God of War Ragnarök

Action PS5 PS4 God of War Ragnarök

Zou het bizar vinden als het dit jaar niet uitkomt. Dan heeft Sony toch wel heel weinig voor het najaar niet?
September the last of us part 1. Oktober forspoken. november wss gow. Meestal heeft Sony zoveel niet in het najaar. Zijn al sterk begonnen met Forbidden West, Sifu en gt7(en Ghost wire Tokyo deal). Benieuwd wat ze in 2023 gaan hebben, zou Spiderman 2 gereed zijn dan? En factions...
 
Dat is de datum dat Starfield eigenlijk moest uitkomen.
Zouden die games zoveel in elkaars vaarwater vissen. GOW is geen open wereld game en een mainstream PS IP. Denk dat Starfield een grotere launch zou hebben. GOW is ook PS exclusive en Starfield Xbox/PC exclusive, dus vermoed dat enkel de "grootste gamers" impact gaan vinden van de 2 grote games en als je al op 2 consoles of console + PC gamet, dan kun je ook 2 games betalen. Starfield ook een Xbox game pass game wellicht. Ik vermoed niet dat dat zoveel impact zal hebben, buiten het "narratief" dan. Anders was het narratief van Xbox heeft deze game en PS komt met niets, en met dit kan je het narratief weer beïnvloeden wat een impact kan hebben op coverage van een game.
 
Zouden die games zoveel in elkaars vaarwater vissen. GOW is geen open wereld game en een mainstream PS IP. Denk dat Starfield een grotere launch zou hebben. GOW is ook PS exclusive en Starfield Xbox/PC exclusive, dus vermoed dat enkel de "grootste gamers" impact gaan vinden van de 2 grote games en als je al op 2 consoles of console + PC gamet, dan kun je ook 2 games betalen. Starfield ook een Xbox game pass game wellicht. Ik vermoed niet dat dat zoveel impact zal hebben, buiten het "narratief" dan. Anders was het narratief van Xbox heeft deze game en PS komt met niets, en met dit kan je het narratief weer beïnvloeden wat een impact kan hebben op coverage van een game.
Nee die gaan zeker niet in elkaars vaarwater zitten. Zoals je zegt ze komen allen 2 op een andere console uit.

Maar het zou wel zijn van, ah jullie kunnen je game niet op die datum uitbrengen. Dan doen wij onze game wel op die dag. Dan word de grote Xbox dag een PlayStation dag..

Dat zijn zo van die kleine kinderachtige dingen waar ze beide wel mee bezig zijn.
 
Maar het zou wel zijn van, ah jullie kunnen je game niet op die datum uitbrengen. Dan doen wij onze game wel op die dag. Dan word de grote Xbox dag een PlayStation dag..

Dat zijn zo van die kleine kinderachtige dingen waar ze beide wel mee bezig zijn.
Tbf, zou een beetje hypocriet zijn want GOW: Ragnarok is ook uitgesteld.

Persoonlijk zit ik er niet mee in dat een game uitgesteld word. Liever een goede game op release en uitgesteld dan een problematische launch. Ik vind dat de deadlines soms te strak zijn. Maar ik vind ook dat ze niet te vroeg een release date moeten voorschotelen. Liever gewoon een aankondiging van het spel en een vermoedelijke periode van release aangeven, maar niet te concreet zijn tot 3-4 maand ervoor.
 
digital edition want heb geen goesting om de disc telkens eruit en erin te steken. plus geen discgeluid (al is die minimaal)
 
Terug
Bovenaan