RPG PC PS5 XBOX Dragon's Dogma 2

Big Boss

Crew Member
dd2.png


release: 22 maart 2024
genre: RPG
dev: Capcom

Na meer dan 10 jaar krijgt Dragon's Dogma een vervolg.

Dragon’s Dogma II begins in a subterranean jail, where the Dragon’s voice echoes in the fog of lost memories. With their heart taken by the Dragon, the Arisen is set on a path to slay that symbol of the world’s destruction as it soars through the sky on massive wings, breathing flames that scorch everything in its path. With the Arisen’s future veiled in mystery, what challenges and triumphs await on the path to their destiny?

Dragon’s Dogma is a single player, narrative driven action-RPG series that challenges the players to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. On your journey, you’ll be joined by Pawns, mysterious otherworldly beings, in an adventure so unique you will feel as if accompanied by other players while on your own adventure.

 
Damn, hoeveel fantasy rpgs zitten eraan te komen :eek:

De 1e heb ik veel te laat geprobeerd en is wat outdated maar deze ziet er alvast goed uit.
 
Ziet er even goed uit als ik gehoopt had. Een ferme grafisch upgrade is al goed, maar kben benieuwd welke verbeteringen ze aan de gameplay, quests en verkenning hebben toegevoegd. Hopelijk zien we ook eens een deepdive in de mechanics binnenkort.
 
Volgens PEGI verschijnt deze op 22 maart 2024.

Op 28 november - om 22.00u onze tijd - een nieuwe showcase met de regisseur en producer. Mogelijks krijgen we dan een officiële datum.

Tune in on Tuesday, Nov. 28 1pm PT/9pm GMT for the Dragon's Dogma 2 Showcase 2023! See brand new gameplay reveals in an info-packed 15 minute livestream, directly from director Hideaki Itsuno and producer Yoshiaki Hirabayashi.

 
Dat ziet er goed uit :eek: Zeker benieuwd naar

Moet hier eens aan de eerste Dragon's Dogma beginnen. :shy: Nu dat die op PS+ staat zal ik daar wel eens werk van maken.
Hopelijk is die niet te janky wegens de leeftijd van de 1ste.
 
Dat ziet er goed uit :eek: Zeker benieuwd naar

Moet hier eens aan de eerste Dragon's Dogma beginnen. :shy: Nu dat die op PS+ staat zal ik daar wel eens werk van maken.
Hopelijk is die niet te janky wegens de leeftijd van de 1ste.
same, kheb die staan in mijn steam library vroeger gekocht op een sale maar nooit gespeeld.

Ik denk dat ik hem later op een dood moment ga installeren en spelen.
 
Die vocation trailers geven inderdaad wel goesting. Animaties zien er wel heel goed uit.
Ik heb het gepreordered.

 
Terug
Bovenaan