daar minder belangrijk voor vrouwen? Ja, maar dat komt voor een groot deel omdat de doorsnee Oost-Europese man grofweg "onaantrekkelijk" tot "lelijk" is, zeker in vergelijk met de gemiddelde Westerse man én Oost-Europese vrouw, die sowieso over het algemeen knapper is dan een gemiddelde Westerse vrouw (wat voor een groot deel te verklaren is door hun lengte, elegantie en het lage voorkomen van obesitas). Het plaatselijke contrast tussen mannen en vrouwen op fysiek vlak is enorm, waardoor je je bijna afvraagt of mannen en vrouwen wel uit dezelfde genenpool komen. :)
Het grote verschil met het Westen zit hem in het feit dat de doorsnee Oost-Europese vrouw als een "8" zou gelden in een land als België bijvoorbeeld. Breng een doorsnee Westerse vrouw in een stad als Kiev of Minsk en zij zal er een enorme deuk in haar ego ervaren.
Date je hier dames met een "score" van 6-7, dan zal je daar bvb gemakkelijk een 8 kunnen scoren (mits de andere persoonlijkheidsaspecten aanwezig zijn). Maar hoop je even van een 5 naar een 9 te hoppen? Vergeet het maar, of je zit met een golddigger opgescheept ;)

Misschien nog 1 woordje ivm de hardnekkige mythe die toch wel toepasselijk is voor landen als Oekraïne. We kennen ongetwijfeld allemaal wel clichés als "Russische vrouwen willen enkel je geld" of we hebben wel eens zo'n passage gezien uit Exotische liefde waar de wanhoop bijna letterlijk van het scherm druipt. Deze situaties doen zich inderdaad voor, maar zijn in tegenstelling tot wat de zwart-wit denkende Westerling denkt in de minderheid. Je moet er van uit gaan dat 10 à 20% van de vrouwen in een stad als Odessa (het mekka op gebied van scamming) een golddigger of scammer is. De kunst is deze eruit te vissen, wat niet zo moeilijk als je wat gezond verstand hebt. Het komt neer op inzicht en vooral realistische verwachtingen hebben.

Nu heb ik het allemaal wat simplistisch voorgesteld, maar dan komt het in grote lijnen op neer. Zou ik daten in landen als Oekraïne of Wit-Rusland aanraden? Absoluut! Maar maar zorg ervoor dat je tenminste al enige relaties achter de rug hebt gehad in eigen land en verbreed dan eens je horizon. Maar puur omwille van hopeloosheid naar het Oostblok verkassen, absoluut niet. Zorg eerst dat je lekker in je vel zit en dan zal je er een fantastische ervaring aan overhouden.
Niet voor het een of ander maar dit relaas vol scores en complete stereotypen, met de beschrijving alsof daten in het Oostblok een soort hobbyactiviteit is met een instapdrempel, doet mij even hard de wenkbrauwen fronsen als Kinxton zijn hersenspinsels.
 
Niet voor het een of ander maar dit relaas vol scores en complete stereotypen, met de beschrijving alsof daten in het Oostblok een soort hobbyactiviteit is met een instapdrempel, doet mij even hard de wenkbrauwen fronsen als Kinxton zijn hersenspinsels.
Ervaring is de beste leerschool ;) Ik zeg toch duidelijk dat ik het simplificeer... Scores zijn relatief, maar geven wat een idee. Bedenk dat stereotiepen niet zomaar ontstaan he, maar gewoon niet altijd in elk geval kloppen omdat niet iedereen aan dat dit stereotiep beantwoordt, maar wel een meerderheid.
 
