Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

Vandaag eens een paar uur kunnen spenderen met tsushima op de ps5 en wat een wereld van verschil. Het spel was al adembenemend maar zo vloeiend.. Was wel terug ff inkomen na maanden niet gespeeld te hebben maar cava nog :)
 
En hoe schat het forum de kans in dat de gerichten over Ghosts of Ikishima die nog mogelijk dit jaar zou uitkomen zullen kloppen?

Wanneer er dan ook een tweede deel komt: laat maar komen en INJECT IT IN MY VEINS
 
Nog maar sinds vorige week een PS5 en het kriebelt om NG+ te beginnen...
Het ziet er nog beter uit en 60FPS is :clap: qua spelervaring
 
moet eerlijk zeggen ik heb er ook zin in maar ik vertrek binnen 4 weken op verlof ik ga het voor erna laten denk ik.
 
En hoe schat het forum de kans in dat de gerichten over Ghosts of Ikishima die nog mogelijk dit jaar zou uitkomen zullen kloppen?

Wanneer er dan ook een tweede deel komt: laat maar komen en INJECT IT IN MY VEINS
Zou geweldig zijn, hopelijk niet PS5 exclusive want dan ga ik op mijn kin moeten kloppen. :D
 
En hoe schat het forum de kans in dat de gerichten over Ghosts of Ikishima die nog mogelijk dit jaar zou uitkomen zullen kloppen?

Wanneer er dan ook een tweede deel komt: laat maar komen en INJECT IT IN MY VEINS
Ikishima is wel een héél klein eilandje, zal dus wel een soort van DLC zijn. Of iets als Miles Morales, met een nieuw verhaal, maar nog grotendeels de oude map.

Ghost-of-Ikishima-map.jpg


Voor een échte sequel hoop ik trouwens op een totaal andere setting; beetje zoals Assassin's Creed het aanpakt.
Waarom niet als Maya tegen de Spaanse conquistadores? Of ergens in Indonesië tegen de Nederlanders? Of in Congo tegen de Belgen?
 
Nice, toffe upgrade. Het deel wat voor mij vooral van belang was:

If you already own Ghost of Tsushima on PS4:
  • You can pre-order an upgrade to Director’s Cut on PS4 for $19.99 USD. This upgrade will become available starting on August 20.
Starting on August 20:
  • If you bought Director’s Cut PS4, you’ll be able to upgrade to Director’s Cut PS5 at any time for $9.99 USD
  • You can also upgrade directly (from original Ghost of Tsushima PS4) to Director’s Cut on PS5 for $29.99 USD
Ik had gehoopt dat de Director's Cut me maximum €20 zou kosten, nu is het dus €30 met de upgrade erbij... Uiteindelijk hebben we al een mooie gratis update gekregen van Sucker Punch, dan wil ik hun misschien wel steunen door een beetje meer te betalen. En €10 is niet onoverkomelijk als de PS5 features goed geïntegreerd zijn, vond de laadtijden in de PS4 versie al indrukwekkend, benieuwd hoe dat nu gaat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lol zelf hun DLC is €10 duurder tov de ps4 versie 🤣 Soit, voor dit spel heb ik er dat wel voor over. Laat maar komen..
 
Ik moet em nog altijd verder spelen op PS4... wou dat ik hem nog niet gestart was en meteen op PS5 kon spelen.

Vraag me wel af, je kan je progress overzetten en verder doen op PS5. Ook komen er nieuwe trophies, gaat deze dan een PS5 list krijgen en op verder gaan, of gaje bij een upgrade op je PS4 list verder gaan... Liefst zou ik van PS4 naar PS5 upgraden en verder spelen maar met men trophies de PS4 list verder af werken + DLC
 
was er dan geen japanse lip sync op de PS4? ik heb de game in het japans gespeeld met engelse sub, niets gemerkt.
 
Terug
Bovenaan