RPG PC PS5 XBOX Dragon's Dogma 2

De sorcerer is wel heel cool gedaan. Warrior leek mij supertraag, bijna Monster hunter gevoel. Ze leggen de lat toch wel hoog vind ik.
 
Sorry voor de misschien domme vraag maar is de combat bij Dragon's Dogma moeilijk? Ik bedoel dan ivg met Soulslike games?
 
Our adventure enters the final stages during Capcom Highlights Day 1. Tune in on March 7, 3pm PT/11pm GMT as we share more Dragon's Dogma 2 updates ahead of our March 22nd launch.

Hopelijk dan ook nieuws over een demo :p
 
Er staat singleplayer, ik veronderstel dat de karakters met u meelopen dan gewoon als hulp zijn?
 
Er staat singleplayer, ik veronderstel dat de karakters met u meelopen dan gewoon als hulp zijn?
Op hun website staat er dat je 3 "pawns" kan hebben.
Waarvan 1 vaste pawn die altijd met je meeloopt, en 2 extra pawns "from other players on the network".

Hoe dat in praktijk zal zijn is me precies ook nog niet helemaal duidelijk :)
 
die pawns kunnen leren uit de ervaring van andere spelers. Dus als die al eens ergens naartoe zijn gegaan kunnen ze bijvoorbeeld een hint geven over waar een chest met loot is. Maar dat zijn geen echte spelers en internet is dus eigenlijk ook niet nodig.
 
die pawns kunnen leren uit de ervaring van andere spelers. Dus als die al eens ergens naartoe zijn gegaan kunnen ze bijvoorbeeld een hint geven over waar een chest met loot is. Maar dat zijn geen echte spelers en internet is dus eigenlijk ook niet nodig.
Zonder internet kan die loot die ze opgepakt hebben dan toch ook niet gesynct worden? Volgens mij heb je voor dat aspect wel internetconnectie nodig, om gewoon te spelen niet
 
Zonder internet kan die loot die ze opgepakt hebben dan toch ook niet gesynct worden? Volgens mij heb je voor dat aspect wel internetconnectie nodig, om gewoon te spelen niet
Als je geen internet hebt dan gaan ze ook niet leren van andere spelers hun ervaring en dus ook geen hint geven.
 
Gisteren kwam er veel gameplay online van de youtubers na een event en die pawns vechten wel een stuk meer dan in andere games waar die er meer gewoon wat bijlopen. Als je bv. trickster klasse neemt, doe je zelf geen damage maar buff en debuff je constant en doen die pawns al het werk.
 
Dragon's Dogma 2 Character Creator & Storage, available for free now!
Prepare for your grand adventure, Arisen!

Create your characters for Dragon's Dogma 2 in this free tool, available now!

Customize the looks of your main character, the Arisen, and the looks and inclination of your companion, your Main Pawn. The character data created in this tool can be transferred to the base game of Dragon's Dogma 2.

In this tool you can store up to 5 characters of each, the Arisen and your Main Pawn respectively.
 
Charakter Creation is altijd wel cool enzo. Maar als er geen "randomize" optie in zit, begin ik al op slechte voet met dat spel.
Ik kan geen 5u in charakter creation zitten. Doe me dat niet aan.
 
Terug
Bovenaan