Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

Speel regelmatig op mijn pc-scherm (geen 4K of HDR).
Gisteren dan op mijn tv gespeeld. Verschil is toch wel fenomenaal.
 
Speel regelmatig op mijn pc-scherm (geen 4K of HDR).
Gisteren dan op mijn tv gespeeld. Verschil is toch wel fenomenaal.
Ik heb een benq 3280u (4k 60Hz, HDR400) en een Samsung 75Q80T (4k 120Hz HDR) en dat verschil valt mee, wss omdat de benq nog geen 1/4de is.
Maar beneden staat een dolby atmos soundbar met sub en dat scheelt een pak.
 
Ik zie die ps5 upgrade niet staan in de store, heb juist geupgrade naar de directors cut versie van de ps4.
Dus normaal moet er toch nog een keuze zijn van 10€ voor de ps5 versie?
Of moet ik eerst volledig de ps4 versie downloaden?
 
Ik zie die ps5 upgrade niet staan in de store, heb juist geupgrade naar de directors cut versie van de ps4.
Dus normaal moet er toch nog een keuze zijn van 10€ voor de ps5 versie?
Of moet ik eerst volledig de ps4 versie downloaden?
Weet al wat het probleem is, heb die upgrade gekocht voor niks.
Dacht dat ik de game digitaal gekocht had, maar was toen een disk versie, maar natuurlijk die disk versie heb ik niet meer.
Dus 20€ kwijt voor niks zeker? Vind dan wel dat ze die optie niet mogen laten zien in de store, en enkel als je de disk in je console hebt zitten.
 
Weet al wat het probleem is, heb die upgrade gekocht voor niks.
Dacht dat ik de game digitaal gekocht had, maar was toen een disk versie, maar natuurlijk die disk versie heb ik niet meer.
Dus 20€ kwijt voor niks zeker? Vind dan wel dat ze die optie niet mogen laten zien in de store, en enkel als je de disk in je console hebt zitten.
Je heb het nog niet gedownload dus je hebt normaal recht op terugbetaling. Je moet hiervoor de PlayStation support contacteren.
 
Opnieuw een tweedehands ps4 dics kopen zal makkelijker en goekoper zijn als je de update al gekocht hebt.
 
Zonet de DLC volledig uitgespeeld (verhaal, trofeeën, collectibles)

Dubbel en dik waard.
Laat GoT 2 maar komen (hopelijk, ooit)

Nu is het wachten totdat de rivals mode in Legends unlockt.
 
Heb al redelijk wat gespeeld maar weinig van het verhaal. Gewoon wat rond rijden met paard en alles in elkaar rammen wat ge tegen komt, kampen bevrijden/vernietigen blijft leuk….
 
Ik heb een benq 3280u (4k 60Hz, HDR400) en een Samsung 75Q80T (4k 120Hz HDR) en dat verschil valt mee, wss omdat de benq nog geen 1/4de is.
Maar beneden staat een dolby atmos soundbar met sub en dat scheelt een pak.
de audio in deze game is echt wel goed uitgewerkt.
bombastisch jet momenten, de stillere momenten komen ook heel goed door en de surround is bij de betere ps games.
 
Wanneer komt deze eindelijk op PC? :unsure:

+ is het eigenlijk een open world spel of waarmee moet ik deze vergelijken? Ik kom op YT veel filmpjes tegen, maar allemaal puur combat.
 
Wanneer komt deze eindelijk op PC? :unsure:

+ is het eigenlijk een open world spel of waarmee moet ik deze vergelijken? Ik kom op YT veel filmpjes tegen, maar allemaal puur combat.
euh de kans is groot dat het gewoon niet op PC komt....niet elke PS Exclusive komt op pc.
 
Er kwamen wel nieuwsberichten dat de 'Ps exclusive' opeens van de nieuwe boxart verdwenen was, net zoals dat bij Horizon het geval was. Dus wss ooit wel. En terecht want iedereen verdiend deze gespeeld te hebben:)
 
Terug
Bovenaan