God of War Ragnarök

Action PS5 PS4 God of War Ragnarök

2 Jaar na de release van de PS5 en eigenlijk krijg je een PS4-game in 60fps.
Was normaal ook niet de bedoeling dat deze zo laat ging uit komen... die moest er nu al bijna zijn volgens de originele planning.
En dan was dat niet zo absurd geweest, maar heel dat covid gedoe heeft daar overal wat stokken tussen gestoken en om dan nu nog te gaan zeggen "wete we schrappen de ps4 versie vlug nog", is gewoon een enorm verlies, zeker wetende dat de PS5 versie er echt wel beter zal uit zien en veel vlotter zal spelen dan de PS4 variant.
 
Als je het interview met de director hebt gevolgd, na de show, dan blijkt dat dit accurater is mbt de lore. Werd toen vrij veel info vrijgegeven al.

De marvel Thor is ludiek eigenlijk tov de real deal.

En wat @Avondland zegt uiteraard. Het ideale griekse lichaamsbeeld is stevig anders dan de noorse.
 
Ziet er meer van't zelfde uit. Wat natuurlijk geen schande is.
Het badass-gevoel was ongeëvenaard met de bijlgevechten en enkele legendarische cutscenes gezien maar daarrond was ik geen fan van de multiverse en het bootjesgevaar eigenlijk. Beetje moeten doorsleuren en absoluut geen behoefte gehad om die valkyries en dergelijke te gaan doen nadien.
Ik had misschien liever een andere aanpak gezien deze keer. Komt hier wel in huis maar ik denk niet op release. De prikkel ontbreekt nog na de vorige. Ik volg ook wel de commentaar dat de grafische kloof met de vorige wat teleurstellend is. Schreeuwt geen next-gen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er meer van't zelfde uit. Wat natuurlijk geen schande is.
Het badass-gevoel was ongeëvenaard met de bijlgevechten en enkele legendarische cutscenes gezien maar daarrond was ik geen fan van de multiverse en het bootjesgevaar eigenlijk. Beetje moeten doorsleuren en absoluut geen behoefte gehad om die valkyries en dergelijke te gaan doen nadien.
Ik had misschien liever een andere aanpak gezien deze keer. Komt hier wel in huis maar ik denk niet op release. De prikkel ontbreekt nog na de vorige. Ik volg ook wel de commentaar dat de grafische kloof met de vorige wat teleurstellend is. Schreeuwt geen next-gen.
Zou eigenlijk eens willen weten welke games jij graag speelt, tis een gemeende vraag trouwens. Ik heb u op het forum alleen nog maar games zien afbreken of horen zeggen dat ge ze niet speciaal vind of ze u aan staan. Dus ben legit benieuwd welke je wel bekoren, mss ligt het aan de genres IDK, maar ben echt benieuwd.
 
Ik was bijvoorbeeld lyrisch over Ghost of Tsushima en vond A plague tale de laatste grote verrassing. Ik vond een buggy Cyberpunk ook memorabeler dan een afgelikte Valhalla. Maar met ouder worden, ben ik alles snel beu en wordt het steeds zeldzamer om omvergeblazen te worden. Ik mis vaak de magie van weleer maar dat ligt echt aan mij. Maar ik probeer wel altijd ook positieve dingen te zien, te kaderen en zelden los af te breken hoor:)
 
Laatst bewerkt:
Maar met ouder worden, ben ik alles snel beu en wordt het steeds zeldzamer om omvergeblazen te worden
Daarin kan ik je wel 100% tbh. De echte over the top woow ervaringen heb ik ook niet vaak meer. Met Valhalla, of AC int algemeen kan je mij nu ook niet bekoren tbh. Die games zijn veel te 'gemaakt' of hoe moet ik dat zeggen veel copy paste stuf. Cyberpunk moet ik ooit echt wel eens proberen. Kan ook toeval zijn dat ik je comments zo op vat ;) zou moeten lukken dat ik ze allemaal gezien heb dus mss toevallig enkel de negatievere. Maar uiteindelijk, to each there own sowieso.
 
Ik was bijvoorbeeld lyrisch over Ghost of Tsushima en vond A plague tale de laatste grote verrassing. Ik vond een buggy Cyberpunk ook memorabeler dan een afgelikte Valhalla. Maar met ouder worden, ben ik alles snel beu en wordt het steeds zeldzamer om omvergeblazen te worden. Ik mis vaak de magie van weleer maar dat ligt echt aan mij. Maar ik probeer wel altijd ook positieve dingen te zien, te kaderen en zelden los af te breken hoor:)
Switch eens van console. Mss zitten daar wel verrassingen bij?
Ik zit toch ook wel op een mooie leeftijd en had hetzelfde gevoel als u over de moderne game.
Ben toen een drie jaar geleden een switch gaan kopen. En ik moet zeggen: heb me er al rot op geamuseerd.
Niet de nextgen graphics, maar terug gewoon fun hebben
 
Zei me precies niet zo veel. Die kleine was weer heeltijd aant zagen ook precies.. vond de vorige nu ook niet zo spectaculair tbh. De ‘originele’ waren dan beter imo.
 
Ik ben wel zeer benieuwd! Want dit spel gaat de Noorse mythologie afsluiten. Denk dat weer een gigantisch spel gaat zijn! 4k trailer nog eens bekeken. Het is toch echt vet! Ik kan niet wachten 🙂.
 
Zei me precies niet zo veel. Die kleine was weer heeltijd aant zagen ook precies.. vond de vorige nu ook niet zo spectaculair tbh. De ‘originele’ waren dan beter imo.
Beide zijn subliem en behoren tot de beste games van hun generatie. Wel is het beiden om hun eigen unieke reden. Ik vind persoonlijk de nieuwe ook beter dan de originele triology maar vind die ook zeker immens goed, deze GP en semi open world etc ligt me gewoon nog net iets meer.
 
Erg genoten van de vorige, dus blij om die trailer te krijgen tijdens de showcase.

Een centaur neermeppen? Count me in! :cool:
 
Zou het bizar vinden als het dit jaar niet uitkomt. Dan heeft Sony toch wel heel weinig voor het najaar niet?
 
Terug
Bovenaan