Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

Ik denk dat dat niet klopt. Je kan ook gewoon de DLC versie kopen en zogezegd de PS4 versie daarvan op de PS5 spelen.
 
Ik heb de PS4 game gespeeld op PS5. Ik zie niet in wat de upgrade hier nog kan aan toevoegen.
Dat is hier toch al meermaals vernoemd?

Betere resolutie/4k support, 60 fps, haptic feedback voor de controller, japanse lipsync, 3D audio en overall performance etc...
Als je nu de PS4 versie op de PS5 speelt heb je gewoon betere load times en 60 fps...
 
Dat is hier toch al meermaals vernoemd?

Betere resolutie/4k support, 60 fps, haptic feedback voor de controller, japanse lipsync, 3D audio en overall performance etc...
Als je nu de PS4 versie op de PS5 speelt heb je gewoon betere load times en 60 fps...
Ok, wil gewoon maar zeggen dat het al super draait op de PS5. De 60 fps was sowieso al het beste wat je van de upgrades mag verwachten en dat was er al, de rest is gewoon een leuke toevoeging.
 
Ok, wil gewoon maar zeggen dat het al super draait op de PS5. De 60 fps was sowieso al het beste wat je van de upgrades mag verwachten en dat was er al, de rest is gewoon een leuke toevoeging.
Voor mij is dat die lipsync, want die was heel brak. Dat zou voor mij de doorslag kunnen zijn.
 
Ik heb het met Engelse Audio gespeeld dus voor mij is de Japanse lipsync eerder een gimmick.
Japanse audio was nochtans goed, maar het duurde niet lang voor ik mij gigantisch hard stoorde aan de lip sync. Uiteraard is dit iets persoonlijk: sommige mensen spelen niet in Japans, sommige stoorden zich niet aan de lip sync, …
 
Ik probeer een spel/film/series altijd in de originele taal te hebben.

De lipsync werkte heel storend maar dit is een spel dat zo goed was in het Japans :)
 
Japanse audio was nochtans goed, maar het duurde niet lang voor ik mij gigantisch hard stoorde aan de lip sync. Uiteraard is dit iets persoonlijk: sommige mensen spelen niet in Japans, sommige stoorden zich niet aan de lip sync, …
Dat betwijfel ik niet maar mijn games heb ik liefst in 't Engels.
Ik probeer een spel/film/series altijd in de originele taal te hebben.
Ik ook...voor films/series dan.
 
Ik probeer een spel/film/series altijd in de originele taal te hebben.

De lipsync werkte heel storend maar dit is een spel dat zo goed was in het Japans :)

Gezien Ghost of Tsushima van Amerikaanse makelij is, had je het dan in het Engels moeten spelen dan :ROFLMAO:
(Maar ik snap je hoor)
 
Advies prijs voor deze is weer 79.99€ toch wat overdreven. Wil die wel opnieuw doen maar toch niet aan die prijs :(
 
Advies prijs voor deze is weer 79.99€ toch wat overdreven. Wil die wel opnieuw doen maar toch niet aan die prijs :(
Adviesprijs is 10 euro goedkoper, 70 euro dus voor de PlayStation 5 versie. Blijft wel duur.
 
Als je u quick menu opent in game kan je tips vinden van de collectibles bij de gepaste trophy kaarten . Zou zo met elk spel moeten zijn !
 
Vind de vraagprijs op zich wel normaal ze... ok, tis een oudere game ondertussen, maar hij is wel helemaal opgepoetst, veel quality of life changes en nieuwe content er in... zo iets verwacht ik niet voor €40 de deur uit te gaan op de nieuwste consoles op day one :p
 
Ik moet zelf de PS4 versie nog steeds uit spelen, heb deze om de een of ander reden ooit laten liggen halverwege.
Vind het wel wat lastig nu, die upgrade ziet er echt de moeite uit om te doen, maar dan ga ik met twee trophy list zitten van hetzelfde spel, wat ik echt haat. Zeker als een deel al gaat auto poppen en die andere nooit afgewerkt raakt. Ga dus wrs puur daar voor GoTs op de PS4 blijven verder spelen, ookal is het de mindere versie...
Deze ook onbegrijpelijk laten liggen halverwege , mede omdat ik mijn PS4 verkocht had voor de PS5.
Zou mijn save file van de PS4 overgezet worden naar de PS5 versie als ik deze aankoop of volledig opnieuw beginnen?

Grts
 
Savefiles zouden overgenomen kunnen worden. En indien je toch opnieuw zou beginnen, vanaf chapter 2 opent ook de DLC dus dat is geen ramp om te herspelen.
 
Terug
Bovenaan