God of War Ragnarök

Action PS5 PS4 God of War Ragnarök

Ze mogen eens gaan stoppen met zowel nieuwe games voor PS4 als PS5 te maken.. Benieuwd hoelang dat nog gaat duren?
 
Ze mogen eens gaan stoppen met zowel nieuwe games voor PS4 als PS5 te maken.. Benieuwd hoelang dat nog gaat duren?
Mijn gok is dat dat gaat blijven duren tot je gewoon naar een winkel kan gaan en een PS5 op de kop kan tikken.
Ergens is het logisch dat je geen system sellers uitbrengt zolang je system niet vrij te verkrijgen is natuurlijk.

Dit is de keerzijde van de medaille van het backwards compatible zijn he
 
Met het uitstellen heb ik geen probleem, ging er altijd van uit dat het 2022 zou worden. Het zou ook gewoon niet logisch zijn als Sony al hun grote kleppers te dicht op elkaar uitbrengt, en als de ene uitgesteld wordt... Ratchet & Clank nu, Horizon 2 eind van dit jaar en GOW2 in het voorjaar 2022 is een goeie spreiding, zeker als je dan nog wat kleinere of third party spellen ertussen hebt zoals Returnal en Deathloop.

Bij GOW2 en (in mindere mate) GT7 steekt het me wel tegen dat het crossgen gaat zijn. Enerzijds omdat Sony toch wel redelijk misleidend insinueerde dat deze PS5 exclusief gingen zijn. Anderzijds omdat een semi-lineair spel gelijk GOW toch echt wel zou kunnen profiteren van de SSD van de PS5 qua level design, zoals dat bij R&C het geval lijkt te zijn. In GOW had je bv toch wel een aantal "verborgen laadschermen", ik had gehoopt dat die verleden tijd zouden zijn op de PS5.

Wat is na R&C het volgende next gen only spel dat in de steigers staat?
Final Fantasy 7 Remake: Intergrade (Yuffie)

Daar zal het zo wat mee stoppen voor dit jaar aangezien GOW en Gran Turismo zijn verschoven.
Misschien dat er links of rechts nog een kleine game komt die enkel te spelen is op PS5.
 
Ze mogen eens gaan stoppen met zowel nieuwe games voor PS4 als PS5 te maken.. Benieuwd hoelang dat nog gaat duren?
Is toch logisch er zijn al meer dan 114 miljoen ps4 verkocht en slechts een 8 miljoen ps5. Als je dan enkel ps5 exclusief maakt loop je veel geld mis.
 
Toch wat teleurstellend dat ze dit bij launchtitels doen heb ik begrip voor maar dit gaat nu ver richting 2022.
 
Ik wil gerust wat langer wachten als het daardoor een even goede game oplevert als de recentste God of War. Erg van genoten.
 
Ziet er fun uit maar om toch te muggenziften had ik het grafisch wel beter verwacht.
Ik ga niet zeggen dat het er niet goed uit ziet he, maar de PS4 pro kan de graphics in die trailer aan.
Zolang ze blijven developen voor PS4 en PS5 gaan ze nooit het potentieel van de PS5 kunnen benutten...
 
Ziet er fun uit maar om toch te muggenziften had ik het grafisch wel beter verwacht.
Ik ga niet zeggen dat het er niet goed uit ziet he, maar de PS4 pro kan de graphics in die trailer aan.
Zolang ze blijven developen voor PS4 en PS5 gaan ze nooit het potentieel van de PS5 kunnen benutten...

2

2 Jaar na de release van de PS5 en eigenlijk krijg je een PS4-game in 60fps.
 
Hopelijk maken ze eindelijk eens goed gebruik van de haptic feedback in de PS5 versie. Van alle PS5 games die ik gespeeld heb, was alleen Astro's Playroom de moeite hiervoor
 
Ziet er fun uit maar om toch te muggenziften had ik het grafisch wel beter verwacht.
Ik ga niet zeggen dat het er niet goed uit ziet he, maar de PS4 pro kan de graphics in die trailer aan.
Zolang ze blijven developen voor PS4 en PS5 gaan ze nooit het potentieel van de PS5 kunnen benutten...
De console is nog geen jaar oud... djees man 😅

Also ik denk daje er nog van ga verschieten als ge de twee naast elkaar legt. Idem bij Horizon waar dezelfde opmerkingen gegeven werden.
 
Terug
Bovenaan