God of War Ragnarök

Action PS5 PS4 God of War Ragnarök

Disc geluid is toch al sinds PS4 enkel nog ter bevestiging van u geïnstalleerde game nee?
 
Hoeveel zou zo een CE / Jotnar versie kosten? :D
Als ik de prijzen zie van CE’s de laatste tijd, zal dat waarschijnlijk de reden zijn dat ik er uiteindelijk geen haal. Vroeger had ik dat ervoor over, nu denk ik: dat zijn 2 (of in sale meer) games minder.
 
Disc geluid is toch al sinds PS4 enkel nog ter bevestiging van u geïnstalleerde game nee?
ja wellicht, zeker met de PS5 (SSD) logisch dat ze daar alles op rammen.
maar nu met cyberpunk ps4 disc maakt em om de tijd echt hoorbaar disclawaai, was niet het geval met pakweg ps5 disc van Hades.
voor god of war wil ik wel echt die kick-ass soundtrack laten storen door plots een disc geluid.
 
Die wolf ga beetje zoals die serpent zijn zeker. De eye catcher
De wolf zal normaal Fenrir zijn en tijdens Ragnarök zou Fenrir Odin doden (werd voorspeld). We zullen zien welke rol hij in de game speelt.

Fenrir is blijkbaar trouwens de “broer” van Jörmungandr (World Serpent); ze zijn beide kinderen van Loki.
 
De wolf zal normaal Fenrir zijn en tijdens Ragnarök zou Fenrir Odin doden (werd voorspeld). We zullen zien welke rol hij in de game speelt.

Fenrir is blijkbaar trouwens de “broer” van Jörmungandr (World Serpent); ze zijn beide kinderen van Loki.
Iemand kent zijn mythologieën...
 
Ik ga voor de gewone editie, die CE boeien mij niet meer met alle respect zijn vaak prullen die erbij zitten.
 
Ik hoef eigenlijk niets meer te zien. De eerste was fantastisch (de voorgaande GoW’s ook uiteraard), dus Ragnarök zal ook direct in huis komen.
 
Ik hoef eigenlijk niets meer te zien. De eerste was fantastisch (de voorgaande GoW’s ook uiteraard), dus Ragnarök zal ook direct in huis komen.
Klopt, legendarische hack & slash die zich toch heeft heruitgevonden met de laatste game.
Pure hack and slash zonder meer zou moeilijk te verkopen zijn vandaag de dag.
 
Klopt, legendarische hack & slash die zich toch heeft heruitgevonden met de laatste game.
Pure hack and slash zonder meer zou moeilijk te verkopen zijn vandaag de dag.
Zonder enige discussie één van, mss wel de beste (soft)reboot in gaming die wel al gehad hebben. Muchos respect voor Santa Monica.
 
Terug
Bovenaan