Laatst bewerkt:
@kinxton Ik heb eens een tijdje in Oekraïne gereist en met alle respect, waarom zou je daar ooit willen wonen? Het is er belachelijk goedkoop, de lonen zijn er ook belachelijk laag. In de hoofdstraten in Kiev zijn er meterslange gaten. Infrastructuur is nul de botten. Corruptie is alomtegenwoordig. Het is u misschien ook ontgaan maar mensen verlaten Oekraïne voor Polen of andere Europese landen voor een beter leven aangezien het niet zo evident is een deftige toekomst te bouwen ginder. Daarnaast is het toch wel niet evident om contact met locals te leggen aangezien zelfs jongere mensen in Kiev veel moeite hebben met Engels. Bovendien is het ook een land dat in oorlog is sinds 2014. En van wat ik me herinner bij het uitgaan kwam ik inderdaad veel oudere creeps tegen opzoek naar een Oekraïnse scharrel en was dat ook de enige reden dat ze in dat land waren.

Ook al ooit eens gedacht aan het feit dat Oekraïnse vrouwen zich aanklampen aan toeristen voor geld en niet voor uw schone ogen?
Ja, deze zullen er ongetwijfeld zijn, maar er zijn er genoeg (en dan spreek ik uit ervaring) die niet staan te springen om hun land te verlaten hoor. Zo zwart wit is het helemaal niet. Met wat gezond verstand heb je al vrij snel door wat hun motieven voor hun interesse in jou zijn...
 
@kinxton Ik heb eens een tijdje in Oekraïne gereist en met alle respect, waarom zou je daar ooit willen wonen? Het is er belachelijk goedkoop, de lonen zijn er ook belachelijk laag. In de hoofdstraten in Kiev zijn er meterslange gaten. Infrastructuur is nul de botten. Corruptie is alomtegenwoordig. Het is u misschien ook ontgaan maar mensen verlaten Oekraïne voor Polen of andere Europese landen voor een beter leven aangezien het niet zo evident is een deftige toekomst te bouwen ginder. Daarnaast is het toch wel niet evident om contact met locals te leggen aangezien zelfs jongere mensen in Kiev veel moeite hebben met Engels. Bovendien is het ook een land dat in oorlog is sinds 2014. En van wat ik me herinner bij het uitgaan kwam ik inderdaad veel oudere creeps tegen opzoek naar een Oekraïnse scharrel en was dat ook de enige reden dat ze in dat land waren.

Ook al ooit eens gedacht aan het feit dat Oekraïnse vrouwen zich aanklampen aan toeristen voor geld en niet voor uw schone ogen?
Ivm de slechte infrastructuur die je aanhaalt. Ik vind zowel Minsk als Kiev op vlak van properheid en uitstraling veel aantrekkelijker dan Brussel (een welvarend land als Belgie niet waardig, behalve dan de grote toeristische trekpleisters) als je het mij vraagt. Maar in de buitenwijken en het platteland is het uiteraard een ander verhaal. Al eens op gelet hoe de voetpaden er in een gemiddelde Vlaamse gemeente er aan toe zijn? Onze infrastructuur is hopeloos verhouderd tov landen als Nederland en Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Die Thaise vrouwkes van in de 20 pappen ook aan met gepensioneerde Belgen voor hun schoon ogen :rofl:
Klopt. Maar een groot verschil tussen een oude, perverte zak die "aanpapt" met een buitenlandse dame als een normale, jonge gast van hier me dunkt. Die oudere mannen zijn er zich volgens mij wel van bewust dat ze enkel als sugar daddy fungeren in ruil voor het jonge lichaam, uitzonderingen à la Johny van Exotische liefde buiten beschouwing gelaten.
 
Als ik echt advies nodig heb als ik begin te daten dan heb ik genoeg andere mensen die ik hierover kan aanspreken. Ik zal wel naar hun luisteren, zij kennen mijn situatie dan ook gedetailleerder :thumb:
Dat moet iedereen inderdaad maar voor zichzelf uitmaken. Maar opnieuw, misschien weten die 'andere mensen' ook van niet beter, en blijf je zo rond de kerk dwarrelen tot je toevallig iemand die ook rond de kerk dwarrelt ontmoet. Als dat hetgene is wat je wil, dan is dat maar zo. Minacht ik je daarom of denk ik dan dat je een geëmancipeerde bitch bent? Neen, verre van!

Alsof je wel het advies van anderen op dit forum volgt... Ik verplicht hier niemand enig advies te volgen éh, maar jullie doen wel alsof ik dit eis en alles wat ik zeg verkeerd is. Maar again, kijk eens waar je zelf staat op relationeel vlak.

