Ik durf er bijna 1000€ op zetten dat je die nummer nog hebt.
Toch net eens gechecked, want ondanks ik eens goed kuis heb gehouden in toen nutteloze contacten in m'n gsm paar jaar geleden, kon ze door de mazen van het net geglipt zijn. Maar neen, ze is er effectief niet meer. Bedankt voor de € 1000 alvast. Stuur ik je m'n rekening nr. of betaal je in bitcoins?
Ga samen met de kinxton. Misschien wel voorbereiden op de gevangenissen daar want met westerse stalkers en seks toeristen lachen ze daar niet.
Ge spreekt precies uit ervaring, ginder teveel gestalkt en gesekstoerist ofzo
@straight_six? Geraak je wel nog binnen in die landen?
Mijn ervaringen waren toch anders hoor... Op m'n passpoort heb ik één volle pagina stempels van Oekraïne, en sinds vorige week een volle met Belarus... Go figure.
- was van plan (en nu nog) om een groepsreis mee te doen, om zo nieuwe mensen te leren kennen
- speeddates meegedaan, en mss later nog eens. al moet je daar wel redelijk sterk staan mentaal
Ik zou ook direct liever face to face praten in een cafe, festival, enz... (als ze mij aanspreken)
Al is dat voor mij wel nog een stap, je weet wel; Alleen moet je daar serieus voor opladen, en ik spreek niet iemand snel aan...
Dan maak je zeer weinig kans man, en nog minder in België dan, tenzij je gelooft in sprookjes of film scènes waar 2 verlegen mensen mekaar toevallig ontmoeten en verliefd worden, of waar je (of zij) op café per ongeluk een pintje morst om een gesprek aan te knopen, of je over de langverwachte Heilige Maria valt die uit de Hemel gevallen is en ze even verlegen is als jij. Maar dan moet je ze ook nog echt leuk vinden...
Na het vermageren dankzij sport & dieet, wat je blijkbaar tekstueel gezien dan, GOED hebt volbracht (waar ik dus gefaald heb maar desondanks toch een knap niet-Afrikaans geëmancipeerd niet-uit-op-m'n-geld lief heb), is het tijd om te werken aan je assertiviteit en 'ik-kan-ook-wel-eens-een-asshole-zijn' (je moet daarom geen
niceguy douche worden éh...), en dus ECHT werken aan een vrouw kunnen aanspreken vol zelfvertrouwen, no matter what!
Daarvoor heb je genoeg opties, babbelen met een psycholoog bv., een
assertiviteitscoach, of (nieuwe) vrienden die tot het uiterste gaan en inzien dat je het moeilijk hebt daarmee, en je ECHT helpen.
Dat laatste heb ik volledig alleen gedaan, zonder psycholoog of enige coaches, puur trial-and-error. En ja, naast het vele falen dan uiteindelijk toch m'n eerste relatie gehad van 3 jaar, waarin m'n zelfvertrouwen & assertiviteit nog meer gegroeid is, vooral omdat ik ook meer sociaal contact had.