RPG PC PS5 XBOX Dragon's Dogma 2

zou deze wel willen spelen. Twijfel enkel voor ps5 of via geforce now. Hmmzz
Een tip als je ps5 kiest kijk eens op vinted staan er al redelijk wat op.

Heb mijn xbox copie zo sealed gekocht voor 45 incl verzending (je moet wel paar dagen langer wachten dan)
 
Amuseert iedereen hem/haar nog? Ik in ieder geval wel!
Een tip als je ps5 kiest kijk eens op vinted staan er al redelijk wat op.

Heb mijn xbox copie zo sealed gekocht voor 45 incl verzending (je moet wel paar dagen langer wachten dan)
Ik koop al heel lang spellen op Vinted :)
 
Ik ben aan het twijfelen om hem te kopen.
Is de combat leuk? En is de combat moeilijk? Ik hou niet van games met moeilijk combat maar te gemakkelijk is ook saai 😅
 
Gisteren gezwicht en hem ook aangeschaft, via Steam.

Denk dat ik een uurtje gespeeld heb tot nu toe, met daarbij een goede 3 kwartier in de character creation doorgebracht.

Heb wel zin om vanavond verder te spelen.
Wat me wel opvalt is dat de animaties nogal log zijn, bijvoorbeeld de manier waarop uw char rondloopt.
En ook gezichtsanimaties van npc's zijn quasi onbestaande.

Hopelijk maakt de gameplay veel goed.
Feit dat je alles kunt op- of vastpakken, inclusief enemies is in ieder geval wel interessant.
 
Bezig sinds deze middag ! Jup blij hem gekocht te hebben. Net voor het capitol onze grote witte vriend tegen gekomen :) had geen idee dat deze personages konden voorkomen 🙈🙈

Gandalf
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wat jammer dat je die pawns niet goed van dichtbij kan bekijken. Je komt inderdaad wat tegen en dan had ik graag hun gezicht eens ingezoomd gezien. Ook de gear in de shops zou ik graag eens deftig previewen.
Goeie tip wel als je vaak te heavy bent, je kan uw rommel in een pawn steken en die dan dismissen (dan gaat alles naar uw chest) en dan terug recruiten en je kan weer licht verder. Equip ze wel geen gear want die ben je kwijt (gaat naar hun Arisen)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wat jammer dat je die pawns niet goed van dichtbij kan bekijken. Je komt inderdaad wat tegen en dan had ik graag hun gezicht eens ingezoomd gezien.
Goeie tip wel als je vaak te heavy bent, je kan uw rommel in een pawn steken en die dan dismissen (dan gaat alles naar uw chest) en dan terug recruiten en je kan weer licht verder. Equip ze wel geen gear want die ben je kwijt.
Goeie tip van die weight, want dat heb ik echt constant
 
Ik vind het wat jammer dat je die pawns niet goed van dichtbij kan bekijken. Je komt inderdaad wat tegen en dan had ik graag hun gezicht eens ingezoomd gezien.
Goeie tip wel als je vaak te heavy bent, je kan uw rommel in een pawn steken en die dan dismissen (dan gaat alles naar uw chest) en dan terug recruiten en je kan weer licht verder. Equip ze wel geen gear want die ben je kwijt.

Ha. Leuk om te weten dat het dan naar uw chest gaat. Ik had dit al eens gedaan en was plots men pawn kwijt. Ik dacht oei daar gaat al men spulletjes 🙈🙈
 
Ik heb ondertussen 20 uren gespeeld, ben level 23 met mijn char en ik ben nog aan het questen in het bovenste deel van de map.
En nog niet eens heel de map daarboven unlocked.

Edit: heb mijn post aangepast, ik was de quests aan linken van eerste deel...
 
Laatst bewerkt:
De mystic spearhand kwam wel als geroepen. Ik was nog niet overtuigd over de combat maar nu heb ik mijn ding wel gevonden:)
Ranger en mage vond ik wat passief door de auto-aim, warrior te traag en de parry lukte niet goed bij fighter dus ik had mijn draai nog niet echt gevonden.
Daaruit volgt nog een top tip: bijna elke vocation heeft in de eerste, tweede of derde rank een top augment die je snel kan unlocken en gebruiken in je andere classe.
Fighter rank 3: meer gewicht dragen, warrior rank 1: meer strength, thief rank 2: minder getarget worden, archer: meer stamina, trickster: detection, ... dus zeker elke classe even testen en de easy augments unlocken.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij warrior, het vergt wel wat gewoon worden, maar die parry, het geluid en gevoel van die heavy attacks, die charge moves, die snelle schouderpush, ben verkocht
 
In de 2de grote stad aangekomen en nu begin ik een vorm van fast-travel wel te missen. Als je zo nog iets klein moet gaan doen, ergens helemaal int begin, dan zie ik er wel tegenop en je bent rap een uur kwijt eer je er bent. En door veel tevoet te doen, vallen de enemies ook wel snel in herhaling. Er is wel dat riftgedoe om te travellen maar daar ben ik dan weer veel te spaarzaam mee.
 
In de 2de grote stad aangekomen en nu begin ik een vorm van fast-travel wel te missen. Als je zo nog iets klein moet gaan doen, ergens helemaal int begin, dan zie ik er wel tegenop en je bent rap een uur kwijt eer je er bent. En door veel tevoet te doen, vallen de enemies ook wel snel in herhaling. Er is wel dat riftgedoe om te travellen maar daar ben ik dan weer veel te spaarzaam mee.
Over de grens bedoelt ge?
Ik gebruik die ferry stones wel en kheb er nog steeds 4 over.
Ik snap de opmerking wel, zeker, maar ik amuseer me nog steeds kapot, vind het een magnifiek spel.
 
 
Ik vind het een heel fijn spel!
De wereld is echt mooi en het exploten is zo intuïtief. Soms wou ik wel dat ik een mount had voor als ik terug naar de stad wil gaan of naar een stukje gebied wil trekken waar ik nog niet ben geweest.

Als jullie trouwens willen dat ik je een van jullie paws eens meeneem, mag je hun ID hier neer zetten. ik neem altijd een mage en een 2de melee personage mee als is als Archer speel. Als ik als mystic spearhand speel, neem ik een mage en een ranger mee.

Ik heb wel he probleem dat het mij niet meer lukt om pawn quest te volbrengen ook al dood ik het juiste monster ofzo.
 
Terug
Bovenaan