@kinxton Ik heb eens een tijdje in Oekraïne gereist en met alle respect, waarom zou je daar ooit willen wonen? Het is er belachelijk goedkoop, de lonen zijn er ook belachelijk laag. In de hoofdstraten in Kiev zijn er meterslange gaten. Infrastructuur is nul de botten. Corruptie is alomtegenwoordig. Het is u misschien ook ontgaan maar mensen verlaten Oekraïne voor Polen of andere Europese landen voor een beter leven aangezien het niet zo evident is een deftige toekomst te bouwen ginder. Daarnaast is het toch wel niet evident om contact met locals te leggen aangezien zelfs jongere mensen in Kiev veel moeite hebben met Engels. Bovendien is het ook een land dat in oorlog is sinds 2014. En van wat ik me herinner bij het uitgaan kwam ik inderdaad veel oudere creeps tegen opzoek naar een Oekraïnse scharrel en was dat ook de enige reden dat ze in dat land waren.

Ook al ooit eens gedacht aan het feit dat Oekraïnse vrouwen zich aanklampen aan toeristen voor geld en niet voor uw schone ogen?
Ik heb het dan vooral over de hoofdstad Kyiv, op het platteland of zelfs 40km buiten Kyiv zou ik inderdaad niet echt willen wonen, want veel valt er niet te beleven. Maar misschien heb je jou niet echt veel gemengd met de lokale bevolking, en dus het 'echte' Kyiv niet gezien met mensen die er ook wonen?
Ben je al eens door onze eigen hoofdstad gereden, of enige grootstad in Wallonië? Er zijn er wellicht meer gaten in het wegdek dan in geheel Oekraïne waar de thermometer iedere winter ver onder het nulpunt zakt...
Dat 'veel' Oekraïners hun land verlaten, is omdat er inderdaad oorlog is en de economie slabakt en er corruptie is die stap voor stap aangepakt wordt. Maar al bij al, de tijd die ik er gespendeerd en gewerkt heb op afstand, was best wel leuk. Het is een jonge bruisende stad! Vele mensen spreken er inderdaad nog geen Engels, maar daar komt meer en meer verandering in... Toen ik er was heb ik 1 date gehad met iemand die quasi geen Engels kon...

Als Engels sprekende expat kan je daar in bepaalde sectoren makkelijk hetzelfde loon of zelfs hoger krijgen als in West-Europa, alles hangt af van je kwalificaties. Als tuinman naar ginder gaan om maar 200 EUR per maand te verdienen zou oerdom zijn. Maar dat is een ander onderwerp.

Boven de 40 is er meestal wat meer kapitaal en hebben er veel door dat ze toch gewoon relatief makkelijk wegkomen in die categorie zonder al te veel verplichtingen. :ROFLMAO:
Dat zal iedere persoon van die leeftijdscategorie voor zichzelf wel uitmaken zeker? Alsof het allemaal criminelen, zieligaards of pedo's zijn... Kijk in de spiegel zou ik zeggen. Een beetje empathie bij de koffie ook misschien?

Je kan dan een verblijfsvergunning rijgen op basis van sponsorship van familie (in dit geval mijn schoonouders). Maar natuurlijk als ze dat aanvaard hadden en ik had schulden gemaakt in de USA dan waren mijn schoonouders daarvoor dus verantwoordelijk en moesten zij die schulden dan aflossen hé. En die verantwoordelijkheid wilden ze niet.
Ja in dat geval is dit inderdaad wat gevaarlijk, ook al vertrouwen ze je blindelings, zou ik ook nooit zo'n risico nemen met m'n eigen lief, of zouden mijn ouders haar ook nooit 'sponsoren' (garant) stellen. Het is toch een enorme verantwoordelijkheid in geval er iets zou gebeuren, hoewel de kansen klein zijn.

