RPG PC PS5 XBOX Dragon's Dogma 2

Ik vind het een heel fijn spel!
De wereld is echt mooi en het exploten is zo intuïtief. Soms wou ik wel dat ik een mount had voor als ik terug naar de stad wil gaan of naar een stukje gebied wil trekken waar ik nog niet ben geweest.

Als jullie trouwens willen dat ik je een van jullie paws eens meeneem, mag je hun ID hier neer zetten. ik neem altijd een mage en een 2de melee personage mee als is als Archer speel. Als ik als mystic spearhand speel, neem ik een mage en een ranger mee.

Ik heb wel he probleem dat het mij niet meer lukt om pawn quest te volbrengen ook al dood ik het juiste monster ofzo.
Welke quest bedoel je?
Ik volg de opmerking van die mount wel, moest dat erin zitten, was het een quasi perfect spel. Gisteren tijdens het verkennen kwam ik een draak tegen die tegen een ogre aan het vechten was, met blijkbaar een gans gebied boven, ik geraak hier nooit weg
 
Welke quest bedoel je?
Ik volg de opmerking van die mount wel, moest dat erin zitten, was het een quasi perfect spel. Gisteren tijdens het verkennen kwam ik een draak tegen die tegen een ogre aan het vechten was, met blijkbaar een gans gebied boven, ik geraak hier nooit weg

Als je een pawn meeneemt van iemand anders, hebben die vaak een quest met een reward zoals "kill a Cyclops "En tot gisteren ofzo lukt het altijd. Nu als ik een Cyclops dood, wordt de quest van de pawn niet meer afgewerkt :/
 
Als je een pawn meeneemt van iemand anders, hebben die vaak een quest met een reward zoals "kill a Cyclops "En tot gisteren ofzo lukt het altijd. Nu als ik een Cyclops dood, wordt de quest van de pawn niet meer afgewerkt :/

Ik heb hetzelfde voor met die golden beetle quest, heb een pawn met die quest, ondertussen al 2 golden beetle's gevonden, maar de quest blijft open...
 
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik zit in de main quest. Ik ben maar wat random quests aan het afronden maar ik heb niet de indruk dat het hoofdverhaal evolueert. Ik zit 27 uur ver en ben vooral veel tussen de 2 eerste steden aan het travellen. En dat elvendorpje ligt zo facking ver tussenin.
 
Ik nu level 36, ik doe alles wat ik tegenkom, daarnet trouwens toevallig een hidden boss tegengekomen (terug in 't eerste gebied)
Ik blijf mij kapot amuseren
headless horseman
 
Het is echt inderdaad wel een cool game. Enige dat ik echt mis, is een mount of zo.

Beweging voelt ook wat log aan, maar is geen al te groot issue.
 
Euh Ok dan, zijn er nog mensen die het al uit hebben? Indien niet, dikke spoiler (end game)
ik had het uitgespeeld, eerlijk gezegd onverwachts, laatste baas vond ik veel te makkelijk, dus ik heb ff opgezocht of er nog eindes zijn. Je kan dus een bepaald einde unlocken, waardoor je terug in de wereld terecht komt (unmoored world) en blijkbaar gaat het gewoon verder nu 😅
 
Voor een spel met zo'n lange speeltijden (ik zit na 30 uur ook nog helemaal nergens in het hoofdverhaal) mochten de ranks van die vocations enzo wel een stuk trager gaan. Al sinds uur 5 ofzo zit ik al aan de max. Er is nog wel zo'n maister maar da was toch wel heel snel. Op die manier ga je misschien sneller eens de andere vocations testen maar je hebt toch sowieso een favoriet die dan heel snel maxed is.
 
Euh Ok dan, zijn er nog mensen die het al uit hebben? Indien niet, dikke spoiler (end game)
ik had het uitgespeeld, eerlijk gezegd onverwachts, laatste baas vond ik veel te makkelijk, dus ik heb ff opgezocht of er nog eindes zijn. Je kan dus een bepaald einde unlocken, waardoor je terug in de wereld terecht komt (unmoored world) en blijkbaar gaat het gewoon verder nu 😅
Klopt, en die Unmoored World is echt wel de moeite, want je kan je hebt nieuwe baasgevechten, nieuwe quests, krachtige dragon armour en wapens die je kan kopen, ... Let ook op hoe je nu opeens Dragon's Dogma 2 als titel zal krijgen, terwijl aan het begin van het spel dit gewoon Dragon's Dogma was, alsof de kern van dit spel eigenlijk pas echt hier begint. Wel opletten in deze modus, want als je sterft begin je aan het begin vand e dag in plaats van je laatste save en je hebt maar een beperkt aantal ingame dagen in deze Unmoored World.
 
Klopt, en die Unmoored World is echt wel de moeite, want je kan je hebt nieuwe baasgevechten, nieuwe quests, krachtige dragon armour en wapens die je kan kopen, ... Let ook op hoe je nu opeens Dragon's Dogma 2 als titel zal krijgen, terwijl aan het begin van het spel dit gewoon Dragon's Dogma was, alsof de kern van dit spel eigenlijk pas echt hier begint. Wel opletten in deze modus, want als je sterft begin je aan het begin vand e dag in plaats van je laatste save en je hebt maar een beperkt aantal ingame dagen in deze Unmoored World.
ok, wist ik niet, zalig!
 
Kan je dit spel zonder party spelen? Gewoon solo?

Nee, je hebt tijd je pawn bij. Andere paws meenemen is optioneel (denk ik).

Aangezien mijn verlof gedaan is, speel ik nu veel minder, helaas. Buiten het feit dat ik nog steeds een mount mis vind ik het nog steeds een top game.
 
Na een kleine 40 uur de credits gezien. Beetje onverwacht, ik had het gevoel dat ik qua main story nog nergens zat maar dat ging opeens zeer snel.
Beetje te snel want ik ben heel veel nog niet tegengekomen zoals mijn maistermove, elke vorm van romance, dragonplague, ...
Maar eens ik de credits zie, verlies ik snel enthousiasme dus toch wat dubbel gevoel. Over't algemeen toch meer gewandeld dan gequest...
 
Na een kleine 40 uur de credits gezien. Beetje onverwacht, ik had het gevoel dat ik qua main story nog nergens zat maar dat ging opeens zeer snel.
Beetje te snel want ik ben heel veel nog niet tegengekomen zoals mijn maistermove, elke vorm van romance, dragonplague, ...
Maar eens ik de credits zie, verlies ik snel enthousiasme dus toch wat dubbel gevoel. Over't algemeen toch meer gewandeld dan gequest...
Kleine tip, want 't is nog niet gedaan.
Maar ik had dus eerst echt exact hetzelfde gevoel, hoe ist dit dan? Ik moet nog vanalles doen.
stuk dat je op die draak zit, kruipen naar zijn buik...
 
Laatst bewerkt:
Kleine tip, want 't is nog niet gedaan.
Maar ik had dus eerst echt exact hetzelfde gevoel, hoe ist dit dan? Ik moet nog vanalles doen.
Toch ook weer straf dat je zonder info op het internet een heel stuk zou missen. Waarom zou je dat als developer in godsnaam doen.
 
Terug
Bovenaan