RPG PC PS5 XBOX Dragon's Dogma 2

Wel da's alvast een slimme move. Zeer sterk ook qua promo om die streamers hun pawns beschikbaar te maken. Doet toch deugd om Japanese studios zo modern te zien gaan.

Ik wil eigenlijk wachten tot na de launch want technisch zal er wel het één en ander stuiken die eerste weken, maar ik moet toegeven het word moeilijk. Ook "maar" 54 euro via Fanatical op pc.

Qua productie na MHW, DMC5 en RE4 lijkt dit toch wel weer een nieuw niveau voor Capcom.
 
Goede tip voor Fanatical! Toch weer 10eu kunnen sparen zo :D
Ik was nog aan het twijfelen tussen PS5 of PC maar na alweer een game met teleurstellende performance op console ga ik toch maar meteen voor PC kiezen. Nu hopen dat het in dit geval dan ook in orde komt met de PC versie. :crazy:
 
Ah goede god..
GIH086la-AAAMUh6.jpg
 
Online al een paar goede karakters gezien. :laugh:
Vanavond ook eens proberen om Gandalf te maken.

Lastige keuzes wel als we maar 1 save game kunnen hebben.. beefy boi voor 2h ungabunga of een Gandalf type voor een sorc... nog wat anders voor een mystic blade..
 

Deze is wel heel proper hoe de verschillende wapens en moves vlot in elkaar overgaan. Gaat coole combo's opleveren.
 
Capcom en combat blijft ook gewoon een iconisch duo. Wat Sega voor racegames was. En Id ooit voor shooters.

Framerate problemen niet gelaten, maar geen enkele fantasy game komend(e) jaar gaat soortgelijke dynamische interacties op u scherm toveren. Steek ik mijn hand toch nu al voor in het vuur.
 
Goede tip voor Fanatical! Toch weer 10eu kunnen sparen zo :D
Check zeker volgende keer ook eens instantgaming ;)
Daar is het meestal nog stukken goedkoper, ik koop daar al jaren steam keys zonder issues.
Mijn Dragon Dogma 2 steam key daar in pre order voor 44 euro.
 
IK gebruik https://gg.deals/
Daar kun je alle prijzen zien van alle winkels.
Je kan zelf kiezen of je keyshops ook wil gebruiken of liever niet.
Daar staan Fanatical en Instantgaming ook op.
 
Check zeker volgende keer ook eens instantgaming ;)
Daar is het meestal nog stukken goedkoper, ik koop daar al jaren steam keys zonder issues.
Mijn Dragon Dogma 2 steam key daar in pre order voor 44 euro.
Heb je een idee of de keys terug in stock komen als die out of stock zijn of komen die er gewoon niet meer terug in?

Gaat over de Xbox versie
 
Heb je een idee of de keys terug in stock komen als die out of stock zijn of komen die er gewoon niet meer terug in?

Gaat over de Xbox versie
Geen idee, de games die ik er kocht sinds 2019 waren altijd op stock.
Maar je kan daar wel klikken op een knop om per email verwittigd te worden wanneer voorradig.
 
Volgens mij mogen nog geen reviews gepost worden maar van deze verschiet ik wel wat van de negatieve toon:
Van performance lig ik niet zo wakker maar gedateerde UI en inventory gesukkel hoeft voor mij wel niet meer vandaag.
 
Eh.. 4gamers. Nu Dragons Dogma is denk ik conceptueel gewoon ook niet voor iedereen. Het gehele pawn gegeven is iets dat je bij een heel hoop volk al niet makkelijk verkocht krijgt. Incl mezelve.

Wie doet de review hier? Vermoed @MicVlaD of @FreakyJP ?
 
Ik heb die opmerkingen ook zien passeren van de vele previewers die het spel al gespeeld hebben.
Maar er zijn zo nog wel zaken die men niet meer gewend is in deze tijden en niet goed zullen vallen bij veel gamers, zoals de beperkte travel options.

Ik vond dit wel een goeie preview, en daar komen ook wat pijnpunten in voor, maar zal voor mij persoonlijk niet zo een impact hebben terwijl voor anderen het alweer een reden zal zijn om steam forums vol haat threads aan te maken :biglaugh:

 
Wa ne belachelijke review van 4gamers, na al da geleuter over die framerate ben ik afgehaakt eerlijk gezegd
 
@koowet wat kan je deze game vergelijken, dexeerste heb ik ooit gekocht omdat er een demo van resident evil 6 bij zat lol
 
Terug
Bovenaan