Niet voor het een of ander maar dit relaas vol scores en complete stereotypen, met de beschrijving alsof daten in het Oostblok een soort hobbyactiviteit is met een instapdrempel, doet mij even hard de wenkbrauwen fronsen als Kinxton zijn hersenspinsels.
Wel ja, de mensheid is inderdaad wat vreemd, vooral als je verder kijkt dan de kerktoren en eens op 'echt' avontuur gaat en je grenzen verlegt.

De volgende jaren staan Rusland, Litouwen, Letland, Estland, Kazachstan, en eventueel enkele andere 'stan' landen, op de planning (sorry StanTem). Maar dan zal m'n vriendin wellicht mee zijn, samen met Damocless5. Sowieso geen dating meer voor mij!
 
Inzake die landen waar het over gaat, heeft de markantste ervaring - die ik opgedaan als toerist - plaatsgevonden in Litouwen. :unsure:

Daar ben ik op café aan de praat geraakt met een 45-50-jarige kerel die claimde in de jaren '90 in de VS te wonen en een drugrunner te zijn voor topartiesten, waarbij hij met P!nk getourd zou hebben. Hij had ook enkele jaren in de bak gezeten, en nog ergens een vrouw, maar die was em beu.
Hij heeft mij nog geholpen een bierglas te stelen dat ik wou kopen als souvenir (wat niet mocht van de eigenares van die tent).

Ahja, ik had bijna mijzelf geëlektrocuteerd in Litouwen. Maar dat was mss vooral ongelukkig en niet markant.
 
Haha de kinxton vermeldt mij ook. En ik heb Jonas niet helpen daten. Maar dat ge hem meteen een buitenlandse vrouw aansmeert ... nog geen haar veranderd gij! :rofl:Toch vreemd dat er wel een hoop mannen in België zijn die hier wel aan een vriendin geraken vind je niet? Waarom lukt dit niet voor jou kinxxie je bent toch een man vol zelfvertrouwen?? Of nee het is omdat je vrouwen in België niet goed genoeg vindt, right?? :confused:

Nu ge ge toch bezig zijt, nog tips voor mij? Vrouw van 27 jaar en nog steeds single. Ah wacht ge zult vast zeggen dat er iets scheelt aan mij! Nevermind!:clap:
Heel simpel: hij is gewoon iemand die - net zoals mezelf - het er niet voor over heeft om elke avond op café of in de disco rond te hangen in de hoop dat er misschien iemand opduikt. Hij is bovendien, net zoals mezelf, vrij recht voor de raap/direct, een eigenschap die vaak slecht samengaat met de (vooral West-)Vlaamse mentaliteit. Deze no nonsense mentaliteit is echter wel veel prominenter aanwezig in landen als Nederland, maar ook inde de Oost-Europese cultuur zie je dit terug. You love it or you hate it.
En cru gezegd: veel vrouwen stellen hier nogal hoge eisen in verhouding tot wat ze zelf te bieden hebben. Tel daarbij op dat eens je in de 30 bent je vaak gescheiden vrouwen tegenkomt met heel wat mentale bagage. En dat is iets waar niet elke man voor staat te springen. Vergeet bovendien ook niet dat België geografisch gezien erg klein is he. Waarom zou je dan het buitenland niet eens verkennen?
 
Laatst bewerkt:
Als vrouw boven de 30 kan ik dat wel beamen. In tegenstelling tot single vrouwen van die leeftijd, die damaged goods, labiel, vaak gewoon lelijk en dan ook nog eens extreem kieskeurig zijn, zijn de Belgische single mannen boven de 30 allemaal vlotte, sympathieke, knappe mannen met een goed uitgebouwde carrière, een rijk cultureel, sportief en mentaal leven.
Lastig voor die mannen om dan hun gading te moeten vinden in crazy- en uglytown.

Ik heb wel geluk gehad om na mijn 30 nog een man te kunnen vinden die zich heeft willen settelen voor wat voorhanden was. Maar het is belangrijk te beseffen dat we niet kunnen verwachten van de Vlaamse man dat die uren tinderen of avonden lawaaierige discotheken zou willen trotseren om te eindigen met iets ver beneden z'n stand en waardigheid.
 
De enige reden dat kinxton succes heeft in het buitenland is omdat ze al zijn zever dat hij verkoopt toch niet snappen. Ik denk dat er hier velen jaloers zijn op die vrouwen.

In het begin was het nog grappig, maar beperk je zever tot 1 post dan blijft het grappig. Na 10 keer de alfa bear uit te hangen blijft de plaat hangen. En het feit dat je hier al vrouwen stalkt zegt eigenlijk ook al genoeg over het feit dat je in België totaal geen aantrek hebt van vrouwen en als je in het echt zo bent als hier dan kunnen we al raden waarom.

De beste tip dat ik kan geven aan iedereen hier die een lief zoekt: doe het tegenovergestelde van Kinxton en alles komt goed.
 
Dat moet iedereen inderdaad maar voor zichzelf uitmaken. Maar opnieuw, misschien weten die 'andere mensen' ook van niet beter, en blijf je zo rond de kerk dwarrelen tot je toevallig iemand die ook rond de kerk dwarrelt ontmoet. Als dat hetgene is wat je wil, dan is dat maar zo. Minacht ik je daarom of denk ik dan dat je een geëmancipeerde bitch bent? Neen, verre van!
Of misschien weten die 'andere mensen' wél beter. Of dat nu mensen zijn van hier, van mijn vriendengroep of nog elders dat maakt niet uit. Ik ben het een beetje beu hoor uw mening. Wie zegt dat ik rond de kerk dwarrel trouwens? Niemand en zelfs al willen mensen dat, dat is hun keus.

Alsof je wel het advies van anderen op dit forum volgt... Ik verplicht hier niemand enig advies te volgen éh, maar jullie doen wel alsof ik dit eis en alles wat ik zeg verkeerd is. Maar again, kijk eens waar je zelf staat op relationeel vlak.
En oja daar is die "maar" weer, gij hoeft mij niet te zeggen waar ik sta op relationeel vlak. Ge weet bijgod amper iets over men privé of waar ik nu juist allemaal mee bezig ben. Ik ben BEWUST nu niet actief aan het daten (zoals ik al eerder zei) en heb daar men redenen voor ook al zie jij die niet of snap je ze niet. Of ik nu volgende week van straat ben of pas binnen 5 jaar of langer, het is mijn leven niet het jouwe.
Meer advies hoef ik niet ;)
 
Heel simpel: hij is gewoon iemand die - net zoals mezelf - het er niet voor over heeft om elke avond op café of in de disco rond te hangen in de hoop dat er misschien iemand opduikt. Hij is bovendien, net zoals mezelf, vrij recht voor de raap/direct, een eigenschap die vaak slecht samengaat met de (vooral West-)Vlaamse mentaliteit. Deze no nonsense mentaliteit is echter wel veel prominenter aanwezig in landen als Nederland, maar ook inde de Oost-Europese cultuur zie je dit terug. You love it or you hate it.
En cru gezegd: veel vrouwen stellen hier nogal hoge eisen in verhouding tot wat ze zelf te bieden hebben. Tel daarbij op dat eens je in de 30 bent je vaak gescheiden vrouwen tegenkomt met heel wat mentale bagage. En dat is iets waar niet elke man voor staat te springen. Vergeet bovendien ook niet dat België geografisch gezien erg klein is he. Waarom zou je dan het buitenland niet eens verkennen?
Iedereen mag het buitenland verkennen van mij hoor, ik heb daar geen enkel probleem mee als ze dat zelf willen :) Mijn eerste post was allesbehalve super serieus. ;)
 
Hier al 16 jaar samen waarvan 14 gehuwd. Eigenlijk gans m'n middelbaar nooit een lief gehad, zelfs nooit een vrouw getongzoend. Op de unief is het heel snel gegaan. Via ontmoetingssites veel vrouwen leren kennen, via chat, tijdens uitgaan. Op de unief op kot lukte het om toch om zeker 2 a 3 keer per maand m'n zak te ledigen. M'n vrouw is eigenlijk m'n eerste lief!
 
Terug
Bovenaan